نگین میر صالحی موسس ایرانی محصولات مراقبت از موی برند گیسو

نگین میرصالحی موسس برند گیسو - مالتینا بلاگ

Negin Mirsalehi founder of gisou

نگین میر صالحی، اینفلوئنسر زیبایی و مد بیشتر به دلیل داشتن موهای بلند و شاداب موردتوجه و تحسین همگان قرارگرفته است. این اینفلوئنسر محبوب و شناخته‌شده در شبکه‌های اجتماعی مختلف نظیر اینستاگرام، یوتیوب و وبلاگ نیمسک توانسته است 4.6 میلیون فالوور جذب کند. بااین‌وجود، این روزها نگین میر صالحی در حال گسترش دامنه فعالیت‌های اجتماعی خود فراتر از دنیای دیجیتال و شبکه‌های مجازی است.

نگین میر صالحی با راه‌اندازی خط تولید برند گیسو، انواع محصولات طبیعی مراقبت از مو بر پایه مشتقات حاصل از زنبورعسل، اصرار دارد راز زیبایی موهای خود را به‌صورت آفلاین با همه در میان بگذارد. شش نسل از خانواده نگین میر صالحی زنبوردار بودند. نگین میر صالحی بزرگ‌شده‌ی آمستردام است، وی توسط خانواده‌اش با فواید و خواص بی‌نظیر عسل برای سلامتی و زیبایی آشنا شد. نگین میر صالحی پس از افزایش چشمگیر تعداد مخاطبان آنلاین و راه‌اندازی برند تجاری چند میلیون دلاری خود تصمیم‌ گرفت فرصتی برای تعامل با دنیای اجتماعی بیرون به‌صورت بهینه پیدا کند، به‌این‌ترتیب وارد دنیای طراحی محصولات شد.

برای آشنایی بیشتر با نگین میر صالحی و محصولات بی‌نظیر برند موفق گیسو در ادامه مطلب با مالتینا بلاگ همراه شوید.

 

اینستاگرام رسمی برند تخصصی موی گیسو و صفحه اصلی نگین میرصالحی

راه‌اندازی برندتخصصی مو با نام گیسو (gisou) توسط نگین میر صالحی

در سال 2015، نگین میر صالحی با همکاری مشاور سابق PricewaterhouseCoopers، موریتس استیب برند گیسو (ghee-zoo) را تأسیس کرد. این برند از محل درآمد نگین میر صالحی، درآمد حاصل از کار به‌عنوان یک تأثیرگذار دنیای دیجیتال، تأمین مالی می‌شد. محصولات برند گیسو شامل روغن موی چندمنظوره عسل (قیمت 85 دلار)، اسپری محافظ مو در برابر حرارت مبتنی بر بره مومم (40 دلار)، اسپری فر کنده بافت‌دار مو پروپولیس (38 دلار) است، هم‌اکنون برند گیسو در حال معرفی شانه بافت مخصوص خود است.

مشاهده و خرید

 

در ابتدای کار برند گیسو با تولید 10 هزار بطری روغن مو شروع به کار کرد، در عرض سه ماه تمام بطری‌های تولیدشده فروخته شد. اسپری بافت گیسو در ماه جولای به بازار عرضه شد و طرف 48 ساعت حدوداً 2000 عدد از آن سفارش داده شد. پیش‌بینی فروش شرکت برای سال 2017 سه میلیون دلار و برای سال 2018 پنج میلیون دلار بوده است.تمامی محصولات مراقبت از موی برند گیسو فاقد سولفات و پارابن است. این محصولات را می‌توانید در فروشگاه‌های بزرگ محصولات آرایشی- بهداشتی ازجمله Anthropologie, Urban Outfitters, Revolve, Tearose Boutique در میلان و فروشگاه‌های دبی پیدا کرد، هم‌چنین امکان خرید آنلاین محصولات مراقبت از موی برند گیسو از طریق وب‌سایت رسمی برند گیسو برای علاقه‌مندان فراهم‌شده است.

مؤسس ایرانی یک برند جهانی در خارج از کشور

نگین میر صالحی مدرک تحصیلی خود در رشته مدیریت بازرگانی در مقطع کارشناسی و در رشته بازاریابی در مقطع کارشناسی ارشد را از دانشگاه وریجه آمستردام دریافت کرده است. از زمان انتشار اولین عکس نگین میر صالحی در سال 2012، هشت سال پرفرازونشیب می‌گذرد. نگین میر صالحی با بسیاری از مجلات و نشریات آنلاین و چاپی همانند W Magazine, Harper’s Bazaar, Marie Claire, Glamou و Cosmopolitan همکاری و مصاحبه داشته است. هم‌چنین این دختر جوان ایرانی با برندهای معتبر جهانی همانند Cartier, Valentino, Tod’s, Ralph Lauren همکاری داشته است. در سال جاری، وی در نمایش مد برند مشهور Dolce & Gabbana شرکت کرده است. هم‌چنین نگین میر صالحی توانست برنده جایزه اینفلوئنسر برتر سال از Revolve شود. در سل 2018 برند گیسو، شش محصول جدید مراقبت از مو را به بازار عرضه کرده است.

نگین میر صالحی - زنبورداری

نگین میر صالحی در مورد ایده راه‌اندازی برند گیسو می‌گوید: همه‌چیز از باغ زنبورهای پدر و مادرم شروع شد. زمانی که سی سال پیش مادرم از ایران به هلند آمد، مشغول به یادگیری حرفه آرایشگری شد. او که آن زمان تحت تأثیر محصولات زیبایی موجود نبود، برای مراقبت از موهای خودش شروع به امتحان کردن انواع ماسک‌های طبیعی کرد. مادرم به‌عنوان همسر یک زنبوردار، مزایا و خواص شگفت‌انگیز عسل برای مو و نحوه خاصیت مرطوب‌کنندگی و نرم‌کنندگی آن بر روی مو را کشف کرد. بنابراین، همان‌طور که شروع به تولید ماسک‌های مو با فرمول‌های طبیعی خودش کرد، به‌طور یقین می‌داشت یکی از اصلی‌ترین ماده‌های هر ماسک باید عسل‌های ارگانیک پدرم باشد. مادرم فرمول اصلی روغن موی دم‌کرده‌ی عسل را تهیه‌کرده است، خانواده من سال‌هاست از این روغن استفاده می‌کنند، حتی خود من از زمانی که به یاد دارم از این روغن برای شادابی و سلامتی موهایم استفاده کرده‌ام.

بنابراین می‌توانم بگویم، گیسو به‌طور طبیعی از علاقه من به زنبورهای عسل، باغ زنبورها و زیبایی متولدشده است. پنج سال پیش، هنگامی‌که با الهام گرفتن از دنیای مد اولین پست خودم در شبکه اینستاگرام را منتشر کردم، کامنت‌های بسیار زیادی در موردعلاقه افراد به نوهایم دریافت کرد. یک‌بار، عکس خودم در باغ زنبورها را منتشر کردم، در کمال تعجب متوجه شدم که افراد زیادی علاقه‌مند به زنبورداری نیستند و واکنش‌های مختلفی داشتند، شاید به این دلیل که با چهره‌ای متفاوت از من روبه‌رو شده‌اند. بعد از دریافت سؤالات متعددی در مورد راز زیبایی و سلامتی موهایم، متوجه شدم که من چیزی برای ارائه دارم، به همین دلیل قدرتمندانه تصمیم گرفتم که تأثیر فوق‌العاده محصولات زنبورعسل را با مخاطبانم به اشتراک بگذارم.

محصولات چندمنظوره برند گیسو

نگین میر صالحی بیشتر در پی تولید محصولات چند منظور بر پایه اصلی مواد حاصل از محصولات زنبورعسل است، بدون شک ماده اصلی هر محصول تولیدی برند گیسو عسل است که می‌توان به روش‌های مختلف از آن استفاده کرد. در خانه‌ها از عسل برای اهداف مختلفی استفاده می‌شود: لذت خوردن عسل با نان خانگی برای صبحانه، خوردن عسل با چای، استفاده از عسل به‌عنوان شیرین‌کننده طبیعی دسرها و شیرینی‌ها. عسل اولین قند طبیعی موجود در طبیعت است که انسان سال‌هاست از آن استفاده می‌شود.

نگین میر صالحی می‌گوید: پدر من به‌شدت به قدرت عسل برای سلامتی ایمان دارد، به همین دلیل همیشه به ما می‌گفت هرروز صبح یک قاشق چای‌خوری عسل بخورید. به عقیده پدرم، عسل بهترین دارو است. هم‌چنین قرن‌هاست که زنان برای زیبایی از عسل استفاده می‌کنند. مادرم به دلیل خاصیت نرم‌کنندگی و مرطوب‌کنندگی فوق‌العاده عسل از آن برای مراقبت از موهای خود در خانه استفاده می‌کرد. هم‌چنین استفاده از عسل به‌عنوان یک روغن مو به روش‌های مختلف جزئی از برنامه مراقبت از مو است.

اولین محصولی که برند گیسو به بازار عرضه کرد، یک روغن موی به فرمول طبیعی مادر نگین میر صالحی بود، روغن مو با عسل تزریق‌شده است. از این محصول می‌توان برای حالت دادن به موها و درخشندگی هر چه بیشتر مو استفاده کرد. یکی دیگر از کاربردهای بی‌نظیر این محصول استفاده از آن به‌عنوان یک ماده مغذی برای مو است، از این روغن می‌توان به‌عنوان ماسک مو برای بازسازی و ترمیم مو هر شب استفاده کرد.

دومین و سومین محصول تولیدشده توسط برند گیسو حاوی ماده اصلی بره موم است، یک اسپری محافظت‌کننده مو در برابر حرارت ناشی از سشوار و انواع اتوهای مو و یک اسپری مخصوص موهای فر دار بافت‌دار با بره موم تزریق‌شده. زنبورها به‌منظور محافظت و تقویت دیوارهای کندوی عسل بره موم تولید می‌کنند، این ماده غنی تأثیر شگفت‌انگیزی بر روی موها دارد، به‌گونه‌ای که می‌تواند از مو در برابر انواع ابزارهای داغ و آسیب‌زننده مانند سشوار یا اتو مو محافظت کند. هم‌چنین با استفاده از این محصولات می‌توانید از موی خود در برابر آسیب‌های ناشی از اشعه خورشید نیز محافظت کنید.

خرید محصولات گیسو از نگین میرصالحی در مالتینا:

سرمایه‌گذاری بر روی تأسیس یک برند جدید

قبل از تأسیس و راه‌اندازی برند گیسو، نگین میر صالحی به‌عنوان یک اینفلوئنسر برتر در دنیای زیبایی و مد شناخته‌شده بود، اما چه عاملی باعث شد که وی ریسک سرمایه‌گذاری در یک حوزه جدید و درآمدزایی برای این کار را بپذیرد؟ نگین میر صالحی معتقد است که راه‌اندازی گیسو در این برهه زمانی یک گام منطقی برای او بوده است. شروع به کار برند گیسو بسیار هیجان‌انگیز بوده است، زیرا به نگین این امکان را داده است که سوابق تحصیلی خود را به‌صورت عملی اجرا کند و از ابتدا تجارت خودش را مدیریت کند. او همیشه به جنبه‌های تجاری مسائل علاقه فراوانی نشان می‌داد.

مشاهده و خرید

نگین میر صالحی می‌گوید: من همیشه به دنبال امتحان کردن چیزهای جدید هستم و سعی می‌کنم خودم را توسعه دهم، چه از طریق راه‌اندازی برند گیسو و چه از طریق راه‌اندازی کانال یوتیوب. احساس می‌کنم در محیط‌های کاری که به‌طور مداوم در حال تغییر است، توانایی خودساختگی مجدد یک نکته کلیدی و اساسی است.

چه چیزی نگین میر صالحی را به همکاری با موریس استیب ترغیب کرد؟

نگین میر صالحی می‌گوید: از زمانی که من به‌عنوان اینفلوئنسر کار خودم را شروع کردم، هفت سال از دوستی ما می‌گذرد. موریس در PwC به‌عنوان مشاور استراتژیک کار می‌کرد و همواره در هرجایی که لازم بود و توانایی‌اش را داشت از من حمایت می‌کرد. هردوی ما مجموعه مهارت‌های بسیار متفاوتی داریم و باکار کردن در کنار یکدیگر مکمل هم هستیم. وقتی تجارت جدید ما شروع به رشد کرد، در ژانویه سال 2014 تصمیم به همکاری با یکدیگر گرفتیم. دو سال بعد، برند گیسو را باهم راه‌اندازی کردیم. موریتس مسئول امور مالی شرکت است و من در بخش خلاقیت بر روی رسانه‌های اجتماعی، طراحی محصولات جدید و … کار می‌کنم.

برای آینده شرکت برنامه‌های مختلفی در نظر داریم، درباره استراتژی‌های جدید تصمیم‌گیری می‌کنیم. ما تیم بسیار خوبی هستیم و من بسیار خوشحالم که کسی در کنار من است که اهداف مشابهی برای شرکتمان دارد.

مجموعه Real Life Daily در کانال یوتیوب با حضور نگین میر صالحی

زمانی که نگین میر صالحی مجموعه زندگی واقعی روزانه با نام Real Life Daily را در یوتیوب راه‌اندازی کرد، نظرات برخی از مشترکین و مخاطبان قدیمی او چندان مطلوب نبود. به همین دلیل او به‌سرعت قالب نمایش را بازطراحی کرد و به بازخورد بینندگان واکنش نشان داد. نگین دراین‌باره می‌گوید: دلیل راه‌اندازی این مجموعه ایجاد چیزی جدید و هیجان‌انگیز بود. این یک آزمایش خلاقانه و حتی اولین سری از مجموعه واقعیت‌های فوری در یوتیوب بود. ایده اصلی این بود که یک تیم فیلم‌برداری به مدت یک هفته در ماه مد و فشن در کنار من باشند تا بیشتر خودم را به مخاطبانم بشناسم و به بینندگان این فرصت را بدهم که از دیدگاه‌های مختلف با من آشنا شوند. اپیزودهای مختلفی در طی بیست‌وچهار ساعت آماده می‌شد، که به‌طور روزانه پس از فیلم‌برداری و ویرایش بر روی کانال قرار می‌گرفت.

پس از انتشار اولین اپیزود، واکنش‌های منفی بسیار دریافت کردیم. مخاطبان من احساس کردند که این مجموعه فاصله بیشتری بین ما ایجاد می‌کند، برعکس هدفی که ما از ابتدا برای این کار داشتیم. به همین دلیل به جای ادامه دادن به همان روش قبلی، تغییراتی در فرمت برنامه ایجاد کردیم که مخاطبان آن را دوست داشتند. دلیل پاسخ دادن به بازخورد مخاطب یک تغییر سازنده است. من می‌توانستم ماهیت برنامه را بدون توجه به نظرات منفی حفظ کنم، اما با طراحی مجدد قالب برنامه و گوش دادن به فالوورها اصلیت کار در رسانه‌های اجتماعی را حفظ کردم.

تصورهای غلط در مورد اینفلوئنسرهای دیجیتال

در مورد افراد تأثیرگذار در دنیای دیجیتال و فضای مجازی تصورهای غلط بسیاری وجود دارد. یک بلاگر، اینفلوئنسر یا اینستاگرامر باید استراتژی‌های خاص برای کار کردن در دنیای دیجیتال داشته باشد. نگین میر صالحی دراین‌باره معتقد است: بزرگ‌ترین تصور غلط در مورد ما این است که موفقیت ما مبتنی بر شانس بوده است. شما برای موفقیت در این صنعت به چیزی بیش از شانس نیاز دارید. همه اینفلوئنسرهای برتر و موفق در سراسر دنیا بسیار سخت کار می‌کنند، برنامه‌های شخصی متعددی دارد و اکثر آن‌ها در کنار کار تولید محتوای دیجیتال یک تجارت موفق را نیز انجام می‌دهند.

اصلی‌ترین نکته‌ای که برای تبدیل‌شدن به یک اینفلوئنسر موفق باید انجام دهید این است که خودتان باشید. شما می‌توانید این کار را انجام دهید، اما حتماً شخص خودتان این کار را انجام دهید تا موفق شوید. توصیه من به اینفلوئنسرهای جدید این است، هنوز هم در دنیای دیجیتال امکان رشد وجود دارد، اما شما فقط با ایجاد یک محتوای خوب نمی‌توانید سرگرمی خود را به کار تبدیل کنید. شما باید از منظر کسب‌وکار به مسائل نگاه کنید، جرات داشته باشید، ریسک کنید و انعطاف‌پذیر باشید.

چشم‌اندازهای آتی برند گیسو از نظر نگین میر صالحی

برند گیسو با ارائه سه محصول مراقبت از مو مبتنی بر محصولات زنبورعسل مانند عسل و بره موم به بازار معرفی شد. هم‌اکنون گیسو همچنان به دنبال ارائه محصولات مراقبت از مو باکیفیت بیشتر است تا بتواند به یک برند مشهور و محبوب در سراسر جهان تبدیل شود، البته همچنان تمام محصولات بر پایه مشتقات زنبورعسل خواهد بود. برند گیسو درصدد ایجاد جامعه‌ای از مشتریان وفادار است تا با تمرکز روشن بر روی فعالیت‌های آنلاین درصد بیشتری از اهداف خود را تحقق بخشد. دوره‌های آتی برای تیم نگین میر صالحی بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود، چون در راستای تولید طیف وسیع‌تری از محصولات مراقبت از مو، ابزارها و لوازم جانبی کار می‌کنند.

ازآنجایی‌که محیط کار به‌سرعت در حال تغییر است، تهیه برنامه برای چند سال آینده کار سختی است، اما برند گیسو برای حداکثر یک سال آینده برنامه‌ریزی استراتژیک دارد. همکاری با برندهای معتبر در حوزه‌های مختلف مانند تولید عینک آفتابی برای لیندا فارو یا ساعت برای کلوز، تولید محصولات جدید و … برخی از این برنامه‌های خلاقانه نگین میر صالحی است.

نگین میر صالحی معتقد است که دلیل اصلی انرژی و خلاقیت وی زندگی در آمستردام است. او می‌گوید وقتی در آمستردام هستم حدوداً 10 روز در ماه زندگی کاملاً متفاوتی نسبت به زمان‌هایی که در سفر هستم، دارم. به دفتر کارم می‌روم، با خانواده‌ام دیدار می‌کنم، با سگم بازی می‌کنم. من در آمستردام کار زیبایی و مد انجام نمی‌دهم، به همین دلیل فرصت مناسبی برای ایده پردازی درباره آینده در اختیاردارم. به همین دلیل بودن در خانه و کنار خانواده به معنای شارژ مجدد انرژی و خلاقیت من است.

کلام آخر

امروزه شاهد رشد و درخشش ایرانیان موفق در سراسر جهان در حوزه‌های مختلف هستیم. نیکلاس بیژن پاکزاد، مدیر جدید و خلاق برند بیژن، نگین میر صالحی بلاگر مشهور و مؤسس یک برند ایرانی جدید نمونه‌های محدودی از این افراد هستند. نگین میر صالحی با تحصیل در رشته بازاریابی توانست علاقه و اشتیاق خود به دنیای زیبایی و مد را به یک حرفه موفق تبدیل کند. اهداف استراتژیک، پشتکار و خلاقیت رمز موفقیت نگین میر صالحی بوده است. برای مشاهده و خرید انواع محصولات مراقبت از مو گیسو می‌توانید به وب‌سایت مالتینا مراجعه کنید و تجربه لذت‌بخش خرید محصولات فوق‌العاده باکیفیت گیسو را کسب نمایید.

نگین میر صالحی - موسس ایرانی

منبع: allure.com

forbes.com

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024