8 پازل زیبا که جلوه‌ای بی‌نظیر به دکوراسیون منزل شما می‌دهند!

اگر از جمله افرادی هستید که همواره به دنبال خاطره‌بازی و یادآوری دوران خوش کودکی هستید، کامل کردن پازل همیشه می‌توان دوران کودکی را برایتان زنده کند. حل کردن پازل هیچگاه تکراری نشده و همیشه ذهن را درگیر خود می‌کند. به علاوه امروزه، شرکت‌های تولید کننده پازل طرح‌های بسیار زیبایی را تولید کرده‌اند که می‌توان علاوه بر سرگرم شدن در نهایت آن‌ها را قاب کرده و جلوه‌ای منحصر به فرد به خانه یا محل کار داد. در این مقاله قصد داریم تا شما را با برترین پازل‌هایی که می‌توانید با حل کردن آن‌ها علاوه بر خاطره‌بازی و سرگرم شدن، خانه خود را نیز زیبا کنید معرفی کنیم. در ادامه همراه وبلاگ مالتینا باشید.

فهرست مطالب

1-The 1980’s

پازل دهه 80

شرکت White Mountain از جمله شرکت‌های تولید کننده پازل است که اینبار طرحی جالب توجه ارائه کرده است. این شرکت پازلی 1000 تکه را با محوریت دهه 80 میلادی تولید کرده است. اگر از متولدین دهه 80 میلادی یا 60 شمسی هستید مطمئنا این پازل خاطرات آن دهه را برایتان زنده خواهد کرد. در این بسته ترکیبی از شخصیت‌های مشهور شامل سیاستمداران، ورزشکاران، بازیگران و هنرمندان است و در کنار آن رویدادهای برگزار شده در آن دهه نیز در این پازل حضور دارند. می‌توانید این پازل را به صورت مستقیم از وبسایت آمازون توسط مالتینا خریداری کنید.

 

خرید از آمازون

 

کیفیت تکه‌های این پازل بسیار بالا بوده و از مقواهای با کیفیت ساخته شده است. به علاوه این شرکت پازلی با محوریت دهه 90 میلادی نیز تولید کرده است. بنابراین اگر متولد دهه 90 میلادی هستید می‌توانید آن را نیز به صورت مستقیم از طریق مالتینا تهیه کنید.

خرید از آمازون

2-Frederick The Literate

پازل گربه

Charles Wyoscki از جمله نقاشان مطرح آمریکایی است که نقاشی‌هایش نشان دهنده زندگی روزمره در آمریکا است. نقاشی گربه در میان کتاب‌ها نیز از جمله نقاشی‌های معروف او است و اگر همانند من عاشق گربه‌ها هستید بدون شک این پازل همان چیزی است که باید داشته باشید. شرکت Buffalo Games تولید کننده این پازل با کیفیت و 750 تکه‌ای است که برای کسانی که به دنبال پازل‌های ساده ولی زیبا هستند بسیار مناسب است. کیفیت چاپ عکس روی پازل بسیار بالا است.

از جمله ویژگی‌های مهم این پازل این است که در ساخت آن از پلاستیک استفاده نشده و از مواد 100 درصد قابل بازیافت تهیه شده است. در کنار این پازل، پوستری نیز از نقاشی ارائه شده است که در هرچه بهتر تمام کردن آن کمک شایانی می‌کند. می‌توانید به راحتی این پازل زیبا را به صورت مستقیم از آمازون توسط مالتینا تهیه کنید.

خرید از آمازون

3-Cinque Terre

پازل Cinque Terre

اگر عاشق منظره هستید و قصد دارید با قاب کردن پازلی به خانه‌تان جلوه دیگری دهید، قطعا پازل Cinque Terre از همان پازل‌هایی است که می‌تواند این کار را برای شما راحت کند. نحوه استفاده و ترکیب رنگ‌ها در این تصویر بسیار دلنواز است و به راستی منظره‌ای دل انگیز را از یک شهری ساحلی به تصویر می‌کشد. همانند همه پازل‌های شرکت Buffalo Games با تهیه این پازل می‌توانید پوستری از این تصویر را نیز دریافت کنید. این پازل هزار تکه بوده و از مواد صد درصد قابل بازیافت تهیه شده است. مالتینا خرید این پازل را به صورت مستقیم از آمازون برای شما به راحتی فراهم کرده است.

خرید از آمازون

4-Rainy Night Walk

پازل شب بارانی

اینبار شرکت Ingooood پازلی زیبا را از کارهای هنری Leonid Afremov تولید کرده است که شبی زیبا و بارانی را به تصویر می‌کشد. در ساخت این پازل از مواد درجه یک استفاده شده و تولید آن با بالاترین استانداردها انجام شده تا رنگ‌ها کاملا واضح و شفاف به نظر آیند. اگر به دنبال یک پازل زیبا برای دکوراسیون منزل می‌گردید بدون شک این محصول با کیفیت که توسط ماشین‌های تمام اتوماتیک آلمانی تولید شده‌اند می‌تواند گزینه مناسبی باشد. هزار تکه بودن این پازل نیز کمک می‌کند تا لحظات خوشی را در کنار خانواده داشته و زمان‌های خود را به خوبی صرف کنید. این پازل را نیز می‌توانید به صورت مستقیم از طریق وبسایت مالتینا از وبسایت آمازون تهیه کنید.

خرید از آمازون

5-The Earth

پازل سه بعدی زمین

اگر از پازل‌های معمولی و مرسوم خسته شده‌اید و به جغرافیا نیز علاقه دارید، شرکت Ravensburger پازلی سه بعدی از کره زمین را برای شما به ارمغان آورده است. علاوه بر سرگرمی شدن می‌توانید با استفاده از این پازل سه بعدی، به کودکان نیز آموزش جغرافیا دهید. در این بسته، پایه‌ای برای نگهداری آن نیز قرار داده شده است و می‌توانید پس از اتمام کار کره را مانند همه کره‌های تولید شده بچرخانید. می‌توانید این پازل سه بعدی زیبا را از طریق وبسایت مالتینا به صورت مستقیم از وبسایت آمازون خریدرای کنید.

خرید از آمازون

6-Hogwarts Great Hall

پازل هری پاتر

شرکت Wrebbit نیز پازلی سه بعدی و منحصر به فرد برای طرفداران سری کتاب‌ها و فیلم‌های هری پاتر ارائه کرده است. اگر به دنبال چالش جدیدی در ساخت پازل می‌گردید پازل هال مرکزی دانشگاه هاگوارتز بدون شکت همان چالشی است که باید به دنبالش بگردید. با تمام شدن این پازل 850 تکه‌ای مطمئن باشید که دیگر دوست ندارید آن را خراب کنید. به علاوه اینکه مواد به کار رفته در این محصول بسیار مقاوم بوده و از فوم‌های غیرسمی تهیه شده است. بدون شک این پازل علاوه بر سرگرم کردن شما جلوه‌ای بی‌نظیر را به اتاق یا منزلتان خواهد داد. این محصول زیبا را می‌توانید به صورت مستقیم از وبسایت آمازون توسط وبسایت مالیتنا خریداری کنید.

خرید از آمازون

7-Starry Night

پازل شب ستاره ای

آثار هنری «ونسان ونگوگ»، نقاش هلندی در نوع خود بی‌نظیر و قابل ستایش هستند اما تعداد کمی از افراد می‌توانند به این تابلوها دسترسی داشته باشند. اگر دوست دارید که یکی از آثار مشهور این هنرمند خلاق را در دیوار خانه‌تان داشته باشید و در عین حال دوست ندارید از پوسترهای آماده استفاده کنید، پازل شب‌ پرستاره محصول شرکت Buffalo Games قطعا همان چیزی است که باید به دنبالش باشید. می‌توانید در کنار خانواده و یا دوستان آن را تکمیل کرده و در نهایت با قاب کردن آن جلوه‌ای نو به دیوار خانه‌تان دهید. این پازل به همراه پوستری از نقاشی اصلی را می‌توانید به صورت مستقیم از وبسایت آمازون توسط مالتینا تهیه کنید.

خرید از آمازون

8-Evolution The Tree of Life

پازل درخت زندگی

اگر دوست دارید که در کنار سرگرم شدن مطلبی هم بیاموزید شرکت Eurographics این کار را برای شما میسر کرده است. پازل هزار تکه‌ای درخت زندگی، تصویری کامل از زندگی بیولوژیکی حیوانات و گیاهان را به تصویر کشیده است که علاوه بر علاقه مند کردن کودکان، بزرگسالان را نیز به تکمیل آن و افزودن به اطلاعات عمومی خود مشتاق می‌کند. در ساخت این محصول از جوهرهای گیاهی استفاده شده و می‌توان از آن به عنوان یک ابزار آموزشی استفاده نمود. این پازل زیبا و جذاب تنها یک کلیک با شما از وبسایت آمازون فاصله دارد.

خرید از آمازون

خب امید است که از مقاله فوق لذت برده و پازل مورد علاقه خود را در بین این پازل‌ها انتخاب کرده باشید. برای مشاهده سایر مطالب می‌توانید به بخش بازی و سرگرمی مراجعه کنید. اگر اهل بازی‌های رومیزی هستید حتما مقاله معرفی برترین بازی‌های رومیزی را مطالعه کنید.

منبع: Gear Hungry

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024