معرفی 10 پرینتر موبایل که لذت عکاسی را برای شما چند برابر می کند

پرینترهای موبایل

پرینترهای موبایل ابزاری بسیار کاربردی هستند که در موقعیت‌های مختلف کارایی داشته و به دلیل سایز کوچک و قابل حمل بودن، فوق العاده جذاب می‌نمایند. پرینتر موبایل در انواع برندها عرضه شده و قادر به چاپ تصاویری‌ست که از طریق گوشی موبایل هوشمند خود دریافت کرده و یا تصویربرداری کرده‌اید.

بیشتر پرینترهای موبایل از طریق NFC، بلوتوث و وای فای به گوشی تلفن همراه متصل شده و فرآیند انتقال تصویر به چاپگر نیز از همین طریق صورت می‌گیرد.

همان قدر که خرید گوشی برای داشتن بهترین انتخاب کارایی داشته باشد، پرینترهای موبایل نیز در نوع خود حائز اهمیت هستند. در زیر به معرفی برخی از پرینترهای موبایل برتر می‌پردازیم که کاربری ساده‌ای داشته و تصاویر باکیفیتی چاپ می‌کنند.

اطمینان از خرید شارژر گوشی اصل با خرید از آمازون آمریکا

بهترین پرینتر موبایل:

1-پرینتر پولاروید زیپ Polaroid Zip

اتصال این پرینتر موبایل به سادگی از طریق وای فای، NFC یا بلوتوث صورت می‎گیرد. شما می‌توانید تصاویر مورد نظر خود از گوشی هوشمند یا تبلت را به پرینتر پولاروید زیپ فرستاده و عکس‌های رنگی یا سیاه سفید در ابعاد 2 در 3 به دست بیاورید. چاپ تصویر در پرینتر پولاروید زیپ از طریق تکنولوژی Zink Zero انجام می‌شود.

پرینتر پولاروید زیپ Polaroid Zip

لازم به ذکر است که پرینتر موبایل پولاروید با هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس سازگاری خواهد داشت. این پرینتر موبایل کاملا حافظ منافع محیط زیست بوده و بدون نیاز به کارتریج، عمل چاپ را انجام می‌دهد. به علاوه تصاویر چاپ شده از طریق آن، کیفیت و طول عمر بالایی از خود حتی در مقابل حرارت، نور و رطوبت نشان می‌دهند. (این در حالی‌ست که غالب تصاویر چاپ شده با تکنیک چاپ معمولی، پس از چند سال کیفیت و رنگ اولیه خود را از دست می‌دهند.)

خرید از آمازون

2-پرینتر موبایل Kodak Mini 2 HD

این پرینتر نیز ابعادی کوچک داشته و به راحتی قابل حمل است. پرینتر موبایل کوداک مینی 2 اچ دی، برای هر دو پلت فرم آی او اس و اندروید کاربرد دارد. این چاپگر هوشمند را می‌توانید به کمک NFC یا بلوتوث به گوشی هوشمند و تبلت خود متصل نمایید.

تصاویر دریافتی از طریق چاپگر موبایل کوداک مینی 2 اچ دی، دارای کیفیت بسیار ممتاز و مطلوبی هستند و طول عمری نزدیک به 10 سال از آن‌ها گزارش شده است. اما تنها نقطه ضعف این پرینتر جیبی را باید کارتریجی بودن و به موازات آن هزینه بردار شدن چاپ تصاویر دانست. البته به خوبی می‌دانیم که پرینترهای کارتریجی با توجه به ساختار خود؛ غالبا کیفیت تصویر مطلوب‌تری ارائه می‌دهند و Kodak Mini 2 HD نیز از این قاعده مستنثی نیست.

پرینتر موبایل Kodak Mini 2 HD

این پرینتر در رنگ‌های مختلف عرضه شده و اگر قصد خرید یکی از آن مطابق با دنیای زنانه را دارید، در لینک زیر قادر به سفارش مدل صورتی پرینتر خواهید بود:

خرید از آمازون

3-پرینتر موبایل Fuji Instax Share Sp-2

این پرینتر موبایل تصاویر با کیفیت بسیار بالا تولید کرده و از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند یا تبلت شما وصل می‌گردد. چاپ هر تصویر در آن به مدت 10 ثانیه زمان برده و امکان چاپ یکباره و بدون واسطه از شبکه‌های اجتماعی مختلف نیز در آن وجود دارد. تنها نقطه ضعف چاپگر Fuji Instax Share SP-2 را باید ابعاد نسبتا بزرگ‌تر آن بدانیم. به شکلی که دیگر نمی‌توان این پرینتر را یک چاپگر جیبی موبایل دانست و برای حمل و نقل آن، کمی زحمت خواهید داشت.

Fuji Instax Share Sp-2

 

باتری این چاپگر قابل شارژ دوباره بوده و به وسیله کابل یو اس بی، شارژ می‌شود. برای خرید محصول به لینک زیر مراجعه نمایید:

خرید از آمازون

4-پرینتر موبایل Canon IVY

پرینتر موبایل Canon IVY از برندی مطمئن و دارای کیفیت ساخت و رزولوشن تصاویر عالی است. این پرینتر ابعادی کوچک داشته و به راحتی در میان وسایل روزمره کیف دستی شما جای می گیرد. این پرینتر جیبی برای هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس کاربرد دارد. البته اندروید باید از نسخه 4.4 به بعد بوده و iOS 9 به بعد نیز روی گوشی هوشمند آیفون قرار داشته باشد. تکنولوژی چاپ در این مدل نیز مبتنی بر Zink Zero بوده و از کارتریج خبری نیست.

پرینتر موبایل Canon IVY

شعار کانن در ارتباط با این پرینتر چنین است که: “اگر تصویری ارزش قرار گرفتن در اینستاگرام را دارد، حتما ارزش چاپ شدن را نیز خواهد داشت!

برای خرید چاپگر جیبی موبایل Canon IVY، به لینک زیر سر بزنید:

خرید از آمازون

5-پرینتر موبایل Hp Sprocket

این پرینتر کیفیت قابل توجهی داشته و در شمار بهترین پرینترهای موبایل قرار دارد. HP Sprocket به عنوان پرینتر چاپ مستقیم از اینستاگرام شناخته می شود و بیشترین کاربرد آن در این مدل متمرکز شده است. نوع اتصال آن از طریق بلوتوث بوده و به گوشی و تبلت به راحتی وصل می‌شود. همین طور کاربر امکان استفاده از نرم افزار HP Sprocket (رایگان) را نیز داشته و می‌تواند تصویر مورد نظر خود را به شکل دلخواه ادیت نماید.

پرینتر موبایل Hp Sprocket

تصاویر دریافتی این چاپگر اچ پی اسپروکت، در ابعاد 2 در 3 چاپ شده و می‌توانید در آن از کاغذهای پشت چسب‌دار استفاده نمایید. (البته توصیه می‌شود که برای دریافت بالاترین کیفیت، از کاغذهای پشت چسب‌دار اصل برند اچ پی استفاده کرده و تصاویر با ماندگاری دراز مدتی نیز به دست بیاورید.)

برای خرید این محصول، روی دکمه زیر کلیک نمایید:

خرید از آمازون

6-پرینتر موبایل Kodak Dock

پرینتر موبایل Kodak Dock به وسیله اتصال وای فای به گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمند اندروید و آی او اس، عمل می‌کند. این پرینتر دارای خاصیت ویژه‌ای‌ست که می‌تواند عکس را در سایز بزرگ چاپ کند و این قابلیت، آن را از سایر پرینترهای موبایل ممتاز می‌سازد.

برای استفاده از این پرینتر، کافی‌ست که تصویر مورد نظر برای چاپ را روی گوشی تلفن همراه خود انتخاب کنید. سپس گوشی را در محل داک پرینتر کوداک قرار داده و روی دکمه پرینت بزنید. پس از چند ثانیه، تصویر را تحویل خواهید گرفت.

پرینتر موبایل Kodak Dock

این پرینتر به وسیله رابط Micro USB به دیگر دستگاه‌ها نیز متصل شده و قابلیت چاپ تصاویر از دوربین‌های عکاسی را نیز دارد.

در ضمن؛ از آن جایی که پرینتر موبایل Kodak Dock، دارای کارتریج رنگی است؛ تصاویر را با کیفیت فوق العاده بالا، چاپ می‌کند.

خرید از آمازون

7-چاپگر HP Officejet 200

این پرینتر نیز قادر به چاپ تصاویر در ابعاد مختلف خواهد بود و محدودیت پرینت در سایز کوچک را ندارد. نوع اتصال آن نیز می‌تواند به دو شکل وای فای و کابل یو‌اس‌بی باشد. کیفیت چاپ تصاویر در آن به 1200*1200 dpi می‌رسد. این پرینتر نیز همان طور که از پرینترهای HP انتظار داریم، کارتریجی بوده و به همان تناسب تصاویر با کیفیت و طول عمر بالا ارائه می‌دهد.

پرینتر موبایل HP Officejet 200

برای سفارش پرینتر HP Officejet 200، به لینک زیر مراجعه نمایید:

خرید از آمازون

8-پرینتر موبایل Polaroid Mint

این پرینتر موبایل از تکنولوژی چاپ تصاویر Znk بهره برده است. برای اتصال آن به گوشی‌های هوشمند خود، می‌توانید از اپلیکیشن Polaroid استفاده کرده و در صورت تمایل ادیت مختصری نیز روی تصاویر داشته باشید.

پس از انتخاب تصویر و ویرایش آن (در صورت نیاز)، ظرف مدت زمان کمتر از یک دقیقه؛ تصویر توسط پرینتر Polaroid Mint به چاپ خواهد رسید.

Polaroid Mint Wireless Mobile Photo

برای خرید این محصول، از طریق دکمه زیر اقدام کنید:

خرید از آمازون

9-چاپگر SereneLife PICKIT20

این پرینتر برای آیفون، آی پد و گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمند اندرویدی، کارایی دارد. سایز جیبی و وزن سبک آن، SereneLife را به یک پرینتر بسیار مناسب و قابل حمل و نقل، تبدیل ساخته است. با هر بار شارژ کامل باطری، امکان چاپ 25 تصویر را از طریق دستگاه خواهید داشت. این چاپگر جیبی موبایل بدون کارتریج بوده و هزینه جاری برای شما ایجاد نمی‌کند. برای استفاده از آن و داشتن بالاترین کارایی، کافی‌ست که اپلیکیشن PICKIT را دانلود نموده و در صورت تمایل از قابلیت‌های ویرایش تصاویر آن نیز استفاده کنید.

پرینتر موبایل SereneLife PICKIT20

لینک خرید این پرینتر را در زیر دنبال نمایید:

خرید از آمازون

10-پرینتر Paperang P1

پرینتر موبایل Paperang P1، با اتصال بلوتوث به گوشی هوشمند یا تبلت شما وصل شده و در کمتر از یک دقیقه تصاویر مورد نظر را به چاپ می‌رساند. به علاوه این دستگاه از باطری لیتیومی قابل شارژ بهره برده است.

پرینتر موبایل Paperang P1

برای خرید پرینتر Paperang P1 اصل با باطری اورجینال می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید:

خرید از آمازون

نکات مهم در انتخاب بهترین پرینتر موبایل

برای داشتن انتخابی هوشمندانه حین خرید پرینتر موبایل، ابتدا به میزان استفاده خود توجه داشته باشید. چه تعداد چاپ تصویر در روز یا هفته، خواهید داشت؟ کیفیت تصاویر تا چه اندازه برای شما اهمیت دارد؟ از آن گذشته این تصاویر تا چه مدت طول عمر خواهند داشت؟ ابعاد پرینتر و البته وزن آن، نیز موضوع مهم دیگری‌ست که حتما باید به آن دقت داشته باشید.

با در نظر گرفتن تمام این نکات، یکی از پرینترهای فوق می‌تواند گزینه مناسبی از میان مشهورترین و معتبرترین برندها باشد.

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024