مسواک برقی یا هوشمند چیست؟ (معرفی 10 مدل برتر از مسواک های برقی)

مسواک هوشمند یا برقی چیست؟

در دهه اخیر تحولات بسیاری در زندگی بشر صورت گرفته و گجت‌های متعددی به آن وارد شده‌اند. مسواک برقی یا هوشمند، نمونه کوچکی از ابزارهای هوشمندی‌ست که شکل زندگی انسان را تغییر داده و آن را به مراتب پیشرفته‌تر و موثرتر ساخته‌اند. خمیر دندان و دهانشویه‌های طبیعی، به عنوان محصولاتی جهت ارتقا بهداشت دهان و دندان به کار گرفته می‌شوند. مسواک‌ها و نخ دندان‌های مدرن نیز ابزارهایی هستند که شکل رعایت بهداشت دهانی را متحول ساخته‌ند.

مسواک برقی یا هوشمند چیست؟

مسواک هوشمند یا برقی دارای نرم افزارهای هوشمندی در ساختار خود هستند. این نرم افزارها و چیپ ست‌های داخلی مسواک‌های برقی، به گوشی‌های موبایل هوشمند متصل شده و اطلاعات مربوط به سلامت دهان و دندان کاربر را منتقل می‌سازند. به این صورت شما می‌توانید دیتاهای ارزشمندی از فرآیند مسواک زدن خود و وضعیت دندان‌ها ذخیره کرده و همیشه در اختیار داشته باشید. این اطلاعات به شکل یک سابقه پزشکی و بهداشتی در حافظه گوشی موبایل هوشمند شما، ذخیره شده و در زمان لازم امکان مراجعه به آن‌ها را خواهید داشت.

خرید اینترنتی مسواک برقی

مسواک‌های هوشمند به خوبی سطح داخلی و بیرونی دندان‌ها را تمیز کرده و در زمان مسواک زدن نیز صرفه جویی ایجاد می‌کنند. حتی زمانی که مسواک زدن تمام می‌شود، این گجت‌های هوشمند، نقش نخ دندان را نیز ایفا کرده و به خوبی لا‌به‌لای دندان‌ها را تمیز و عاری از هرگونه مواد غذایی می‌نمایند.

انواع مسواک‌های هوشمند

مسواک‌های هوشمند و برقی می‌توانند به شکل مسواک معمولی بوده و یا به فرم ردیف دندان‌های انسان باشند. در فرم اول که شکل مسواک زدن کاملا مشخص است، اما در فرم دوم باید این مسواک را روی دندان‌ها گذاشته و کلید روشن کردن آن را فعال ساخت. در این حالت مسواک تمامی دندان‌ها را در زمان واحد تمیز کرده و به خوبی لا‌به‌لای آن ها را پاکسازی می‌کند. محل ریختن خمیر دندان نیز در لایه داخلی مسواک برقی بوده و سپس آن را روی دندان‌ها قرار می دهید.

مسواک هوشمند یا برقی چیست؟

برندهای مختلفی به سمت تولید مسواک‌های هوشمند رفته و در حال حاضر انواع این مسواک‌ها را در بازار مشاهده می‌کنیم. برخی از مسواک‌های هوشمند با باطری کار کرده و برخی دیگر قابل شارژ با برق هستند. بسته به نوع کاربری و نیازهای خود، ممکن است هر یک از این انواع را مناسب‌تر بیابید.

راهنمای خرید اینترنتی مسواک برقی

در اینجا به معرفی 10 مسواک برقی برتر از برندهای مشهور جهانی می‌پردازیم.

مسواک برقی Philips Sonicare

این مسواک هوشمند دارای چند سری جداگانه بوده و به وسیله برق شارژ می‌شود. سنسور فشار این مسواک برقی، باعث می‌گردد که در صورت وارد کردن فشار اضافی روی دندان‌ها، به شما هشدار داده شود. برای شروع مسواک زدن، کافی‌ست که روی کلید شروعی که بر بدنه مسواک قرار دارد، فشار کوچکی وارد کنید.

مسواک برقی فیلیپس Sonicare

قیمت مسواک برقی فیلیپس sonicare

برای مشاهده قیمت این مسواک برقی، به لینک زیر مراجعه کنید:

خرید از آمازون

مسواک برقی Oral-B Genius Pro 8000

مسواک برقی اورال بی Genius Pro 8000، دارای باطری قابل شارژ بوده و ارتباط آن با گوشی‌های هوشمند، از طریق بلوتوث انجام می‌پذیرد. این مسواک هوشمند دارای چند سری متفاوت بوده و به راحتی می‌توان این سری‌ها را جا‌به‌جا کرد.

دکمه‌های کنترل روی بدنه مسواک قرار داشته و به راحتی می‌توانید عملکرد آن را کنترل نمایید. به علاوه این مسواک دارای سیستم تشخیص چهره است و با این تکنولوژی، شخص دیگری جز خود شما قادر به استفاده از مسواک‌تان نخواهد بود. به این شکل احتمال خطا و استفاده اشتباه از مسواک دیگری به صفر می‌رسد.
سنسور تایمر این محصول از برند مشهور اورال بی، زمان مسواک زدن کاربر را کنترل کرده و آن را به خوبی تنظیم می‌نماید. همین طور سنسور فشار نیز از وارد کردن فشار بیش از حد به دندان‌ها، جلوگیری می‌کند.

مسواک برقی Oral-B Genius Pro 8000

دکمه خرید این محصول، در ادامه قرار داده شده است:

خرید از آمازون

مسواک هوشمند Aqua Sonic Black

این مسواک دارای 8 سری جداگانه قابل تعویض بوده که هر یک عمل مسواک زدن را به شکلی عالی انجام می‌دهند. موتور این مسواک برقی از نوع VPM Ultra 4000 بوده و قابلیت شارژ بی‌سیم را دارد.
این مسواک هوشمند تایمر هوشمند داشته و زمان مسواک زدن شما را کنترل می‌کند. در حالی که با این مسواک برقی در حال مسواک زدن هستید، زمان ادامه دادن فرآیند مسواک روی هر دندان، توسط نرم افزار مسواک کنترل خواهد شد. به این شکل که اگر بیش از اندازه روی مسواک زدن یک دندان پافشاری داشته باشید، این مسواک با لرزش به شما هشدار می‌دهد که به سراغ دندان بعدی بروید.

مسواک هوشمند Aqua Sonic Black

برای دنبال کردن لینک خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید:

خرید از آمازون

مسواک برقی Ultra Sonic Smart V-White 360

این مسواک برقی از نسل مسواک‌هایی‌ست که به شکل قالب دندان‌ها، طراحی شده و به خوبی روی دندان‌ها و لثه‌ها قرار می‌گیرد. برای استفاده از این مسواک هوشمند یو شکل، کافی‌ست آن را در دهان گذاشته و با زدن دکمه، آن را روشن سازید. سپس شکل لرزشی آن آغاز شده و تمامی دندان‌ها در زمانی کوتاه تمیز شده و جلای خاصی پیدا می‌کنند. برای شارژ مسواک فوق، می‌توانید از شارژر برقی استفاده کرده و برای چندین روز متوالی مسواک را در اختیار داشته باشید.

مسواک برقی Ultra Sonic Smart V-White 360

خرید از آمازون

مسواک برقی Fairywill Sonic

این مسواک برقی دارای 3 سری جداگانه بود و ساختاری ارگونومیک دارد. دکمه روشن کردن مسواک روی بدنه به شکل دایره‌ای بزرگ قرار داشته و کنترل‌ها در بخش پایینی آن واقع شده‌اند. با یک بار شارژ کردن این مسواک، به مدت 30 روز قابلیت استفاده را بدون نیاز به شارژ مجدد، در اختیار خواهید داشت. برای هر بار شارژ صفر تا 100 نیز تنها به 4 ساعت زمان، نیاز پیدا خواهید کرد.

این محصول تایمر هوشمندی دارد که پس از هر 30 ثانیه به کاربر هشدار می‌دهد که به سراغ مسواک کردن دندان‌های دیگر خود برود.

برای خرید مسواک برقی Fairywill Sonic به دکمه زیر مراجعه کنید:

خرید از آمازون

مسواک هوشمند Oral-B Pro 7500

این مسواک برقی یکی از مرغوب‌ترین و معتبرترین مسواک‌های هوشمند موجود در بازار است. طراحی بدنه و نیز شکل سری مسواک، تمام شرایط را برای در اختیار داشتن یک مسواک کاملا حرفه‌ای و محافظ سلامت دندان‌ها، فراهم ساخته‌اند. دکمه‌های کنترل روی بدنه مسواک قرار داشته و اتصال به گوشی هوشمند با استفاده از بلوتوث صورت می‌گیرد.

با استفاده از نرم افزار هوشمند اورال بی، اطلاعات کاملی از وضعیت دهان خود و برنامه مسواک زدن؛ در اختیار خواهید داشت. همین طور این نرم افزار آموزش‌های اضافی و هشدارهای جانبی برای مسواک زدن بهتر و حفظ بهداشت دهان؛ به کاربر ارائه می‌دهد.

مسواک هوشمند Oral-B Pro 7500

 

خرید از آمازون

مسواک هوشمند Mottake

این مسواک نیز طراحی یو شکل داشته و به نرمی و سهولت روی دندان‌ها، قرار می‌گیرد. جالب است بدانید که زمان مسواک زدن کامل دندان‌ها، به کمک مسواک برقی Mottake به اندازه 10 الی 15 ثانیه طول می‌کشد. این محصول دارای گارانتی بوده و در بسته آن، راهنمای کامل کاربر قرار داده شده است.
همین طور برای شارژ این مسواک برقی، می‌توانید از پایه شارژر وایرلس آن استفاده نمایید.

مسواک هوشمند Mottake

خرید از آمازون

مسواک برقی FLEXFORCE

این مسواک مخصوص بزرگسالان طراحی شده است و نمی‌باید برای دندان‌های کودکان، از آن استفاده کرد. مسواک برقی FLEXFORCE دارای سه نوع سری متفاوت و دو سری جایگزین است. سه سری آن به ترتیب مناسب شستشوی ملایم، شستشوی روزانه و شستشوی عمیق هستند.
شارژ آن از طریق یواس‌بی انجام شده و با هر بار شارژ، چیزی نزدیک به یک ماه از مسواک استفاده خواهید کرد.

مسواک برقی FLEXFORCE

لینک خرید در ادامه آورده شده است:

خرید از آمازون

مسواک برقی Grush

این مسواک هوشمند برای کودکان طراحی شده است و با خرید آن برای کودک خود، می‌توانید وی را برای مسواک زدن‌های منظم، تشویق نمایید. رابط هوشمند مسواک Grush، به والدین این امکان را می‌دهد تا برنامه مسواک زدن کودک خود و شکل آن را در گوشی هوشمندشان در اختیار داشته و قادر به رصد کردن آن باشند. مسواک Grush، با سه سری مختلف؛ طراحی زیبایی داشته و کودک شما را به مسواک زدن علاقه‌مند خواهد کرد.

خرید اینترنتی مسواک برقی کودک

خرید از آمازون

مسواک برقی Sonic Adult

این مسواک برقی از برند سونیک، 4 سری مجزا داشته و می‌توانید به فراخور نوع استفاده خود؛ هر یک از این سری‌ها را انتخاب کنید. مسواک Sonic Adult دارای استاندارد ضدآب بودن IPX7 بوده و می‌توانید از آن به راحتی زیر دوش حمام نیز استفاده کنید. قابلیت شارژ سریع این محصول نیز قابل توجه است. تایمر زمان مسواک زدن و طراحی ارگونومیک آن نیز قابل توجه هستند.

مسواک برقی Sonic Adult

برای خرید این مسواک برقی، روی دکمه زیر کلیک نمایید:

خرید از آمازون

مسواک‌های برقی و هوشمند، نسل جدیدی از مسواک‌ها هستند که می‌توانند بهداشت دهان و دندان را به شکلی پیشرفته‌تر، هدایت کرده و از صدمات دندانی و آسیب‌های لثه‌ای جلوگیری به عمل بیاورند. این مسواک‌ها طول عمر بالایی داشته و با سری‌های مختلف خود، شما را برای چند سال از خرید مسواک جدید، معاف می‌دارند.

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024