مداد رنگی‌ پلی‌کروم 60 رنگ فابرکاستل، انتخاب حرفه‌ای ها

نقاشی، عشق دوران کودکی!

از غارنشینی که بر روی دیوارها نقاشی می‌کشیده‌ است گرفته؛ تا داوینچی‌ها و پیکاسوها، همه‌ی ما نوادگان نقاش‌ها هستیم! با قدمتی به اندازه‌ی عمر انسان، نقاشی پا به پای بشریت رشد کرده است، تا به ما رسیده است. ما نیز در دوران کودکی با نقاشی کردن دنیا یا موجودات خیالی خودمان را خلق کرده‌ایم و با رنگ کردن، به آنها جان بخشیده‌ایم. شاید به همین خاطر است که بوی مداد‌ رنگی‌ بسیار خوشایند و خاطره‌انگیز است.

با ما همراه باشید تا با دنیای رنگی مداد رنگی‌ها بیشتر آشنا شویم.

مداد رنگی فیبر کاستل

دنیای رنگارنگ مداد رنگی‌ها!

مغز مداد رنگی از پیگمنت و یا در اصطلاح گرافیت رنگی ساخته می‌شود. از مداد رنگی برای طراحی و رنگ آمیزی بر روی کاغذ و یا مقواهای زبر استفاده می‌شود؛ ولی نمی‌توان از آن بر روی سطوح صاف و صیقلی استفاده کرد. بسیاری از سبک‌های نقاشی و رنگ‌آمیزی را می‌توان با مداد رنگی انجام داد؛ که البته به جنس مداد نیز بستگی دارد. به طور مثال برای طراحی باید از مداد رنگی‌های اسکچ استفاده کرد؛ زیرا حالت خش دار به طرح شما می دهند و پیگمنت آن‌ها نرم نیست.

سه رنگ اصلی داریم: زرد، قرمز و آبی. همه‌ی رنگ‌های دیگر از ترکیب این سه رنگ اصلی ایجاد می‌شوند. رنگ در نقاشی‌ها و طراحی‌های امروزه کاربرد بسیاری دارد. در واقع ما به کمک رنگ می‌توانیم اثر هنری زیباتر و واقعی‌تری به تصویر بکشیم. به همین خاطر مداد رنگی‌های موجود در بازار در جعبه‌های 6 رنگ تا 120 رنگ عرضه می‌شوند.

کاربرد مداد رنگی‌های فابر کاستل در معماری

در کارهایی مانند معماری، دکوراسیون داخلی، گرافیک و … کاربرد مداد رنگی به خوبی دیده می‌شود. این آثار معمولا با استفاده از مداد رنگی‌‌های حرفه‌ای و کامل مانند 120،  72 و یا 60 رنگ کشیده می‌شوند.

مداد رنگی‌های 24 الی 48 رنگ برای کارهای گرافیکی ساده‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرند. و در نهایت مداد رنگی‌های ۶ الی ۱۸ رنگ می‌رسیم که معمولا برای کودکان ساخته می‌شوند. کودکان می‌توانند با استفاده از این مداد رنگی‌ها که معمولا حاوی رنگ‌های اصلی به اضافه‌ی چند رنگ مکمل هستند نقاشی‌های خود را رنگ‌آمیزی کنند.

فابرکاستل ، انتخاب حرفه‌ای ها

مداد رنگی فابر کاستل اصل

انتخاب برند مداد رنگی خصوصا برای افراد حرفه‌ای بسیار دشوار است. اما با کمی تحقیق و بررسی می‌توان گفت که بهترین انتخاب، برند فابرکاستل است. فابرکاستل شرکتی آلمانی است و به صورت تخصصی در زمینه رنگ و مواد اولیه‌ی طراحی  و نقاشی کاربرد دارد. سابقه‌ی 250 ساله‌ی این کمپانی در تولید لوازم طراحی ضمانت کننده‌ی کیفیت آن است. در ادامه یکی از پرفروش‌ترین مداد‌ رنگی‌های این کمپانی را معرفی می‌کنیم.

مداد رنگی پلی کروم ۶۰ رنگ فابرکاستل

مداد رنگی‌های فابرکاستل سری و دسته‌بندی‌های مختلفی دارند. پلی‌کروم به معنی چند رنگ است. این مداد رنگی جعبه‌ فلزی زیبایی با برند فابرکاستل دارد و برای طراحی و نقاشی‌های حرفه‌ای استفاده می‌شود. شهرت فابرکاستل به خاطر رعایت استانداردهای ویژه‌ای است که برای محصولات خود در نظر می‌گیرد.

مداد رنگی ۶۰ رنگ فابرکاستل اصل

این استاندارد بسیار سخت‌گیرانه روی تک‌تک محصولات این شرکت اعمال می‌شود تا محصول نهایی با بهترین کیفیت به دست مشتری برسد.  در ادامه به معرفی استاندارد‌های مداد رنگی این شرکت می‌پردازیم تا شما بتوانید انتخابی آگاهانه داشته باشید. 

کیفیت و مقاومت پیگمنت!

پیگمنت این مداد رنگی‌ها قطر ۳/۸ میلی‌متری دارند و با پوششی از چوب درخت سرو کالیفرنیایی پوشیده شده‌اند که نرم بوده و به سادگی می‌توان آن را تراشید.  پیگمنت این مداد با وجود مقاومت بالا بسیار نرم و روان است و دارای حالت پاستل روغنی می باشد. این ویژگی باعث می‌شود که  رنگی زنده از مداد بر کاغذ باقی بماند.

همچنین سرعت کار را بالا می‌برد زیرا مداد نرم به راحتی روی کاغذ سر می‌خورد. کیفیت پیگمنت باعث می‌شود که با یک لایه رنگ‌آمیزی طرح کاملا پوشش داده شود و فضای خالی باقی نماند. همچنین حرکت دست روی قسمت‌هایی که رنگ کرده‌اید باعث پخش شدن رنگ و محو شدن آن نمی‌شود.

این مداد رنگی ضد آب است و اگر با دستان خیس آن را دست بگیرید یا قطرات آب روی طرح‌تان بریزد، آسیبی به طرح شما وارد نخواهد شد.رنگ شده توسط شما زمانی که زیر دست قرار می گیرد

کیفیت و تنوع رنگ

مداد رنگی‌های 60 رنگ فابرکاستل

جعبه‌ی مداد رنگی فوق 60 رنگ زیبا و متنوع دارد. طیف این رنگ‌ها به نحوی‌ است که می‌توان جزئیات طرح مورد نظرتان را به خوبی با آن پیاده‌سازی کنید. رنگدانه‌های مرغوب به کار رفته در این مدادها کار شما را مانند یک منظره طبیعی و زیبا جلوه می‌دهد. رنگی که از این مداد رنگی‌ها به جا می‌ماند پس از مرور زمان و حتی آفتاب خوردگی، کیفیت خود را از دست نمی‌دهد و شفاف و زنده باقی خواهد ماند. بر روی بدنه مدادها ۳ ستاره‌ چاپ شده است که نشان دهنده کیفیت عالی مداد رنگی است.

ترکیب پذیری رنگ‌ها

گرافیست‌های حرفه‌ای نیاز دارند که با ترکیب رنگ‌های مختلف، رنگ مورد نظر خودشان را تولید کنند. مداد رنگی معمولا گزینه‌ی مناسبی برای اینکار نیست. ولی به لطف نوک روغنی مداد رنگی‌های فابرکاستل به سادگی می‌توانید رنگ‌ها را ترکیب کنید! تنها کافیست رنگ‌های مورد نظر خود را انتخاب نمایید و ترکیب رنگی خود را بسازید.

فابرکاستل همان برندی است که به دنبالش می‌گردید!

هنرمندان همیشه به دنبال خلق زیبایی هستند و زیبایی آسان به دست نمی‌آید. نام فابرکاستل با کیفیت گره خورده است. کیفیتی که همه‌ی ما کم و بیش از آن آگاه هستیم. پشت سر این کیفیت، ۲۵۰ سال تجربه قرار گرفته است.

پس می‌توانیم فابرکاستل را نیز یک هنرمند به شمار بیاوریم. هنرمندی که به دقت هر چه تمام‌تر سعی می‌کند اثر هنری خودش را زیبا خلق کند. هنرمندی که منبع الهام همه‌ی آن هنرمندان کوچکی است که روزی در سر رویای نقاش یا گرافیست شدن را در سر می‌پروراندند.

برای خرید مداد رنگی فابر کاستل ۶۰ رنگ پولی کرومیک اصل با بهترین کیفیت، روی دکمه زیر کلیک کنید:

خرید مداد رنگی فابر کاستل اصل