لیفت ابرو با صابون ابرو خانگی (نقد و بررسی + طرز تهیه خانگی)

لیفت ابرو

همه ما دوست داریم که ابروهایی زیبا و شکیل داشته و نهایت تلاش خود را برای داشتن چنین چیزی به کار می‌بندیم. اما گاهی اوقات روش‌های بسیار ساده‌ای وجود دارد که به جای استفاده از آن‌ها، به سراغ راه‌های سخت‌تر و پرهزینه‌تر می‌رویم. لیفت ابرو با صابون ابرو خانگی، یکی از این روش‌ها است که هزینه به مراتب کمتری نسبت به سایر راه‌ها چون میکروبلیدینگ ابرو، هاشور ابرو، تتو و … دارد. ابروها، به عنوان قاب صورت شناخته می‌شوند و باید در طراحی و زیبایی آن‌ها، نهایت دقت و ظرافت را به کار برد. لیفت ابرو می‌تواند جوانی و زیبایی بیشتری به چهره شما بخشیده و جذابیت افزون‌تری به وجود بیاورد. با شناخت صابون لیفت ابرو و نوع کاربرد آن، می‌توانید به سادگی این ارتقا زیبایی و جوانی ابرو و چهره را رقم بزنید.

در ادامه با ما همراه باشید تا درباره کاربرد و نوع استفاده از صابون لیفت ابرو و البته ساخت آن در منزل، بیشتر بدانیم.

لیفت ابرو با صابون ابرو خانگی چیست و چطور انجام می‌شود؟

صابون های ابرو دارای PH پایینی بوده و مقدار مناسبی گلیسیرین در فرمولاسیون خود دارند. در حقیقت شما می‌توانید از تمام صابون‌هایی که دارای درصد مناسبی گلیسیرین بوده و در ضمن PH پایینی داشته و از سوختن ابروها جلوگیری می‌کنند، برای این منظور استفاده کنید.

در حقیقت باید برای خرید صابون ابرو به این موضوع دقت داشته باشید که استفاده مداوم از آن، به ابروهای شما آسیب نزده و نتیجه معکوس در درازمدت نداشته باشد. دو موردی که تضمین کننده این موضوع در زمان خرید صابون لیفت ابرو خواهند بود، شامل فرمولاسیون با گلیسیرین و پایین بودن سطح PH هستند که در بالا نیز به آن‌ها اشاره شد.

لیفت ابرو

 

چطور از صابون لیفت ابرو استفاده کنیم؟

برای استفاده از صابون لیفت ابرو، بهتر است گام‌های زیر را با دقت و مهارت دنبال کنید:

  1. پیش از هر اقدامی، صورت خود را با استفاده از یک شوینده ملایم و آب شسته و به خوبی خشک کنید.
  2. حال با استفاده از قلموی مخصوص ابرو که پیشتر آن را کمی مرطوب ساخته‌اید، مقداری صابون برداشته و آن را به آرامی و با دقت و ظرافت به ابروهای خود بکشید تا حالت گرفته و به فرم دلخواه دربیایند. (در نظر داشته باشید که رطوبت قلمو کم باشد، رطوبت زیاد از حد، موجب خواهد شد تا صابون ضعیف شده و قدرت لازم برای حالت دادن و لیفت ابرو را نداشته باشد.)
  3. با طراحی درست ابروهای خود، به کمک صابون لیفت ابرو، آن‌ها را به آرامی شانه زده و سپس رها کنید تا صابون خشک شده و ابروها فرم دلخواه را به خود گرفته و نگه دارند. دقت داشته باشید که باید شانه زدن ابروها، به آرامی صورت گرفته و در صورتی که در انجام این کار زیاده‌روی کرده یا شدت عمل به خرج بدهید، امکان کنده شدن تارهای ابروی شما وجود خواهد داشت. به ویژه پس از آن که صابون ابرو خشک شد، به هیچ وجه نباید ابروهای خود را دست کاری کرده یا شانه و برس بکشید. پس از خشک شدن صابون، هر گونه شانه یا برس زدن ابروها، موجب کنده شدن و ریزش تارهای ابرو خواهد شد.

روش پاک کردن صابون ابرو

برای پاک کردن صابون ابرو، بهترین روش استفاده از دستمال مرطوب آرایشی یا محلول‌های میسلار واتر است. باید به آرامی صابون را پاک کرده و هرگز ابروها را به یک سمت (به ویژه سمت مخالف رویش تاراهی ابرو) نکشید. به هر ترتیب شما باید مراقبت کنید که تار ابروهایتان در این فرآیند کنده نشود. همین طور شما می‌توانید شستشو با آب و صابون ملایم را نیز امتحان کنید که همیشه به خوبی به پاک کردن آرایش زیرسازی یا تکمیلی کمک می‌کند. اما باز هم دقت داشته باشید که با شدت و به زور برای پاک کردن صابون از ابروهای خود اقدام نکرده و اجازه دهید دمای آب و تماس آن، رفته رفته صابون را پاک کند.

لیفت ابرو با صابون

نحوه ساخت صابون ابرو خانگی

اگر می‌خواهید به جای خرید صابون ابرو، با ساخت آن در منزل، ضمن لذت بردن از این فرآیند، تا حدودی صرفه‌جویی نیز داشته باشید، این خبر خوش را برای شما داریم که ساخت این صابون‌ها، آن قدرها نیز سخت نبوده و می‌توانید در منزل، به راحتی این کار را انجام دهید.

برای ساخت صابون لیفت ابرو در خانه، به مواد اولیه زیر نیاز خواهید داشت:

  • موم زنبور عسل به اندازه یک پیمانه
  • روغن نارگیل به اندازه نصف پیمانه
  • روغن کرچک به اندازه نصف پیمانه
  • ویتامین E به اندازه یک چند قطره

پیش از انجام هر کاری، موم زنبور عسل را به روش بنماری گرم کرده و اجازه دهید به خوبی روان شود. پس از آن روغن نارگیل، روغن کرچک و ویتامین E را که از کپسول آن خارج کرده‌اید، به موم آب شده، اضافه نمایید. این مواد را به خوبی با هم مخلوط کنید تا به یک ترکیب یکدست دست یابید. سپس آن‌ها را در یک ظرف مناسب در یخچال قرار دهید تا سفت شده و به شکل یک صابون قابل استفاده باشند. شما می‌توانید هر بار با خارج کردن این صابون از یخچال، از آن استفاده کرده و بهتر است که مجدد صابون را در یخچال یا یک جای خنک قرار دهید.

سخن پایانی

با استفاده از صابون لیفت ابرو، می‌توان کاری که نخ‌های لیفتینگ انجام می‌دهند را تا حدود زیادی، به شکل خانگی تامین کرد. به این شکل ضمن آن که دستکاری دائمی در چهره خود انجام نداده‌اید، می‌توانید به راحتی به ابروهای خود، فرم بهتری ببخشید. شما معمولا از چه روش‌هایی برای تامین زیبایی بیشتر ابروهای خود استفاده می‌کنید؟ این موارد را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024