۱۰ وسیله برای سرگرمی حیوانات خانگی شما

اسباب بازی حیوانات خانگی

حیوانات نیز مانند انسان‌ها نیاز به سرگرمی دارند و این مورد به ویژه در خصوص حیوانات خانگی که از نعمت گشت‌وگذار بیرون از خانه محروم هستند، بیشتر احساس می‌شود. خوشبختانه در زمینه لوازم سرگرمی و اسباب بازی حیوانات خانگی با تنوع بالایی روبرو هستیم و به راحتی می‌توان با پرداخت هزینه‌ای نه چندان زیاد، از این لوازم سرگرمی برای حیوانات، موارد جذابی را انتخاب کرد.

روابط انسان و حیوان از ابعاد بسیاری قابل ستایش است و در بسیاری مواقع دیدیم که سگ‌ها به عنوان دوست داشتنی‌ترین و محبوب‌ترین حیوانات خانگی، چطور در نجات جان صاحب خود، جان فشانی کرده‌اند. به نظر می‌رسد خرید برخی لوازم سرگرمی برای حیوانات خانگی، کمترین کاری باشد که برای رسیدگی به آن‌ها و خلق لحظاتی جذاب‌تر برایشان می‌توانیم انجام دهیم.

اسباب بازی حیوانات خانگی

فرقی ندارد که حیوان خانگی شما یک سگ، گربه، پرنده، ماهی و … باشد. به هر حال می‌توانید وسیله‌ای جذاب و دوست داشتنی برای سرگرمی وی مهیا کنید.

در ادامه با ما همراه باشید تا ببینیم، جذاب‌ترین لوازم سرگرمی حیوانات خانگی شامل چه مواردی می‌تواند باشد.

لوازم سرگرمی و اسباب بازی حیوانات خانگی

1- اسباب بازی جویدنی پرنده Fanct ساخته شده از سنگ و استخوان ماهی

این اسباب بازی حیوانات خانگی برای پرنده‌ها، به ویژه طوطی طراحی شده است و ساعت‌ها می‌تواند یک طوطی را به خود سرگرم کند. زنگوله اسباب بازی جویدنی پرنده Fanct، صدایی دوست داشتنی برای پرنده‌ها ایجاد کرده و باعث برانگیخته شدن کنجکاوی آن‌ها می‌شود. جالب است بدانید که این اسباب بازی زنگوله‌دار، دارای کلسیم بوده و در حالی که پرنده آن را به نوک می‌گیرد، از بار کلسیم آن بهره‌مند خواهد شد و استخوان‌هایش به این شکل تقویت می‌شوند.

اسباب بازی جویدنی پرنده Fanct ساخته شده از سنگ و استخوان ماهی

2- اسباب بازی سگ Large Extreme Power Chewer

این اسباب بازی مخصوص سگ‌ها طراحی شده و از جنس لاستیک طبیعی بسیار سخت و محکم و به رنگ سیاه است. اگر یک سگ خانگی دارید، با خرید این اسباب بازی، سگ خود را ترغیب می‌کنید که به دنبال Large Extreme Power Chewer رفته و سعی در گاز گرفتن و بازی با آن کند. به علاوه طراحی این اسباب بازی به شکلی است که روی زمین حرکت کرده و سگ را با هیجان به دنبال خود می‌کشاند.

اسباب بازی سگ Large Extreme Power Chewer

3- اسباب بازی گربه YOFUN Robotic

این یک ربات اسباب بازی است که برای گربه‌ها طراحی شده و حس شیطنت، کنجکاوی و نیاز به جست‌وخیز آن‌ها را برطرف می‌سازد. ربات YOFUN دارای ریموت کنترل بوده و می‌توانید از دور آن را کنترل کرده و سرگرمی گربه خانگی خود را هیجان انگیزتر سازید. اگر به دنبال بهترین اسباب بازی گربه‌ها هستید، YOUFUN Robotic بهترین برایتان خواهد بود.

اسباب بازی گربه YOFUN Robotic

4- اسباب بازی دیسک زرد قهرمان ایر 235

این دیسک زرد رنگ را پرتاب کرده و ببینید سگ خانگی شما چطور برای گرفتن آن به جست و خیز درمی‌آید. البته این اسباب بازی برای محیط‌های باز و جایی که فضای دویدن به اندازه کافی باشد، کارایی دارد و می‌توانید از آن در فضای سبز و هنگام گردش استفاده کنید.

اسباب بازی دیسک زرد قهرمان ایر 235

5- اسباب بازی گربه Leven Electric Flopping Cat Kicker Fish

این اسباب بازی ماهی متحرک برای گربه‌های خانگی، یک محصول جذاب و فوق‌العاده سرگرم‌کننده است. اگر این اسباب بازی ماهی متحرک را برای گربه خانگی خود خریداری کنید، شاهد هیجان فوق العاده او خواهید بود. گربه‌ها عاشق ماهی هستند و با دیدن یک ماهی بزرگ متحرک، به وجد می‌آیند.

اسباب بازی گربه Leven Electric Flopping Cat Kicker Fish

6- اسباب بازی سگ Agility Hoop

سگ‌ها عاشق پریدن هستند و این اسباب بازی، امکان آن را ایجاد می‌کند که سگ مورد علاقه شما هر آن قدر که دوست دارد از داخل حلقه آن پریده و هیجان و نشاط خود را تخلیه کند. شما می‌توانید Agility Hoop را در فضای آپارتمانی یا حیاط و فضای آزاد قرار دهید. از میان انواع مدل‌های اسباب بازی سگ‌ها این مدل بسیار هیجان انگیز است.

اسباب بازی سگ Agility Hoop

7- اسباب بازی سگ Hyper Pet Dura Squeaks

این اسباب بازی به شکل استخوان طراحی شده است؛ همان چیزی که سگ‌ها عاشق آن هستند. سگ خانگی شما می‌تواند به راحتی اسباب بازی Hyper Pet Dura Squeaks را گاز زده و هر آن قدر می‌خواهد آن را بجود.

اسباب بازی سگ Hyper Pet Dura Squeaks

8- اسباب بازی Dog Agility Teeter

تنها چند ساعت به شکل جست و خیز و بازی سگ‌ها نگاه کنید. خریدن این اسباب بازی و قرار دادن آن در فضای آزاد یا حیاط خانه، هدیه‌ای فوق العاده برای یک سگ خانگی محسوب می‌شود. سگ خانگی شما روی این وسیله بازی بارها بالا و پایین رفته و از شیب آن لذت می‌برد.

اسباب بازی Dog Agility Teeter

9- اسباب بازی سگ Dog Tug Toy Dog Bite Pillow

سگ‌ها عاشق گاز زدن هستند و این بالش گاز زدن، به عنوان یک اسباب بازی عالی به نظر می‌رسد و ساعت‌ها سگ خانگی شما را به خود سرگرم خواهد کرد. به ویژه اگر بخواهید به جای استخوان مورد علاقه سگ‌ها، چنین چیزی در خانه داشته باشید، Dog Tug Toy Dog Bite Pillow انتخابی ایده‌آل است.

اسباب بازی سگ Dog Tug Toy Dog Bite Pillow

10- اسباب بازی Pet stages Tower of Tracks Cat Toy

اسباب بازی برج حلقه‌ها با توپ های رنگین خود، یک وسیله سرگرمی عالی برای گربه‌های خانگی است. این وسیله بازی با توپ‌های خود، برای گربه‌ها طراحی شده، اما ممکن است سگ خانگی شما نیز به این وسیله علاقه نشان دهد. همین طور همستر و سایر حیوانات خانگی با Pet Stages Tower of Tracks سرگرم خواهند شد.

اسباب بازی Pet stages Tower of Tracks Cat Toy

سخن آخر

شما چه موارد دیگری از لوازم سرگرمی حیوانات خانگی می‌شناسید و تا کنون چه تجربه‌ای از خرید این اسباب بازی‌ها برای حیوان خانگی خود، به دست آورده‎اید؟ به راستی حیوانات خانگی تا چه اندازه به اسباب بازی‌های مناسب خود، عکس العمل نشان داده و این وسایل سرگرمی تا چه اندازه در سلامت جسم و روان آن‌ها موثر است؟ تجربیات و نظرات خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.

همین طور بخوانید:

اهمیت نگهداری از حیوانات خانگی بر سلامت روحی و جلوگیری از افسردگی

اگر سگ دارید، حتما این مقاله را بخوانید

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024