نیاز و استفاده روز افزون از خودرو‌ها و سپری‌کردن مدت زیادی از زمان زندگی درون خودروها، خودرو‌ها را نیازمند وسایل جانبی گوناگونی‌کرده‌است تا آسایش و راحتی ما را درون خودرو‌هایمان تامین شود. دراین مقاله قصد داریم به چندی از مهمترین لوازم‌جانبی داخل خودرو اشاره کنیم.

جاروبرقی خودرو:

جارو برقی خودرو یکی از لوازم‌جانبی داخل خودرو است که مورد نیاز شماست. به خصوص اگر دارای فرزند کوچک یا حیوان خانگی هستید. حتما شماهم با صحنه‌هایی نظیر ریختن خرده‌های غذا، بیسکوئیت یا سایر تنقلات یا ریختن شیر، قهوه، آب یا سایر مایعات یا ریختن موهای حیوان خانگی خود برروی صندلی‌های ماشین مواجه شده‌اید. تمیز کردن اینگونه موارد حتما کاری سخت و طاقت‌فرسا است. درنتیجه شما نیازمند یک‌جارو‌برقی  برای داخل خودرو‌ی خود هستید تا شمارا از شر کثیفی‌های داخل خودرو حتی در نقاط غیر قابل دسترس راحت‌کند.

جارو برقی داخل خودرو

مشاهده و خرید

اسپری بدنه‌خودرو:

بدون توجه به نوع و مدل ماشین همه‌ی ما‌ میخواهیم درون و بیرون  ماشین‌مان تمیز و درخشان باشد. آسان‌ترین راه برای این‌کار بردن ماشین به کارواش‌ است اما بعضی‌ها ترجیح می‌دهند این‌کار را خودشان انجام‌دهند یا می‌خواهند در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند. اگر شما عضو این‌دسته از افراد ‌هستید حتما به یک اسپری ‌بدنه خوب احتیاج دارید. اسپری‌های بدنه داخل و بیرون خودروی شمارا درخشان کرده و خاصیت ضدآبی به آنها می‌بخشد.

اسپری‌بدنه

مشاهده و خرید

باربند‌خودرو:

حتما مواردی بوده که خواسته‌باشید مقدار زیادی بار یا وسیله‌ای بزرگ باخود‌ حمل‌‌‌کنید در این‌گونه موارد حتما به مشکل کمبود فضای داخلی و صندوق عقب خودرو برخورده‌اید. وسیله‌ای که می‌تواند این‌مشکل را برای شما حل‌کند و یکی از مهمترین لوازم‌جانبی داخل خودرو شما بشمار برود باربند است. خرید باربند مناسب علاوه بر اینکه می‌تواند مشکل کمبود فضای‌خودرو شما را حل‌کند همچنین می‌تواند زیبایی خودرو شمارا نیزبهبود ببخشد.

باربند خودرو

مشاهده و خرید

شارژر فندکی:

حتما برای شماهم پیش‌اومده که درحال حرکت با ماشین باشید و شارژ گوشیتون خالی بشه و به پریز برق یا پاور‌بانک دسترسی نداشته باشید. تجربه‌ی خالی شدن شارژ موبایل و قطع‌شدن ارتباطات انقدر تلخ ‌هست که شارژر فندکی به واسطه‌ی حل این مشکل جزء مهمترین لوازم‌جانبی داخل خودرو به‌ شمار‌برود. با خرید یک شارژر فندکی خوب دیگر نگرانی بابت به اتمام‌رسیدن شارژگوشی خود نداشته‌باشید؛  زیرا این‌وسیله با استفاده از برق‌خودروی شما می‌تواند گوشی‌ شما را به سرعت، شارژکند.  در نظر داشته باشید استفاده از شارژر و کابل شاژر مناسب و باکیفیت باعث طول عمر باتری گوشی و تبلت شده که همین موضوع موجب می شود تا مدت ها نیاز به صرف هزینه برای تعمیر و یا تعویض گوشی و تبلت خود نداشته باشید.

شارژرفندکی

مشاهده و خرید

فلش مموری:

ممکن است درحال سفر باشید به محل کار بروید یا برای خرید عازم فروشگاهی باشید. برای پرکردن اوقاتی که داخل ماشین هستید می‌توانید به موزیک گوش‌کنید، کتاب‌صوتی گوش‌دهید یا حتی  برای سرنشینان  فیلم پخش کنید؛ تا احساس بی‌حوصلگی نکنند اما برای این‌کار اول باید یک فلش مموری داشته باشید تا فایل‌های مورد نظر خودرا روی‌آن ذخیره‌کنید. فلش مموری ها خیلی کوچکند اما ظرفیت‌های بزرگی دارند و به ما امکان می‌دهند هر آنچه را که دلمان می‌خواهد، روی حافظه‌شان ذخیره کنیم.

فلش‌مموری

مشاهده و خرید

محافظ صفحه‌ ناوبری خودرو:

محافظ صفحه ناوبری خودرو مانند گلس یرای گوشی‌های تلفن همراه است. اگر ترس از شکسته‌شدن شیشه ناوبری خودرو یا صفحه تلویزیون عقب را به وسیله‌ی کودک خود دارید یا غالبا دستان شما در هنگام استفاده از صفحات نمایشگر داخل ماشین کثیف است. این محصول می‌تواند بیشترین استفاده را برای شما داشته باشد. اکثر این محافظ ها ضد خش هستند روی سیستم لمس مانیتور تاثیری ندارند و شدت ضربه را تا حد زیادی می‌کاهند.

محافظ ناوبری

مشاهده و خرید

گیرنده بلوتوث:

ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که در حال رانندگی نیاز به مکالمه فوری پیدا‌کنید اما فرصت یا مکان ایستادن مناسبی پیدا نکنید یا بخواهید از روی گوشی‌همراه خود چیزی گوش‌کنید یا مطلبی را در مانیتور خودرو خود مشاهده‌کنید. بهترین وسیله برای ارتباط گوشی با مانیتور و سایر وسایل الکترونیکی خودرو یک گیرنده بلوتوث(دانگل یلوتوث) است این قطعه کوچک می‌تواند تمام دغدغه‌های بالا را برای شما رفع کند و کار شما را بسیار آسان کند.

گیرنده بلوتوث

مشاهده و خرید

خوشبو‌کننده خودرو:

اگر شماهم جزو کسانی‌هستید که مدت زیادی از زمان زندگی خودرا درون ماشین سپری‌می‌کنید خوشبو‌کننده‌های خودرو از لوازم ضروری شما بشمار می‌روند. برای افرادی که خودرو شخصی را برای سفر و کارهای روزانه خود انتخاب می کنند، علاوه بر حفظ نکات ایمنی و ظاهری، دقت در هوا و بوی داخل ماشین نیز بسیار حائز اهمیت است. همواره توجه به بوی خوب داخل ماشین علاوه بر ایجاد حس خوب برای مسافران، لذت رانندگی را دو چندان می کند. استفاده از مدل های متنوع خوشبو کننده ماشین و بوگیر خودرو می تواند تاثیر بسزایی در دلپذیر ساختن فضای خودرو داشته باشد.

خوشبوکننده

مشاهده و خرید

بالش‌صندلی خودرو:

اگر ساعت‌های طولانی رانندگی کرده‌باشید حتما دچار عوارضی همچون گردن‌درد شده‌اید حتی ممکن است این عارضه برای شما تبدیل به یک درد مزمن‌شود و ممکن است به دیسک گردن بیانجامد. برای حل این‌مشکل بالش‌صندلی خودرو می‌تواند مناسب‌ترین راه‌حل باشد. بالش‌صندلی خورو علاوه بر اینکه راحتی شمارا در هنگام رانندگی فراهم‌می‌آورد؛ همچنین می‌تواند از شدت ضربات ناشی از تصادف بکاهد و گردن شمارا از آسیب‌های شدید مانند شکستگی حفظ‌کند. این‌وسیله حتی در سفرهایی که با هواپیما، اتوبوس و قطار می‌روید نیز می‌تواند به شما کمک کند و استراحت خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد.

بالش خودرو

مشاهده و خرید

چراغ‌های نگهدارنده لیوان و بطری در خودرو:

این‌چراغ‌ها طرز کارساده‌ای دارند در جالیوانی خودرو قرار‌می‌گیرند، لیوان یا بطری شمارا نگه‌می‌دارند و فضای خودروی شمارا با نور‌های متنوع تزئین می‌کنند. علاوه بر این، این چراغ‌ها به راحتی نصب‌می‌شوند و شما می‌توانید با استفاده از شارژر آنها را به سرعت شارژ‌کنید.

چراغ نگهدارنده لیوان

مشاهده و خرید

صفحه‌ی نمایشگر سرعت:

این‌صفحات نمایشگر با روشن‌شدن اتومبیل به طور خودکار شروع به کار می‌کنند و پس از خاموش شدن اتومبیل به طور خودکار خاموش می‌شنود و می‌توانند سرعت خورو برحسب کیلومتر‌بر‌ساعت یا مایل‌بر‌ساعت نشان دهد. علاوه برآن دمای‌آب،‌ ولتاژ و دور موتور را نیز نشان می‌دهد. علاوه‌بر این دارای سه‌عملکرد هشدار نیز می‌باشند؛ هشدار‌سرعت بالا، هشدار‌دمای بیش از حد و هشدار کم‌بودن ولتاژ.

نمایشگر سرعت

مشاهده و خرید

آینه‌نوزاد:

اگر کودکی یا نوزادی دارید و همراه خود او را نیز باماشین به بیرون می‌برید و نگران او هستید که مشکلی برایش در هنگام رانندگی شما پیش نیاید آینه نوزاد می‌تواند شمارا از این نگرانی رها‌سازد. با نصب این‌آینه می‌توانید در هر لحظه بدون اینکه خللی در رانندگی شما ایجاد شود به راحتی نوزاد خودرا در اینه ببینید و وضعیت او را بررسب کنید.

آینه نوزاد

مشاهده و خرید

آویز‌زینتی:

اگر به زیبایی و زرق‌وبرق خودروی خود اهمیت‌می‌دهید. آویزهای زینتی می‌توانند شمارا در رسیدن به خودروی دلخواه خود کمک کنند. این‌آویز‌ها در اندازه‌ها و طرح‌های مختلف و متناسب یا هر‌سلیقه‌ای تولید‌شده‌اند.

آویز

مشاهده و خرید

سایه‌بان پنجره خودرو:

بیشتر خودروها سایه‌بان‌هایی برای جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید به راننده از شیشه‌ی جلو سایبان‌هایی را قرار داده‌اند اما خیلی از اوقات نور آفتاب از پنجره‌های کناری می‌شود و موجب ‌آزار سرنشینان خودرو می‌شود نور‌خورشید علاوه بر اذیت سرنشنان می‌تواند باعث گرم شدن فضای داخلی خودرو و از بین رفتن روکش‌های صندلی‌ها و داشبورد می‌شود. برای جلوگیری از اتفاق افتادن این‌قبیل اتفاقات شما می‌توانیدیک آفتاب‌گیر یا سایه‌بان پنجره بخرید و دیگر شاهد این‌مشکلات نباشید.

سایه بان

مشاهده و خرید

چراغ‌داخلی‌خودرو:

اگر از فضای یک‌رنگ و ساده خودرو خود خسته شده‌اید و به دنبال تنوع در محیط داخلی خودرو خود می‌گردید یا در شب رانندگی می‌کنید و به نور کافی نیاز دازید این‌چراغ‌ها می‌توانند رضایت شما را دراین‌زمینه‌ها جلب‌کنند. نگران شارژ چراغ‌ها یا رنگ آنها نباشید بیشتر این‌چراغ‌ها بیش از ده‌رنگ دارند و به وسیله جا‌فندکی ماشین شما شارژ‌می‌شوند.پ

چراغ داخلی

مشاهده و خرید

ژل‌تمیز کننده:

شاید در طول روز، زمان زیادی را در خودروی خود سپری کنید یا اینکه از جمله افرادی باشید که به نظافت خودرویشان اهمیت زیادی می‌دهند‌. یا به تمیز‌بودن تمام جزئیات خورو خود اهمیت می‌دهید. ژل تمیز‌کننده خورو می‌تواند محصولی‌ مناسب برای تحقق هدف ما در راستای تمیزی خودرو باشد. این ژل به راحتی‌می‌تواند داشبورد،‌کنسول، دنده و سایر سطوح پلاستیکی و چرمی خودرا تمیز کند و مانند پولیش آنهار برق بیندازد.

ژل‌تمیز کننده

مشاهده و خرید

کیف‌اسناد خودرو:

اسناد خودرو شامل کارت معاینه‌فنی،‌کارت‌بیمه، کارت‌خودرو، گواهینامه، کارت‌سوخت و… از وسایلی هستند که در هررانندگی هرچند کوتاه باید آنهار به همراه داشته‌باشید اما تعدد این وسایل و مدارک و اندازه کوچک انها گاهی منجر به فراموشی این‌قبیل از وسایل می‌شود. ساده‌ترین راه‌حل این‌موضوع استفاده از یک کیف مدارک است که به وسیله آن می‌توانید تمام اسناد خودروی خودرا داخل آن گذاشته و بدون فراموشی همیشه آنرا به‌ همراه داشته باشید.

کیف اسناد

مشاهده و خرید

یخ‌پاک‌کن:

شاید برای شما هم شب‌های سرد زمستانی به همراه برف یخبندان پیش آمده‌باشد. فرض کنید فردای یکی از این‌شب‌ها می‌خواهید با ماشین خود به بیرون بروید ولی ناگهان می‌بینید که شیشه‌های ماشین به خاطر سرمای دیشب یخ‌زده‌اند احتمالا بیرون رفتن با ماشین را کنسل کنید. اما شما می‌توانید با خرید یک یخ‌پاک‌کن، یخ و برف روی شیشه‌های ماشین خودرا در عرض چند دقیقه پاک‌کنید و به راحتی با ماشین خود بیرون‌بروید.یخ‌پاک‌‌کن از لوازم‌جانبی داخل خودرو مورد نیاز شما در زمستان‌است.

یخ پاک‌کن

مشاهده و خرید

سطل‌آشغال خودرو:

انسان‌ها همواره در حال خوردن و آشامیدن هستند حتی داخل ماشین نیز از این کار دست‌ بر‌نمی‌دارند. طبیعی است تنقلات و مایعاتی که انسان استفاده می‌کنند پسماند‌هایی دارند که باعث ایجاد آلودگی می‌شود. برای رهایی از این پسماند‌ها داخل ماشین می‌توانید از یک سطل زباله زیبا استفاده کنید که علاوه بر خلاص کردن شما از دست پسماند‌های مواد خوراکی به زیبایی ماشین شما نیز‌ بیفزاید.

سطل آشغال

مشاهده و خرید

شارژر بی‌سیم:

حتما برای شماهم پیش‌آمده که درحال حرکت با ماشین باشید و شارژ گوشیتون خالی بشه و به پریز برق یا پاور‌بانک دسترسی نداشته باشید یا از ظاهر شارژر‌های فندکی خوشتان‌نیاید یا به دنبال چیز تازه‌ای باشید. تجربه‌ی خالی شدن شارژ موبایل و قطع‌شدن ارتباطات انقدر تلخ‌هست که شارژر‌های بی‌سیم(وایرلس) به واسطه‌ی حل این مشکل جزء مهمترین لوازم‌جانبی خودرو به‌ شمار‌برود. با خرید یک شارژر بی‌سیم خوب دیگر نگرانی بابت به اتمام‌رسیدن شارژگوشی خود نداشته‌باشید؛  زیرا این‌وسیله با استفاده از برق‌خودروی شما می‌تواند گوشی‌ شما را به سرعت، شارژکند.

شارژز وایرلس

مشاهده و خرید

جالیوانی:

یکی از لوازم‌جانبی و وسایل نظم‌دهنده داخلی خودرو جالیوانی است که از شلوغی و بهم‌ریختگی فضای‌داخلی اتومبیل شما جلوگیری می‌کند و همچنین باعث زیبایی بیشتر خودرو شما نیز می‌شود. جالیوانی‌ها در اندازه و طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید شده‌اند که می‌توانید با توجه به سلیقه‌ خود یکی از آنهار انتخاب کنید و از شر لیوان و ‌بطری‌های سرگردان داخل خودروی خود خلاص شوید.

جالیوانی

مشاهده و خرید

نگهدارنده گوشی:

نگهدارنده‌های گوشی قابلیت نصب برروی داشبورد را دارند و گوشی شما را بدون تاثیر پذیری از لرزش‌های ماشین ودست انداز‌های جاده نگه‌می‌دارند. به وسیله‌ی این‌نگهدارنده‌ها شما می‌توانید بدون نگرانی از افتادن گوشی ازپیام‌های خود مطلع شوید یا گوشی را شارژکنید یا برروی اسپیکر با اطرافیانتان صحبت کنید.

نگهدارنده گوشی

مشاهده و خرید

 

ما دراین‌مقاله قصدداشتیم توضیحی برای تعدادی از ‌لوازم‌جانبی مهم که به آنها نیاز پیدا‌ می‌کنید ارائه دهیم. با این لوازم‌جانبی اوقاتی راحت‌تر و مفرح‌تر را می‌توانید داخل ماشین خود سپری کنید.

منابع:www.amazon.com