لباس چهارخانه ؛ استایلی ماندگار و جذاب در دنیای مد و لباس

لباس چهارخانه - ست لباس چهارخانه برای خانم‌ها

لباس چهارخانه برای استایل رسمی و غیررسمی خانم‌ها فوق‌العاده هست. شما با طرح چهارخانه، جلب توجه می کنید. با ست کردن درست این مدل از لباس هم می‌توانید تیپ غیررسمی داشته باشید و  هم استایل رسمیِ  یک خانم واقعا شیک‌پوش و جذاب با تیپی اصیل و آراسته داشته باشید. اما چگونه؟

طرح چهارخانه یا شطرنجی خیلی فراتر از ترکیب خطوط عمودی و افقی است. حتما غافلگیر می شوید اگر بدانید قدمت این طرح به سال ۱۷۰۰ میلادی بر می گردد. باید بدانید که این ترند کلاسیک این روزها دوباره مورد توجه طراحان مد و لباس، ستاره های استریت استایل(مد و فشن مرتبط با پوشش مخصوص خیابان)، سبلریتی ها و فشن بلاگرها قرار گرفته است.

بازیگران بازی تاج و تخت و علاقه‌شان به لباس‌های چهارخانه

 

لباس چهارخانه - استایل امیلیا کلارک سوفی ترنر میسی ویلیامز

ترند شدن استایل چهارخانه در دنیای مد و فشن مانند یویو می‌ماند و هر چند سال شاهد بازگشت این استایل به صنعت مد و پوشاک جهان هستیم. بازیگران محبوب سریال داغ این روزها یعنی (Game of Thrones) هم علاقه خاصی به لباس‌های چهارخانه دارند.

میسی ویلیامز بازیگر جوان نقش آریا استارک شاید از همه بیشتر به لباس چهارخانه علاقه داشته باشد. امیلیا کلارک که او را بیشتر به اسم کالیسی یا دنریس تارگرین می‌شناسیم هم چندین بار در استایل چهارخانه دیده شده است. سوفی ترنر بازیگر نقش سانسا استارک هم نشان داده لباس‌های چهارخانه یکی از استایل‌های مورد پسند اوست.

سلبریتی‌ها و لباس‌های چهارخانه

لباس چهارخانه - سلبریتی‌‌ها و استایل چهارخانه

ترند شدن یک استایل خاص را همیشه می‌توان از میزان توجه سلبریتی‌ها به آن فهمید. طرح چهارخانه به دلیل گستردگی نقش و رنگ، و جذابیتی که به هر استایلی می‌دهد، مورد توجه طراحان صنعت مد و پوشاک بوده است. در دو سال اخیر هم لباس‌های چهارخانه دوباره ترند شده‌اند. لباس‌های چهارخانه این روزها تنها محبوب سلبریتی‌ها نیستند، بلکه ستاره‌های استریت استایل و فشن بلاگرها هم توجه خاصی به این استایل کلاسیک نشان داده‌اند.

عروس خانواده سلطنتی و دامن چهارخانه

لباس چهارخانه - دامن چهارخانه عروس خانواده سلطنتی انگلیس

استایل خاص کیت میدلتون همسر شاهزاده ویلیام و عروس خانواده سلطنتی توسط خانم‌های زیادی دنبال و تقلید می‌شود. دوشِس کمبریج برای استایلش در جشن برای خانواده‌های نظامی در کاخ کنزینگتون، دامن چهارخانه قرمز را انتخاب کرد. نتیجه یک جلوه شگفت‌آور و مدرن برای دامن سنتی اسکاتلندی (دامن کیلت) بود. کیت دامن چهارخانه را با یک ژاکت مشکی ساده‌ی دکمه بسته ست کرده بود.

بهترین ست لباس چهارخانه برای استایل رسمی و غیررسمی

لباس چهارخانه - بهترین ست لباس چهارخانه برای استایل رسمی و غیررسمی

پیراهن چهارخانه ترندی است که امروز در ایران هم طرفداران زیادی دارد. یکی از مدل‌هایی که خانم‌ها مخصوصا در بهار و تابستان زیاد می‌پوشند، پیراهن‌های چهارخانه یا مانتوهای چهارخانه هست که حتما در خیابان تن خانم‌های خوش‌پوش دیده‌اید. برای این استایل غیررسمی می‌توانید پیراهن چهارخانه را با شلوار جین کوتاه یا زاپدار و کتانی ست کنید.

کت و شلوار چهارخانه؛ یک استایل متفاوت

لباس چهارخانه - کت و شلوار چهارخانه

دنیای مد و فشن دنیای آزادی انتخاب است. شجاعت داشته باشید و هر استایلی که دوست دارید و با آن احساس راحتی می‌کنید انتخاب کنید. از ترکیب طرح چهارخانه با طرح های دیگر نترسید. حتی می‌توانید سرتاسر چهارخانه بپوشید. ست شومیز و شلوار چهارخانه با طرح و رنگ مختلف استایلی رنگی و شاد برایتان می‌سازد. برای استایل رسمی هم کت و شلوار چهارخانه یک انتخاب بی‌نظیر است.

لباس چهارخانه و استایل رسمی

لباس چهارخانه - استایل رسمی

برای استایل رسمی می‌توانید پیراهن چهارخانه را با دامن مشکی و کفش پاشنه‌بلند ست کنید. با پوشیدن کت یا جلیقه روی پیراهن چهارخانه تیپ‌تان در هر زمانی شیک خواهد بود. برای استایل رسمی می‌توانید ست کت کلاسیک راسته چهارخانه  را هم با شلوار برمودای چهارخانه بپوشید.

لباس چهارخانه در سبک‌های پوشش مختلف

لباس چهارخانه - استایل بوهو

لباس‌های چهارخانه تقریبا در هر سبک پوششی جای دارند. از استایل کلاسیک تا استایل بوهو یا بوهمین، همه شامل لباس چهارخانه هستند. کت یا پیراهن چهارخانه را می‌توانید با سرهمی جین یا پیراهن مشکی ست کنید. اگر می‌خواهید تیپی بسیار جذاب داشته باشید و همه نگاه‌ها به شما باشد، ست دامن کوتاه چهارخانه با کت کوتاه راسته چهارخانه را امتحان کنید.

بهترین ست شلوار چهارخانه برای استایل رسمی و غیررسمی

 

لباس چهارخانه - شلوار چهارخانه

شلوار چهارخانه لباسی است که باید در کمد هر خانم خوش‌پوشی باشد. استایل شلوار چهارخانه آبی با یک نیم‌بوت سفید، تیشرت سفید و کت چرمی مشکی بسیار شیک است. هزاران ایده برای ست کردن شلوار چهارخانه وجود دارد. از تیپ غیر‌رسمی شروع می کنیم. در دورهمی‌ها و میهمانی‌های غیر‌رسمی می‌توانید شلوار چهارخانه را با کت کوتاه و کتانی ست کنید.

شلوار چهارخانه و استایل رسمی مناسب محل کار

لباس چهارخانه - شلوار چهارخانه و استایل رسمی

برای سر‌کار یا قرارهای رسمی، شلوار چهارخانه استایل رسمی بسیار شیک و جذابی است. شلوار چهارخانه خاکستری روشن را می‌توانید با کت کرم‌ بژ، بلوز سفید و کفش پاشنه بلند کرم‎خاکستری ست کنید. ست شلوار چهارخانه با یک شومیز دکمه‌باز، کت تک راسته یا کت بلند و نیم‌بوت رنگ خنثی یک ترکیب بی‌نقص برای استایل رسمی است.

لباس چهارخانه - مدل ترند شلوار چهارخانه

با شلوار چهارخانه می‌توانید به راحتی تیپ اسپرت داشته باشید. شلوار چهارخانه سفید‌مشکی را با کتانی سفید، تیشرت سفید و کت چرم مشکی ست کنید. همین فرمول را برای رنگ‌های دیگر به‌کار بگیرید. نتیجه‌کار شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

فرقی ندارد شلوار چهارخانه را با بلوز یقه‌اسکی ست می‌کنید یا پیراهن جین؛ کفش پاشنه‌دار یا راحتی؛ کت جین، ساده یا طرح‌دار؛ با هر استایلی که شلوار چهارخانه را بپوشید، جذاب خواهید شد.

طرح چهارخانه و برند بربری

لباس چهارخانه - کیف و کفش چهارخانه بربری

اگر در دسته کسانی هستید که طرح چهارخانه برای‌تان جذاب هست اما هنوز برای پوشیدن لباس‌های چهارخانه شک دارید، از کیف و کفش چهارخانه شروع کنید. گام به گام وارد شدن در هر استایل جدیدی، نکته‌ای است که طراحان مد و پوشاک، ستاره‌های استریت استایل و فشن بلاگرها به ما آموختند. برند بربری (Burberry) و طرح‌های چهارخانه‌اش نقطه شروع جذابی برای وارد شدن شما به دنیای لباس چهارخانه است. این فرصت زیبا برای تغییر استایل را از دست ندهید.

پیشنهاد آخر

لباس چهارخانه - خرید اینترنتی لباس چهارخانه

لباس چهارخانه هدیه‌ای از دنیای مد و فشن است که می‌تواند استایل شما را خیره‌کننده و جذاب کند، یک سبک عالی که به میلیون‌ها روش مختلف می‌توان آن را ست کرد. قطعا شما باید یک بار هم که شده، استایل چهارخانه را امتحان کنید.

دیدن و شناختن استایل‌های مختلف دنیای مد و پوشاک به شما کمک می‌کند و انگیزه می‌دهد تا بدانید چه تیپ و استایلی برای خودتان طراحی کنید. اگر ترغیب شدید که یک تغییر جذاب در تیپ خودتان بدهید، یا از طرفداران استایل چهارخانه هستید، از فروشگاه مالتینا با انواع لباس‌های ترند فشن از برندهای معتبر دنیا، دیدن کنید و راحت و با اطمینان از خریدتان لذت ببرید. پیراهن، شومیز، کت، ژاکت، دامن، شلوار، کیف، کفش و اکسسوری‌های چهارخانه مالتینا به شما کلی ایده می‌دهد تا استایلی خیره‌کننده و شیک برای خود طراحی کنید و به همین راحتی جذاب و منحصربفرد شوید. فقط کافیست کلیک کنید!

منابع: vogue.com و fashiontrendwalk.com و stylefavourite.com