با قابلیت های جدید مالتینا، فقط چند کلیک با خرید از آمازون فاصله دارید

 

قابلیت های جدید مالتینا:

همان طور که در بالا نیز اشاره شد، مالتینا همواره به دنبال بهتر شدن است تا بتواند رضایت کاربران خود را به طور کامل به دست آورد. از این رو قابلیت های جدیدی به مالتینا اضافه شده است تا هم سرعت هم کیفیت خرید شما بهبود یابد. این ویژگی ها شامل موارد زیر می باشد:

·         اعتبار خرید مالتینا

از ویژگی های جدید مالتینا دریافت اعتبار خرید به ازای هر خرید است. به این معنا که به ازای هر خرید، امتیازی با عنوان اعتبار خرید به حساب کاربری شما افزوده می شود. هر اعتبار خرید معادل هزارتومان می باشد که شما می توانید از این اعتبار در خرید های بعدی خود استفاده کنید و مبلغ کمتری بپردازید. میزان اعتبار خرید دریافتی شما از هر سفارش، بعد از تایید نهایی تعداد کالا و مبلغ کل سبد خرید مشخص خواهد شد که بعد از دریافت سفارش، به حساب کاربری شما اضافه میگردد.

·         خرید با بیت کوین در مالتینا

بدون اغراق می توان گفت که مالتینا یکی از محدود سایت های ایرانی است که امکان خرید با بیت کوین را برای کاربران خود فراهم آورده است. بنابراین شما بعد از انتخاب یک محصول، هم می توانید هزینه ی آن را با کارت های شتاب و هم با کیف پول دیجیتال و حساب بیت کوین خود پرداخت کنید.در صورت پرداخت با بیتکوین، میزان اعتبار خریدی بیشتری به حساب شما اضافه خواهد شد.

·         گیفت کارت مالتینا

از دیگر ویژگی های جدید سایت مالتینا، گیفت کارت هایی است که می توانید به دوستانتان هدیه کنید. در صورتی که اعتبار خرید شما در مالتینا مضربی از 5 باشد، می توانید آن را در قالب یک گیفت کارت به اکانت های دوستان خود هدیه داده تا از آن اعتبار در خرید های خود استفاده کنند.

·         فیلتربندی و قابلیت سرچ بهتر در مالتینا

یکی از مهمترین مزایا و ویژگی های جدید مالتینا امکان جستجوی راحت تر و پیدا کردن محصول مورد نظرت است. این قابلیت به شما این امکان را میدهد تا با سرچ فارسی در مالتینا، تمام امکانات و فیلتربندی همانند سایت آمازون را تجربه کنید. در این قابلیت جدید علاوه بر آن که تمامی محصولات و کالاها در دسته بندی مخصوص خود قرار گرفته اند، هر دسته نیز دارای فیلترهایی مانند برند، رنگبندی، تعداد ستاره و قیمت است تا شما بتوانید کالای مورد نظرتان را به طور دقیق و با سرعت بهتری پیدا کنید.

دیگر ویژگی های مالتینا :

·         اپلیکیشن مالتینا

از دیگر ویژگی های جدید مالتینا، طراحی و به روز رسانی اپلیکیشن مالتینا است که به شما در خرید آسان تر و سریع تر کمک می کند. نسخه به روز رسانی شده این اپلیکیشن ایرادها و باگ های قبلی را رفع کرده و دارای سرعت بالایی است. در حال حاضر این اپلیکشن برای اندروید طراحی شده و نسخه گوشی های اپل در حال آماده شدن است.

·         افزونه مالتینا

یکی روش ساده برای خرید از آمازون استفاده از افزونه مالتینا است. بعد از نصب این افزونه شما می توانید مستقیما وارد سایت آمازون شوید و کالاهای آن را ببینید. با انتخاب هر محصول هزینه نهایی کالا به تومان برای شما در گوشه سمت راست صفحه نمایش داده خواهد شد. در واقع شما با مشاهده یک محصول و قیمت آن به دلار همزمان می توانید ببینید که خرید آن توسط مالتینا چقدر خواهد شد.

در صورتی که محصول مورد نظرتان را در افزونه مالتینا انتخاب کردید، با کلیک بر روی لینک آن وارد صفحه آن در سایت شده و می توانید مستقیما خرید خود را انجام دهید.

·         مالتینا بلاگ

در کنار سایت مالتینا شما می توانید از مقاله های مالتینا بلاگ نیز استفاده کنید. در مالتینا بلاگ محصولات و کالاهای آمازون به شما معرفی شده و شما می توانید ویژگی های محصول مورد نظرتان را به فارسی بخوانید چرا که ممکن است شما با طرز کار جدیدترین محصول یک برند و کالا آشنا نباشید و اصلا کاربرد آن را ندانید، مالتینا بلاگ به خوبی به تمامی پرسش های شما پاسخ خواهد داد.

همچنین جدیدترین مقالات و اخبار روز در این سایت به طور روزانه بارگزاری می شود تا شما بتوانید ساعت ها در این وبلاگ وقت بگذرانید.

کانال تلگرام مالتینا:  @malltina

صفحه اینستاگرام مالتینا:  @malltinacom

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024