همه چیز درباره عینک مخصوص رانندگی در شب

رانندگی در شب یک کار سخت و پر چالش است و نیاز به صبوری زیاد و دقت بالای راننده در کنترل فرمان دارد. در طول رانندگی در شب، راننده ممکن است با چالش‌های متفاوتی روبرو شود.  خستگی، خواب ‌آلودگی و نور ماشین‌های روبرو از جمله چالش‌ها و مشکلاتی است که در هنگام رانندگی در شب ممکن است ایجاد شود. به همین دلیل است که داشتن یک عینک دید در شب، در خودرو یک وسیله ضروری محسوب می شود.

خرید عینک دید در شب 

امروزه انواع مختلفی از این نوع عینک وجود دارد که از لنزهایی با کیفیت و قاب‌هایی با ظرفیت‌های متفاوت از خاصیت ضد تشعشع بهره می‌برند. خاصیت ضد تشعشع به کار رفته در این نوع عینک باعث می‌شود، نور تابیده ‌شده از روبرو پس از برخورد به عینک، منعکس ‌شود و در نتیجه با درخشندگی بسیار پایین به چشم فرد برسد. این کاهش درخشندگی نورهای تابیده‌ شده از روبرو باعث می‌شود چشم فرد آسیب نبیند و همچنین محدوده دید فرد افزایش ‌یابد. امروزه عینک‌های دید در شب متفاوتی وجود دارد که در هر یک از آن‌ها مواد خاصی به کار رفته ‌است و هر یک از این عینک‌ها دارای ویژگی خاصی هستند. در نتیجه انتخاب یک نوع عینک مناسب، کاری نسبتا سخت و زمان‌بر است.کیفیت لنز ها، دوام فریم، طراحی شیک، لوازم جانبی اضافی و راحتی استفاده از فاکتور های مهم در هنگام انتخاب یک عینک رانندگی دید در شب مناسب است. در ادامه می‌خواهیم به تعدادی از بهترین عینک‌های دید در شب موجود در بازار اشاره‌ کنیم.

 

ray ban day night glasses price, OFF 73%,Best Deals Online.,

عینک  Blupond با خاصیت ضد تشعشعی HD  

 یکی از بهترین عینک‌های دید در شب موجود در بازار عینک  Blupond است. ویژگی ضد تشعشی به کار رفته در این عینک بسیار عالی است و برای رانندگی در طول شب گزینه بسیار مناسبی است. در این دوربین از لنزهای زرد رنگHD  استفاده شده تا فرد بتواند محیط اطراف را به شکلی شفاف ببیند و همچنین بیشترین دید از محیط اطرافش داشته ‌باشد.

 اگر فرد به دنبال این نوع عینک است که بتواند چشم او را در برابر عناصر خطرناکی مانند نور چراغ ماشین‌های روبرو مورد حفاظت قرار دهد، این عینک دید در شب گزینه مناسبی است. دلیل خاصیت ضد تشعشعی بالای این عینک استفاده از ۷ لایه مختلف است که باعث می‌شود تا حد خیلی خوبی چشم را در برابر اشعه UV  ایمن نگه ‌دارد.

علاوه بر کیفیت بالای لنزها، جنس این نوع عینک باعث می‌شود بتوان از آن در شرایط و محیط‌های مختلف استفاده‌ کرد. قاب فلزی به کار رفته در این عینک از جنس موادی ماندگار و با دوام است. این عینک‌ها دارای ظاهر و طراحی بسیار جذابی هستند. همچنین این نوع عینک به همراه یک گیره نگهدارنده عرضه می‌شود که باعث می‌شود حمل این عینک در محیط‌های مختلف بسیار آسان باشد.

اگر بخواهیم به صورت خلاصه مزایای این نوع عینک را بیان‌ کنیم، می‌توانیم به موارد زیر اشاره ‌کنیم:

  • محافظت کامل از چشم
  • استفاده از لنزهای با کیفیت عالی
  • طراحی زیبا
  • شیشه‌های بادوام و محکم
  • استفاده راحت

خرید عینک دید در شب Blupond

عینک رانندگی دید در شب

برای اطلاع از قیمت و سایر ویژگی های این محصول می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین پیشنهاد هدیه برای آقایان در روز تولدشان

عینک  SOXICK  

 یک عینک دید در شب مناسب برای رانندگی در فضاهای تاریک است. قاب این نوع عینک کاملا فلزی است و لنزهای آن دارای خاصیت آنتی رفلکس (ضد انعکاس) هستند.

رانندگی در مکان‌های تاریک بسیار خطرناک است و ممکن است منجر به تصادف‌ شود. یکی از راه‌های پیش‌گیری از این خطر استفاده از این نوع عینک است. لنزهای به کار رفته در این عینک متقارن دارای پهنای زیادی هستند و قاب فلزی محکم به کار رفته در این عینک، محافظ خوبی برای لنزهای آنتی رفلکس این عینک است. این عینک دارای طراحی زیبایی است و لنز زرد رنگ و با کیفیتHD  به کار رفته در این عینک، باعث افزایش دید در شب می‌شود. این عینک دارای ویژگی‌هایی است که به تنظیم نور در شرایط مختلف کمک می‌کند.

لنزهای پولاریزه به کار رفته در این نوع عینک از برخورد بیش از ۹۰ درصد اشعه‌های مضر به چشم جلوگیری می‌کند و همچنین تا بیش از ۹۰ درصد مانع برخورد نورهای روبرو به چشم می‌شود. این نوع عینک باعث افزایش حوزه دید در شب می‌شود.

این عینک با شیشه‌های آنتی رفلکس و لنزهای زرد رنگ با کیفیتHD  توانایی دیدن در شب را تا حد بسیار زیادی وسعت می‌دهد. اگر بخواهیم مزایای این نوع عینک را به صورت خلاصه بیان‌ کنیم، می‌توانیم به موارد زیر اشاره ‌کنیم:

  • قاب فلزی محکم
  • استفاده از لنزهای نسل سوم با کیفیت HD
  • قابلیت تنظیم میزان سفت ‌بودن عینک
  • کاهش نور ورودی از ماشین‌های روبرو به چشم و کاهش درخشندگی نورهای چراغ برق
  • افزایش حوزه دید در شب

خرید عینک دید در شب SOXICK  

عینک دید در شب

بیشتر بخوانید: Sojos | چرا عینک آفتابی های برند سوجوس معروف شدند؟

عینک clear night با قاب فلزی محکم

این نوع عینک دارای خاصیت ضد تشعشع است و به بهبود دید در شب کمک می‌کند. این نوع عینک را می‌توان نسل جدید عینک‌های رانندگی در شب نامید. این عینک از یک قاب فلزی محکم و لنزهای پولاریزه قوی TAC  ساخته شده ‌است. بدون توجه به اندازه صورت فرد (چه بزرگ باشد و چه کوچک) این عینک به راحتی روی صورت فرد قرار می‌گیرد. دارای خاصیت ضد تشعشعی بالایی است و از چشم افراد در زمان رانندگی مخصوصا در محیط‌های تاریک به خوبی محافظت می‌کند. اگر بخواهیم مزایای این نوع عینک را به صورت خلاصه بیان ‌کنیم، می‌توانیم به موارد زیر اشاره ‌کنیم:

  • قاب فلزی محکم و ماندگار
  • لنزهای پولاریزه TAC
  • ایجاد حداکثر حوزه دید در شب

خرید عینک دید در شب clear night

با مراجعه به لینک زیر میتوانید از قیمت این محصول مطلع شده و با اطمینان از اصل بودن این محصول آن را سفارش دهید

عینک Myiaur با لنزهای پولاریزه نشکن 

 یک عینک مناسب برای رانندگی در محیط‌های تاریک، مه‌آلود، بارانی و به طور کلی محیط‌هایی است که حوزه دید فرد در آن‌ها به حداقل می‌رسد. در این نوع عینک از لنزهای پولاریزه نشکن زرد رنگ و با ویژگی ضد تشعشعی استفاده می‌شود. این عینک دارای یک طراحی کلاسیک است و بیشترین حوزه دید را برای فرد ایجاد می‌کند.

در ساخت قاب این عینک از منگنز آلومینیوم استفاده‌ شده که باعث می‌شود تا مدت‌های طولانی ظاهر جذابش را حفظ‌ کند. وزن این عینک بسیار کم است و در مواقع افتادن هیچ آسیبی نمی‌بیند.

عینک دید در شب

کلام آخر

هر یک از عینک هایی که در این مقاله معرفی شدند ویژگی های منحصر بفرد خود را دارند بنابراین هر کدام از این برند ها می توانند برای فرد خاصی بهترین انتخاب باشند. با این حال عینک  Blupond در صدر این لیست قرار میگیرد چون تمامی ویژگی هایی که باید از یک عینک دید در شب انتظار داشت در خود دارد.

در مجموع تمامی عینک های معرفی شده در این مقاله انتظاراتی که یک راننده از عینک مخصوص رانندگی در شب دارد را برآورده می کنند. برای دیدن محصولات بیشتر در این زمینه می توانید از طریق لینک زیر به وبسایت مالتینا مراجعه کنید و ضمن اطلاع از قیمت محصولات با خیالی آسوده از اصل بودن محصول آن را سفارش دهید.

 

اگر در تشخیص رنگ هم مشکل دارین عینک کور رنگی گزینه مناسبی برای تصحیح رنگ می باشد.

منابع:

aguidepro

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024