در انتخاب و خرید صندل تابستانی اشتباه نکنید.مناسب ترین مدل برای جذابیت استایل شما

چه تابستان و چه هفته مد پاریس را پیش رو داشته باشید، در هر دو صورت نیاز به آماده کردن یک جفت صندل مناسب برای خود دارید. برای گردش شبانه و چرخیدن در شهر، پاشنه بلند باشند یا بنددار؟ قدم زدن در ساحل یا رفتن به محل کارتان مهم نیست، بلکه مهم این است که کفش‌های راحتی مخصوص تابستان بپوشید. کفش‌های صندل مناسب استفاده در هر موقعیتی هستند. نگاهی به مدل‌های صندل تابستانی پاریس بی‌اندازید؛ جایی که صندل‌های براق چرمی و کفش‌های راحتی بنددار در جای جای خیابان‌ها به مناسب هفته مد دیده می‌شوند و همچنین در کوپنهاگن، جایی که ستارگان معروف خیابانی درست مانند گردشگران لباس پوشیده‌اند و با کفش‌های مشکی جلوبازشان در شهر پرسه می‌زنند.

در نهایت ما 4 خیابان اصلی شهر را برای نشان دادن 7 مدل و 24 جفت کفش راحتی تابستانه که شما شدیدا و واقعا برای تابستان‌تان به آن‌ها نیاز دارید رتبه بندی کردیم. خرید خوبی داشته باشید!!

راهنمای خرید صندل‌های بهاره

صندل‌های پاشنه تخت چاچا

یک بار دیگر باید بگوییم که صندل‌های پاشنه تخت قهرمان بلامنازع فصول گرم سال هستند. این صندل‌ها ساده، مدل دار، راحت و به آسانی قابل حمل هستند. مثلا می‌توان آن‌ها را هنگام مسافرت داخل کیف گذاشت یا تمام روز به پا کرد. و با هر مدل لباس و هر رنگ لباسی هم می‌شود آن‌ها را پوشید. این صندل‌های راحتی با انواع رنگ‌ها و مدل‌های متنوعشان می‌توانند مانند ستاره‌ای در کمد کفش‌های شما بدرخشند.

صندل چاچا

مشاهده و خرید

صندل‌ مخصوص گردشگری اما مدل دار

کفش‌های راحتی مخصوص گردشگری در حال حاضر جزء مدل‌های عمده صندل محسوب می‌شوند. از صندل‌های چرمی کلاسیک گرفته تا صندل‌هایی با  طرح‌های جدید چرم لوکس و یا کتان چاپی جزء کفش‌های چند منظوره‌ای هستند که می‌شود با یک شلوار بلند گشاد یا پیراهن بلند راحتی هم به پا کرد.

صندل‌ سه گوش پاشنه بلند

صندل‌های سه گوش پاشنه بلند عالی هستند اما مطمئنا جزء بهترین کفش‌های راحتی نیستند که بشود تمام روز با آن‌ها راه رفت. صندل‌های پاشنه داری که پاشنه‌هایشان چند اینچ بلند هستند و کاملا تخت نیستند را می‌توان جزء کفش‌هایی بادوام‌تر و راحت‌تر نسبت به متوسط صندل‌های پاشنه دار دیگر در نظر گرفت اما در این میان مراقب باشید شیک دیده شدن فراموشتان نشود.

صندل‌های تخت بلند

چند اینچ به کف صندل‌های تخت خود بی‌افزایید و خواهید دید که چطور عالی می‌شود! اکنون یک جفت صندل با پاشنه مناسب دارید. با این صندل‌های پاشنه دار در این فصل خواهید توانست به همه جا بروید و هر کاری بکنید.

صندل‌های لاستیکی بنددار

تابستان گذشته صندل‌های لاستیکی بنددار بازگشتی غیر قابل انتظار به مجموعه کفش‌های سبک خیابان داشتند. هر چند امسال تابستان صندل‌های لاستیکی با طراحی‌های به روز وارد میدان شده‌اند. از صندل‌هایی با پاشنه‌های بلند و محکم و رنگ‌های جسورانه گرفته تا الیاف جدیدی که در ساختشان به کار رفته است همه و همه می‌گویند که باید فرصتی دوباره به این صندل‌های قدیمی داد.

صندل‌های بهاره

این صندل‌ها در مقایسه با سایر کفش‌های راحتی ممکن است کاربردی‌ترین نوع صندل نباشند اما این صندل‌ها آشکارا باشکوه هستند. بندی هم هستند؟ ما از هرکدام یکی بر می‌داریم.

به خوبی پاشنه بلندهای دهه 90

آیا به دنبال صندل‌های پاشنه دار کلاسیک در سایت‌هایی چون eBay، Etsy یا The Real Real هستید؟ ما هم همین‌طور. خبر خوب این که برندهایی مانند Gianvito Rossi و Giuseppe Zanotti هنوز هم در حال تولید صندل‌هایی به شکل صندل‌های دهه 90 هستند که به راحتی قابل خریداری هستند. تعجب نکنید اگر در این برندها چیزهایی مانند رکابی زنانه و شلوارک ورزشی هم به چشمتان خورد.

بیشتر بخوانید:۳۰ اکسسوری زنانه که بانوان شیک پوش باید در کمد خود داشته باشند!

8 مدل صندل تابستانی سال 2019 که باید بشناسید

فصل تابستان معمولاً در رفتن به تعطیلات و راه انداختن بساط باربیکیو خلاصه می‌شود اما رک بگوییم که این فصل، فصل جهش به سمت استفاده از کفش‌های جلو باز و انگشتی هم هست. در ادامه انواع مدل صندل‌هایی آورده شده است که در سال 2019 استفاده خواهند شد:

صندل باز

این صندل‌ها که با عنوان پاشنه بلندهای اریب نیز نامید می‌شوند همچنان در دنیای مد تأثیرگذار و پیشتاز هستند و برای اکثر صندل‌های پیشنهادشده در حال حاضر پیام کاملاً روشن است: کمش هم زیادی است.

صندل ورزشی

این صندل‌ها که با عنوان تیوا (جلوباز) شناخته می‌شوند بعد از شایعات مبهم و چند مورد شکستی که داشتند بالاخره به یک جایگاه باثبات بین صندل‌های تابستانی دست پیدا کردند.

صندل ورزشی

مشاهده و خرید

صندل انگشتی پاشنه بلند

این صندل‌ها مشخصه‌شان داشتن پاشنه متناسب میانی، بند مربعی بین انگشتی و هواگیر بودن است و نسل هزاره کنونی با پوشیدن این صندل‌های تداعی‌کننده مدل دهه 90 در حال دنباله‌روی از مادرانشان و البته پرنسس دایانا هستند.

صندل‌های وی شکل

این صندل‌ها آن‌قدرها هم افتضاح به نظر نمی‌رسند. این صندل‌ها ممکن است در همه‌جا مثل ساحل و استخر مرسوم باشند اما صندل‌های مخصوص خیابان برای این فصل دارای پوشش بیشتری در بالای پا هستند و جزئیات کارشده روی آن‌ها سبکشان را بالابرده است. فقط باید مراقب باشید که همیشه تمیز بمانند.

صندل وی شکل

مشاهده و خرید

صندل‌های تخت

این صندل‌ها مرسوم هستند اما عنوانشان از نام یک بازی برای این سبک صندل‌های تخت گرفته‌شده است. این صندل‌ها امسال تابستان کمی بیشتر از قبل جهانی شده‌اند.

صندل تخت

مشاهده و خرید

صندل‌های تخت به سبک قدیم

برای پاییز کفش‌های زیادی وجود دارند که زنان را بلندقد نشان دهند اما طراحان با یک جهش در سبک طراحی شروع به طراحی صندل‌های تخت بهاره نمودند. گزینه‌های متعدد صندل‌ها به سبک دهه 70 واقعاً مناسب قرارهای عاشقانه در شب‌های تابستان هستند.

صندل‌های ساده

یک جفت بخرید و کار تمام است. یعنی تلاش زیادی لازم است تا پاهایتان را وارد یک صندل تخت کنید. بهترین گزینه‌های این فصل با الیاف طبیعی بافته‌شده وارد بازار خواهند شد.

صندل‌های دوبندی

این صندل‌های پاشنه‌دار مرسوم در فصل تابستان سریعاً توجهات را به خود جلب می‌کنند و هنوز هم پیشرو هستند. این کفش‌های خوش استیل را برای شرکت در عروسی‌های تابستانی مدنظر داشته باشید.

6 مدل برتر صندل که هر زنی باید داشته باشد

باوجود سبک‌های بی‌نهایت صندل تابستانی که وجود دارد، گاهی اوقات دشوار به نظر می‌رسد که بتوان کفش‌های لوکسی انتخاب کرد. در بین انواع صندل‌ها از صندل‌های بنددار گرفته تا صندل‌های تخت مدرن این را مدنظر داشته باشید که کدام‌یک از صندل‌های تابستانی صرف‌نظر از پیش‌بینی‌های هواشناسی بهترین تناسب را با قفسه کفش‌های روزانه شما خواهد داشت. ما بهترین صندل‌های تابستانی را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم تا همیشه یک قدم جلوتر از مجموعه مدل‌های روز باشید.

  1. صندل‌های مدل گلادیاتور

همه صندل‌های مدل گلادیاتور را تحسین می‌کنند. این صندل‌ها که در انواع سبک‌ها و شکل‌های مختلف موجود هستند حتی ممکن است خود اسپارتاکوس حسود را هم وادار کنند که با این صندل‌های کاملاً تابستانی حقه‌بازی کند.

برخلاف تصورات برخی‌ها شما نیازی به استفاده از الگوهای برند ویکتوریا سکرت برای پوشیدن یک جفت از صندل‌های مدل گلادیاتور ندارید. برای اینکه بیشترین جذابیت را در خود ایجاد کنید اندکی ارتفاع به این صندل‌ها اضافه کنید و صندل‌هایی با رنگ جیغ یا دارای پاشنه‌های باریک را انتخاب نمایید. صندل‌هایتان را با یک دامن یا یک پیراهن بلند که انتهایش تا میانه ران می‌آید ست کنید تا حرکات پاهایتان بیشتر جلوه‌گر شود.

صندل گلادیاتور

مشاهده و خرید

  1. صندل‌های تخت

فصل تابستان فصل پوشیدن صندل‌های تخت است. صندل‌های تخت برند Birky و مدل‌های قدیمی آدیداس باقدرت برگشته‌اند تا با ارائه صندل‌های فوق راحتی تابستانی بازگشت خود را به قفسه کفش‌های تابستانه شما تبریک بگویند. این صندل‌های تخت که از نظر جنسیت خنثی هستند را می‌توان با هر لباسی ست کرد؛ از شلوارهای جین پسرانه گرفته تا یک دامن کوتاه چرمی و شیک. چه کسی بود که گفت این مدل قابل عملیاتی شدن نیست؟

  1. صندل با بند تی شکل

صندل‌هایی با بند تی شکل مدت‌های مدیدی است که در تابستان‌ها جزء ضرورت محسوب می‌شوند. این صندل‌ها را که به خاطر جذابیت همیشگی و کارایی بادوامشان معروف هستند می‌توانید با یک پیراهن بلند یونانی و به همان اندازه با یک شلوار جین پسرانه موردعلاقه خودتان ست کنید. ترفند موردنظر؟ اگر می‌خواهید پولتان را صرف خرید صندل چرمی کنید پس به همان قانون سرانگشتی قدیمی بسنده کنید. اگر قصد دارید لباس چرمی با رنگ قهوه‌ای بپوشید پس رنگ صندلتان را تیره یا بی رنگ انتخاب کنید و اگر قصد دارید کمربند مشکی ببندید یا کیف چرمی مشکی بردارید پس رنگ صندلتان را مشکی انتخاب کنید.

صندل t

  1. صندل‌ بنددار

صندل‌های بنددار چرمی یا جیر، چه با بندهایی که به سمت بالای پاها بسته می‌شوند یا صندل‌هایی که در ناحیه انگشتان تنگ و جمع می‌شوند هر دو جذاب و مد روز هستند. این سبک از صندل‌های ضروری برای تابستان حضورشان را در تابستان سال قبل نمایان کردند و جای تعجب نیست که مثل همیشه پرطرفدار هستند. در حین اینکه صندل‌های بنددار ممکن است سبب جلب توجه سایرین به سمت شما شوند اما انتخاب رنگ‌های خنثی و مجموعه دقیقی از لباس‌های ساده ولی شیک سبب خواهد شد که این صندل‌ها کاملاً مناسب پاهای شما باشند. یک تی‌شرت ساده و سفید و دامن کوتاه چرمی را با یک جفت صندل بنددار که به دور مچ پاها بسته می‌شوند و به رنگ جیغی مثل قرمز تند یا ارغوانی هستند بپوشید. شیک و عالی!

بیشتر بخوانید: مدل دامن مناسب اندام خودتان را می‌شناسید؟

صندل بند دار

مشاهده و خرید

 

  1. صندل‌ با رنگ خنثی

صندل‌های جدید با رنگ خنثی بیانگر سکوت هستند که همین پیام واضح و دقیق پوشش پاها است. یک جفت صندل ساده به رنگ خاکستری تیره یا خاکستری مایل به قهوه‌ای را در نظر بگیرید که می‌توانید با هر نوع لباسی ستش کنید. صندل‌هایی که رنگ‌های خنثی یا بی اثر دارند به‌طوری‌که به کشیده دیده شدن پاهای شما کمک خواهند کرد و تصویرگر قدم‌هایی بلندتر و باریک‌تر هستند. این سبک صندل را با هر جنس لباس از شلوارک کتانی تیره رنگ گرفته تا پیراهن گشاد تابستانی می‌توان ست کرد. یک جفت صندل ساده چرمی می‌تواند شما را در فصل تابستان و ایام برپا کردن بساط باربیکیو و گردش، شخیص‌تر جلوه دهد فقط باید اطمینان حاصل کنید که ناخن‌های پایتان همیشه مرتب و آراسته باشند.

  1. صندل‌ تک رنگ

امسال تابستان از پوشش تک رنگ واهمه نداشته باشید. به مجموعه لباس‌های تابستانی خود یک حاشیه اضافه کنید آن‌هم با تعدادی صندل مشبک یا صندل‌های چرمی جلو بسته تی شکل به رنگ مشکی یا سفید. یک جفت صندل ساده با پاشنه باریک برای شرکت در مراسم عروسی تابستانی عالی است، به‌شرط اینکه وسط شن و ماسه راه نروید. یا اینکه می‌توانید با یک کیمونوی بلند و صندل پاشنه تخت کاملاً شبیه کولی‌های شیک به نظر برسید.

چگونه می‌توانید صندل‌های خود را با لباس‌هایتان ست کنید و از آن‌ها استفاده نمایید؟

صندل‌ها فرهنگ و پیشینه قدیمی دارند. در زمان‌های قدیم فقط آن‌ها را در تعطیلات یا در سالن بدنسازی می‌پوشیدیم، اما این روزها در مکان‌های مختلف مانند شهربازی می‌بینیم که مردم از آن‌ها استفاده می‌کنند.

کفش پاشنه بلند به اشکال مختلفی وجود دارد، بنابراین تصمیم‌گیری در مورد چگونگی پوشیدن صندل به سبک شخصیت و نوع نگاه شما بستگی دارد.

برای راه رفتن در خیابان صندل‌هایی مخصوص پیاده‌روی وجود دارد. برای کسانی که صندل راحتی می‌خواهند Birkenstocks  همیشه محبوب است و برای کسانی که به دنبال چیزی بهتر هستند طراحان و فروشگاه‌های خیابانی به‌ندرت صندل‌های چرمی بسیار راحت را که متناسب با انواع شلوار است، ارائه می‌کنند.

بااین‌حال، با افزایش طیف وسیعی از صندل‌ها میزان استفاده از آن بسیار افزایش پیدا کرده است. شما باید بدانید که چه نوع صندلی بیشتر به استایل شما می‌خورد، پس باید در انتخاب خود نهایت دقت را داشته باشید.

ست کردن صندل با کت‌وشلوار اسپرت

در زمان‌های گذشته معمولاً افراد به‌ندرت از صندل استفاده می‌کردند. ولی بازهم افرادی بودند که از آن استفاده می‌کردند و آن را با انواع مختلف لباس‌ها می‌پوشیدند. در هنگام استفاده از صندل یک سری نکات وجود دارد که شما باید رعایت فرمایید. ما برخی از مهم‌ترین آن‌ها را در اینجا برایتان بیان کرده‌ایم:

قانون اول این است که شما نباید جوراب بپوشید، همچنین به‌هیچ‌عنوان با تیپ ورزشی نباید از صندل استفاده نمایید. از مدل صندل‌های flip-flops و تیره‌رنگ استفاده کنید.

در مرحله بعدی نوع دوخت و مدل لباسی است که شما به تن می‌کنید. نوع دوخت لباس باعث تغییر شکل ظاهری شما می‌شود و شدت کنتراست را کاهش می‌دهد. شلوار تیره‌ای که با صندلتان مطابقت دارد را انتخاب کنید تا یک هماهنگی کامل ایجاد شود.

ست کردن صندل با Chinos

اگر شک و تردیدهایی در مورد چگونگی ست کردن صندل راحتی دارید، آن‌ها را با ساده‌ترین لباس که لباس‌های تابستانی است، امتحان کنید: chinos و یک تی‌شرت. این لباس‌ها معمولاً با صندل‌ها جالب‌تر می‌شود و شما می‌توانید با انتخاب رنگ‌های مختلف به استایل خود تنوع ببخشید و به جذابیت آن اضافه نمایید.

علاوه بر این می‌توانید با ایجاد سایه روشن در استایل خود نظر همگان را به خود جلب نمایید. همچنین شما می‌توانید اکسسوری های خود را با رنگ صندلتان ست نمایید و یک گردش رنگ زیبا در استایلتان ایجاد نمایید. شما باید این نکته را بدانید که استفاده از صندل‌های چرمی و تیره استایل شما را رسمی‌تر می‌کند.

ست کردن صندل با شلوار جین

شلوار جین از آن دسته لباس‌هایی است که معمولاً افراد بسیار از آن استفاده می‌کنند و در محیط‌های مختلف قابلیت استفاده دارد. همچنین شما به‌راحتی می‌توانید صندل‌های خود را با آن ست کنید.

نکته مهم این است که شما باید در هنگام استفاده هم‌زمان از شلوار جین و صندل به قد شلوار خود دقت نمایید. مطمئن باشید که شلوار جین و صندل در کنار هم ترکیب زیبایی را ایجاد می‌کند و موجب جذابیت شما می‌شود.

اگر می‌خواهید تیپی اسپرت و راحتی داشته باشید این ترکیب یک گزینه عالی و ایده آل برای شما خواهد بود. علاوه بر این در روزهای گرم تابستان بهترین انتخاب برای رهایی از گرمای شدید است. مطمئناً پوشیدن صندل و لباس‌های خنک تابستانی یک استایل مینیمالیست را ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: طبق کالکشن ۲۰۱۹ چه کفشی با چه مدل شلوار جین ست می شود؟

صندل و شلوار جین

ست کردن صندل با لباس‌های مخصوص شنا

یکی از بهترین گزینه‌های شما برای پوشیدن کفش برای سفر به مناطق ساحلی صندل است. نکته مهم این است که در این مناطق شما باید بسیار مراقب باشید تا لیز نخورید. شما می‌توانید از صندل‌های رنگی استفاده کنید.

ست کردن صندل با Tailored Trousers

پوشیدن شلوارهای دم پا گشاد یکی از انتخاب‌های افرادی است که دوست دارند لباس راحت بپوشند. این‌گونه افراد با رعایت نکاتی ساده می‌توانند با پوشیدن صندل درعین‌حال اینکه بسیار راحت هستند استایل خود را نیز جذاب کنند. مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن توجه شود این است که قد شلوارتان چندین سانت باید بالاتر از صندل باشد.

این نوع استایل بیشتر مناسب افراد لاغر است و توصیه می‌شود افراد درشت هیکل خیلی به سمت این نوع پوشش نروند. نکته بعدی این است که شما باید در انتخاب پیراهنتان نیز دقت کنید. بهتر است از پیراهن‌هایی که یقه‌های Cuban دارند استفاده کنید.

بهتر است در این نوع پوشش از صندل‌های قهوه‌ای یا مشکی استفاده کنید. همچنین به‌طورکلی صندل‌های چرمی مقاومت و ماندگاری بهتری دارند. پس بهتر است آن‌ها را در اولویت انتخاب‌های خود قرار دهید.

ست کردن صندل با شلوارک

هر سال با گذشت زمان و مد شدن لباس‌های مختلف سلیقه مردم تغییر می‌کند. ممکن است لباس‌هایی که سال‌های پیش مد بوده‌اند دوباره امسال مطرح شوند. درگذشته اکثر افراد معتقد بودند که هنگامی‌که در محیط‌های عمومی قرار می‌گیرند حتماً باید جوراب به پا کنند. ولی امروزه این عقیده تغییر کرده است. پاهای شما نیاز دارند نفس بکشند. معمولاً افراد نیمی از روز را بیرون از خانه سپری می‌کنند و در طی این مدت هیچ‌گونه الزامی وجود ندارد که شما حتماً از جوراب و یا کفش‌های بسته استفاده کنید. بهتر است ابتدا راحتی خود را در نظر بگیرید.

یکی از بهترین لباس‌هایی که می‌توانید با صندل بپوشید و در آن احساس راحتی کامل داشته باشید شلوارک است. پوشیدن یک شلوارک و صندل تیره در کنار یک تی‌شرت روشن می‌تواند استایل شما را بسیار زیبا و جذاب نماید. علاوه بر این می‌توانید با استفاده از وسایل جانبی دیگر مثل کلاه یا عینک آفتابی بر جذابیت خود بی افزایید.

پوشیدن صندل با جوراب

در دنیای امروز افراد بسیاری هستند که دوست دارند برخلاف سلیقه جامعه عمل کنند و تابوهای موجودی که درباره پوشش وجود دارد را بشکنند. یکی از مواردی که امروزه مشاهده می‌کنید پوشیدن جوراب سفید است. درگذشته یعنی حدود 10 سال پیش فقط کسانی که مسئولیت حفظ امنیت مردم را بر عهده داشتن جوراب سفید به پا می‌کردند و به‌نوعی نشانه آن‌ها بود. اما امروزه این موضوع به‌طورکلی تغییر کرده و پوشیدن جوراب سفید فراگیر شده است.

پوشیدن جوراب همراه با صندل یک حرکت کاملاً جسورانه است که هرکسی جرئت انجام آن را ندارد. ولی اگر در انتخاب نوع لباس‌های خود دقت کنید مطمئناً می‌توانید استایلی جذاب برای خود بسازید.

ست کردن صندل با کت‌ و شلوار رسمی

به‌هیچ‌وجه پوشیدن کت‌وشلوار رسمی با صندل پیشنهاد نمی‌شود. ولی بااین‌حال برخی از افراد دارای سلیقه‌ای خاص هستند و این نوع استایل و پوشش را می‌پسندند. درهرصورت هر پوششی که شما می‌خواهید داشته باشید باید نهایت دقت و هوشمندی را رعایت کنید.

بهتر است اگر می‌خواهید صندل را با کت‌وشلوار رسمی بپوشید حداقل رنگشان را باهم ست کنید تا عدم هماهنگی زیادی در استایل شما احساس نشود. به‌هرحال کت‌وشلوار یک پوشش کلاسیک و صندل یک پوشش اسپرت است و همخوانی چندانی باهم ندارند. بازهم تکرار می‌کنم که اگر می‌خواهید صندل را با کت‌وشلوار بپوشید بهتر است از صندل‌های چرمی که ماندگاری و مقاومت بیشتری دارند استفاده نمایید.

نکته مهم این است که در انتخاب لباس و نوع پوشش شما اول از همه باید راحتی و سلیقه خود را در نظر بگیرید. نظر دیگران باید در درجه دوم اهمیت برای شما باشد. صندل‌ها یکی از آن نوع مدل کفش‌هایی است که با اکثر لباس‌ها به‌راحتی می‌توانید بپوشید. فقط کافی است به نکاتی که ذکر شد توجه لازم را داشته باشید تا استایلی جذاب برای خود ایجاد نمایید.

صندل و کت شلوار

منبع:

spring sandals shopping guide

8 Summer 2019 Sandal 

 6TOP SANDAL STYLES 

how to wear sandals men

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024