سشوار دایسون سوپرسونیک

دایسون سوپر سونیک یک سشوار حرفه‌ای مغناطیسی است. اگر می‌خواهید سالن زیبایی خود را حرفه‌ای‌تر کنید، شک نکنید که این سشوار یک سرمایه‌گذاری مطمئن است. سشوارهای معمولی ممکن است با حرارت بیش از حدشان سبب آسیب دیدن مو شوند. اما خاصیت مغناطیسی این سشوار باعث میشود که ریشه‌ی مو و پوست سر آسیب نبینند. همچنین حالت دهی به موی سر با این شوار به مراتب آسان‌تر از سشوارهای معمولی است. صدای کم این سشوار به شما این اجازه را خواهد داد که حین استفاده از آن از موسیقی نیز لذت ببرید!

معایب سشوارهای حرارتی معمولی

وقتی از محصولاتی استفاده می‌کنید که بالای 150 درجه سانتیگراد حرارت ایجاد می‌کنند، تغییرات ساختاری در موها شروع به پدید آمدن می‌کند. اگر به موها حرارت بیش از حد برسد می‌تواند حفره‌هایی در پوست سر ایجاد کند که سبب پراکنده شدن انعکاس نور روی موها می‌شود و در آخر موهای آسیب دیده کدر و مرده به نظر می‌رسند.

خرید سشوار dyson

سشوارهای دایسون سوپرسونیک

تکنولوژی مربوط به سشوارهای معمولی به مدت 50 سال است که بدون تغییر باقی مانده است عمدتا به این دلیل که موتورهای پرحجمی‌ درون این سشوارها کار گذاشته می‌شوند. همین موضوع در مورد جاروبرقی‌ها نیز صادق بود تا زمانی که تکنولوژی منحصر به فرد و هوشمند جیمز دایسون کیف‌های مخصوص گرد و خاک را کنار گذاشت و یک طراحی هنرمندانه جدید در تولید جاروبرقی‌های برتر (حتی بدون وجود منبع برق) پدید آورد. دایسون استعداد خود را معطوف به کسب مهارت‌ها در زمینه ایجاد فشار بالای هوا کرده است.

سشوار‌های دایسون سوپرسونیک با قیمت پایه 399 دلار در انواع رنگ‌های صورتی تند و زرشکی، مشکی نیکلی و سفید نقره ای موجود هستند که البته در آمریکا گزینه‌های مشکی صورتی و زرشکی قرمز را می‌توان یافت. هر کدام از آن‌ها دارای نازل صاف کننده، متمرکز کننده باد برای حالت دادن به مو، افشانه، روکش غیر لغزان و آویز هستند. نسخه‌ی 449 دلاری هم وجود دارد که با همان امکانات مدل پایه به فروش می‌رسد ولی طور ویژه توسط خود جیمز دایسون طراحی شده اند.

بیشتر بخوانید: آیا با عملکرد جاروبرقی‌ رباتیک آشنا هستید؟ معرفی برترین های ۲۰۱۹

محصولات دایسون سوپرسونیک

شرکت سوپرسونیک 4 سال در عرصه تولید وسایل الکترونیکی با بازار 50 میلیون دلاری فعال بوده است. به اضافه اینکه 600 مدل آزمایشی ساخته است که روی بیش از 1000 مدل موی انسانی تست شده است. محصولات دایسون سوپرسونیک در حال حاضر شامل جارو برقی و حتی دست خشک کن نیز می‌شود.

موی درخشان

سشوار دایسون سوپرسونیک چگونه کار می‌کند

شرکت دایسون یک موتور دیجیتالی ساخته است که به اندازه ای کوچک است که به جای اینکه در قسمت پشت سشوار کار گذاشته شود، می‌تواند در دسته سشوار جا بگیرد. یکی از مزایای این تکنولوژی به روز این است که سبب می‌شود تعادل بیشتری در سشوار دایسون سوپرسونیک ایجاد شود بنابراین کمتر احتمال دارد شما هنگام استفاده از آن دچار درد در بازو شوید.

طرز کار این سشوار به این گونه است که هوا به درون موتور کشیده می‌شود و سپس تکنولوژی چند برابر کننده هوا در سشوار دایسون سوپرسونیک شدت آن را افزایش می‌دهد. این یک جریان هوای پرسرعت، قدرتمند باعث میشود که موی شما به آسانی حالت بپذیرد. همچنین یک سنسور محافظتی، از بالاتر رفتن درجه حرارت هوای اشاره شده که می‌تواند به گیره‌های موی شما آسیب برساند جلوگیری کند.

آخرین ویژگی این است که هر کدام از متعلقات سشوار حالت آهنربایی دارند در نتیجه آنها به راحتی به محل خود در جلوی سشوار می‌چسبند بدون اینکه لازم باشد تلاشی در این زمینه بکنید. هم‌چنین یک نازل صاف کننده مو که همزمان هم خشک می‌کند و هم سبب صاف شدن موها می‌شود و یک متمرکزکننده کوچک هوا که می‌تواند برای حالت دادن دقیق تر مو از آن استفاده کرد در این وسیله قرار دارد. آخرین قطعه متعلق به سشوار دایسون سوپرسونیک، یک قطعه کوچک است که مخصوص باز کردن موهای وزوزی و مجعد است.

سشوار دایسون سوپرسونیک چه ویژگی های منحصر به فردی دارد؟

طرزکار سشوار دایسون سوپرسونیک

 

استفاده از سشوار دایسون سوپرسونیک به اندازه کافی آسان است. تنها کافی است کلید آن را روی حالت روشن قرار دهید و تمام. برای تنظیم حرارت و سرعت باید دکمه‌های فن و درجه حرارت را در پشت سشوار فشار دهید. برای هر کدام 4 سطح وجود دارد که توسط چراغ‌های آبی رنگ ال ای دی نمایش داده می‌شوند. شرکت دایسون تمام هنر خود را در این سشوار به کار برده تا آن را تا حد امکان کم صدا ساخته باشد. برای این کار از یک قاب پلاستیکی برای کاهش لرزش بین موتور و دسته استفاده کرده است. صدای تولید شده در سشوار کمتر از 75 دسیبل است. همانطور که خود جیمز دایسون اشاره می‌کند «با کار گذاشتن پروانه 13 تیغه ای به جای پروانه معمول 11 تیغه ای در موتور، تن صدای موتور را به فرکانسی رسانده ایم که فراتر از دامنه شنوایی انسان‌ها است.»

سشوار دایسون سوپرسونیک چگونه از مو محافظت می‌کند

خرید سشوار دایسون سوپرسونیک

 

شرکت دایسون پیشرفته بودن محصولات خود را مرهون تجربیاتش در تکنولوژی موتور و جریان باد است به علاوه 5 سال تحقیقاتی که در حوزه «علوم زیبایی مو» صرف کرده است. سیستم هوشمند کنترل حرارت در سشوار دایسون سوپرسونیک درجه حرارت جریان هوا را می‌سنجد و این اطلاعات را 20 بار در ثانیه به میکروپروسسور ارجاع می‌دهد.

اگر جریان هوا شروع به داغتر شدن کند سیستم، عنصر حرارتی را خنک می‌کند که بدین معنی است که جریان هوای خروجی هرگز از یک شدت حرارت معین بالاتر نخواهد رفت. بنابراین وقتی تنظیمات حرارتی را در بالاترین سطح قرار می‌دهید به جای اینکه حرارت در طول حالت دادن به موها خیلی بالا یا خیلی پایین برود همیشه در یک درجه حرارت ثابت باقی خواهد ماند. حتی گزینه «بدون حرارت» با دمای ثابت 28 درجه سانتیگراد تعیین شده است.

خشک کردن سریع در سشوار دایسون سوپرسونیک

دایسون می‌گوید مشکل سشوارهای معمولی این است که آن‌ها دارای موتورهای رایجی هستند که حجیم و کند است. موتور دیجیتالی این شرکت با عنوان V9 در قلب این سشوار جدید قرار دارد که هر دقیقه 110000 دور می‌چرخد که دایسون آن را یک «فرکانس غیرقابل شنیدن» می‌نامد. دایسون مدعی است که سرعت سشوار 8 برابر بیشتر است و به لحاظ وزنی سبکتر یا به طور متوسط نصف وزن اکثر موتورهای سشوار را دارد.

حرارت به تنهایی سبب تبخیر شدن آب روی موها خواهد شد. سرعت به زدوده شدن آب از سطح موها کمک خواهد کرد. موتور V9 می‌تواند جریان هوایی با فشار بالا ایجاد کند. در هر دقیقه به  اندازه 0/8 متر مکعب جریان هوا را روی موها پخش می‌کند. این بدان معنی است که جریان هوا سبب زدوده شدن آب بیشتری خواهد شد به طوری که سشوار به حرارت کمتری برای انجام این کار نیاز پیدا می‌کند.

سایر ویژگی‌های سشوار دایسون سوپرسونیک

نازل صاف کننده سشوار دایسون سوپرسونیک یک جریان باد وسیع تر روی موها ایجاد می‌کند. یعنی شما همزمان می‌توانید هم موها را خشک کرده و هم آنها را حالت دهید. طراحی هوشمندانه این سشوار باعث میشود که حرارت از نازل دور بماند.دایسون این حالت را تکنولوژی سپر حرارتی می‌نامد که سبب خنک ماندن سطح قطعات سشوار می‌شود.

افشانه دایسون باد را به اندازه مساوی روی طره‌های مو پخش می‌کند که به کاهش وزوز شدن و بهبود در باز شدن گره‌های مجعد مو کمک می‌کند. متمرکز کننده هوای دایسون یک جریان هوای وسیع تر ایجاد می‌کند بنابراین نیاز کمتری به شانه کشیدن روی مو جهت حالت دادن دقیق تر آن است. نازل و سایر قطعات با آهنربا به سشوار دایسون سوپرسونیک متصل می‌شوند.

سشوار اورجینال دایسون سوپرسونیک

سه گزینه سرعتی

  • خشک کردن سریع
  • خشک کردن معمولی
  • و حالت دادن به مو

4 نوع تنظیمات دقیق برای حرارت

  • 100 درجه سانتیگراد در حالت خشک کردن سریع
  • 80 درجه سانتیگراد در حالت خشک کردن معمولی
  • 60 درجه سانتیگراد در حالت خشک کردن ملایم
  •  28 درجه سانتیگراد جریان باد سرد

در این سشوار وجود دارد. هرچند برای تغییر حرارت یا سرعت باید ابتدا سشوار را خاموش کنید که یک عیب به حساب می‌آید. در سشوار دایسون جدید موها در معرض یون‌های منفی ای قرار دارند که با عبور هوا از درون یک جریان الکتریکی ایجاد می‌شوند. پمپاژ کردن یون‌های منفی حالت ایستایی ایجاد شده روی موهای شما به هنگام لمس کردن، شانه زدن و حالت دادن موهایتان از بین می‌برد. این موضوع می‌تواند به محافظت از موها (به ویژه در حرارت بالا)، کاهش وزوز شدن، بهبود درخشندگی و زدودن ایستایی در موها کمک کند.

آیا سشوار دایسون سوپرسونیک ارزش خرید دارد؟

خرید سشوار دایسون سوپرسونیک

توانایی این سشوار برای صاف کردن موها واقعا شگفت انگیز است و استفاده از آن می‌تواند سبب صرفه جویی شما در مصرف محصولات حالت دهنده مو شود. سرعت این سشوار دو برابر سشوار‌های معمولی است و موها را صاف‌تر و درخشنده‌تر از قبل می‌کند. dyson supersonic یک شگفتی تکنولوژیک است که وعده داده است با موهای ارزشمند شما مهربان باشد. ولی در نهایت این سرعت سشوار دایسون است که آن را یک مرتبه بالاتر از سایر سشوارها قرار می‌دهد.

جمع بندی

سشوار دایسون سوپرسونیک

خرید از آمازون

مزایا

  • موها را در زمان کوتاهی خشک می‌کند
  • موها نرم تر و صاف تر به نظر می‌رسند
  • صدای نرم و آرام
  • نرم کنندگی موها و قوی تر کردن ریشه مو

معایب

  • گران بودن
  • برای تغییر حرارت یا سرعت مجبور هستید سشوار را خاموش کنید

 

منابع:

Dyson Supersonic hair dryer review

Dyson Supersonic Review

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024