نقد و بررسی ساعت های هوشمند گارمین

ساعت هوشمند گارمین

حتما می‌دانید که خوش لباس بودن و ظاهر مناسب به عوامل مختلفی بستگی دارد. از اکسسوری و عطر خوشبو تا لباس آراسته و مناسب هر کدام به نحوی باعث ایجاد حس خوب در افراد می‌شود. افراد شیک پوش معمولا زمان زیادی را صرف انتخاب لباس و جزییات استایل خود می‌کنند و با دقت و ریزبینی زیادی هر جزء را انتخاب خواهند کرد. در این میان ساعت مچی یکی از وسایلی است که نشان دهنده پرستیژ افراد است. با ما همراه باشید تا در مورد ساعت هوشمند گارمین و انواع آن بیشتر بدانید.همچنین برای خرید ساعت گارمین با تخفیف میتوانید به مالتینا سر بزنید.

یکی از برندهای مطرح دنیا در زمینه تولید ساعت‌های هوشمند، برند گارمین است. گارمین یک شرکت فناوری چند ملیتی آمریکایی است که در سال 1989 توسط گری بورل و مین کائو در لنکسا، کانزاس، ایالات متحده تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در اولاته، کانزاس است. این شرکت در زمینه ساخت و تولید دستگاه‌های موقعیت یاب جهانی فعالیت می‌کند.

 شرکت گارمین توانست با طراحی‌های نرم افزاری و سخت افزاری بی‌نظیر خود در بازارهای جهانی به شهرت و فروش بالا برسد. این شرکت در شش لاین فعالیت دارد که یکی از این شش لاین تولید محصولات ورزشی است. گارمین مدلی از جی پی اس را طراحی کرد که بر روی مچ دست بسته می‌شود این ساعت‌ها علاوه بر انجام عملیات مکانی مزایای بسیار زیادی دارند.

در ادامه به معرفی و بررسی تعدادی از بهترین‌های ساعت هوشمند گارمین در سال های اخیر می‌پردازیم و مزایا و معایب هریک را بیان می‌کنیم.

ساعت هوشمند گارمین Vivoactive 4 and 4S

این ساعت جز بهترین‌های ساعت هوشمند گارمین است. صفحه نمایشگر این مدل در دو سایز متفاوت طراحی شده که عمر باتری در این دو سایز با هم تفاوت دارد و در ساعتی که  صفحه ی نمایش آن 40 سانت است، دوام باتری 7 روز  و 5 ساعت و در ساعتی که صفحه نمایش ان 45 سانت است، 8 روز خواهد بود. بند این مدل ساعت قابلیت تعویض دارد و برای شما این امکان را فراهم می‌کند تا آن را با لباس‌های بیشتری ست کنید.

ساعت هوشمند گارمین مردانه

 از دیگر ویژگی‌های این ساعت می توان به ضدآب بودن آن تا عمق 50 متر اشاره کرد. همچنین دارای سنسور پالس اکسی متر و سنسور حساس به ضربان قلب است که پالس اکسی متر میزان اکسیژن خون را اندازه گیری می‌کند و سنسور حساس به ضربان قلب تعداد ضربان در دقیقه را مشخص خواهد کرد. بررسی میزان خواب و فعالیت و همچنین بررسی سطح انرژی در طول روز از دیگر ویژگی‌های این مدل محسوب می‌شود. این مدل ساعت در دو رنگ مشکی و نقره‌ای طراحی شده است.

از مزایای ویوواکتیو 4  می‌توان به جی پی اس داخلی آن  اشاره کرد. توانایی ذخیره‌ی موسیقی، ماندگاری نسبتا بالای باتری آن و سنسور پالس اکسی متری که دارد  از دیگر ویژگی های خوب این مدل است.

معایب این ساعت هوشمند گارمین قیمت بالا و کم رنگ بودن صفحه ی نمایشگر آن است. علاوه بر آن این مدل ساعت با صفحه نمایشگر 45 سانت تنوع رنگی بسیار کمی دارد و تنها در دو رنگ مشکی و نقره‌ای طراحی شده است.

ساعت هوشمند Garmin Vivoactive 3

ساعت گارمین ویوواکتیو 3 دارای قیمت بی‌نظیری است که آن را به یک انتخاب عالی تبدیل کرده است. ویژگی‌هایی که این مدل دارد شامل جی پی اس داخلی، آلارم‌های هوشمند، گارمین پی، چند برنامه ورزشی از پیش بارگذاری شده و همچنین خاصیت ضد آب بودن آن تا عمق 50 متر است. علاوه بر آن دارای ردیاب خواب و استرس و همچنین سنسور ضربان قلب نیز هست. به سختی می‌توان ساعتی با این ویژگی ها را با چنین قیمتی مناسب پیدا کرد.

عمر باتری این ساعت در حالت هوشمند تا یک هفته و در حالت جی  پی  اس تا 13 ساعت دوام می‌آورد. تنها تفاوت vivoavtiv3 با سایر ساعت‌های گارمین که ممکن است در انتخاب شما تاثیر گذار باشد، ناتوانی این مدل ساعت را در ذخیره سازی موسیقی و طراحی در یک سایز می‌توان دانست.

ساعت هوشمند گارمین Vivomove HR

برای افرادی که به دنبال یک ساعت هوشمند با قیمت مناسب و طراحی جذاب و زیبا هستند این مدل ساعت گزینه‌ی بسیار مناسبی خواهد بود. شاید جذاب‌ترین ویژگی این ساعت هیبریدی قیمت بسیار عجیب و مقرون به صرفه آن باشد.

عمر باتری آن در حالت هوشمند تا دو روز و در حالت معمولی تا دو هفته دوام می‌آورد. زمانی که شما در حال پیاده روی هستید این ساعت هوشمند ضربان قلب، سرعت و مسافت شما را بررسی می‌کند. علاوه بر آن میزان خواب و استرس شما را در طول روز بررسی می‌شود. اگرچه این مدل دارای سنسور شتاب سنج و خاصیت ضد آب بودن است ولی سنسور شنا ندارد.

 Vivomove HR یک ساعت هیبریدی و مقرون به صرفه است. گرچه دارای سنسور شنا نیست ولی سنسور حساس به ضربان قلب دارد. همچنین دارای تنوع زیادی در رنگ و سبک است.

ساعت هوشمند گارمین خاص

مزایای این ساعت قیمت معقولانه، ماندگاری باتری، طراحی زیبا و جذاب، ضد آب بودن و سنسورهای ضربان قلب و خواب و استرس و فعالیت روزانه است.

از معایب این مدل ساعت این است که در زیر نور مستقیم خورشید به سختی می توان صفحه نمایشگر آن را مشاهده کرد و همچنین دارای سنسور شنا نیز نیست.

 

پیشنهاد مالتینا: مشاهده و خرید ساعت هوشمند فیت بیت با بیشترین تنوع

ساعت هوشمند Garmin Venu Sq

همان طور که از نامش پیداست، یک نسخه مربعی از venu اصلی است و اختلاف بسیار زیادی با مدل venu اصلی ندارد. در این مدل توانایی ذخیره موسیقی وجود دارد ولی برای داشتن قابلیت موسیقی همراه با وای فای باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. در صورتی که در garmin venu اصلی، همه مدل ها دارای توانایی ذخیره موسیقی و وای فای هستند.

ساعت هوشمند گارمین اسپرت

صفحه نمایشگر 1.3 اینچی و بندهای قابلیت تعویض با عرض 20 میلی  متری دارد و ماندگاری باتری در این مدل 6 روز است. اگرچه این مدل فاقد سنسور ارتفاع سنج و ژیروسکوپ است و توانایی محاسبه ارتفاع و سرعت زاویه ای را ندارد ولی دارای جی  پی  اس های پردازشگر است. همچنین این ساعت سنسور ضربان قلب، فعالیت های بدنی و سنسور خواب نیز دارد و بیش از 20 برنامه از قبل در آن بارگذاری شده است.

این ساعت نیز مانند ساعت‌های دیگر ضدآب است و دارای سنسور پالس اکسی متر است و میزان اکسیژن خون را اندازه گیری می کند. همچنین گارمین پی نیز دارد. توجه داشته باشید ممکن است مدل به اندازه ی ونوی اصلی شیک و جذاب نباشد.

مزایای این مدل ساعت جی پی اس داخلی، سنسور حساس به ضربان قلب و قابلیت ضد آب بودن است. همچنین دارای اکسی متر است و ماندگاری باتری خوبی دارد.

معایب این مدل از گارمین ونو نداشتن سنسور حساس به ارتفاع و ژیروسکوپ است. همچنین در این مدل برای بهره مندی از قابلیت موسیقی با وای فای باید هزینه بیشتری پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: لیدی گاگا به دیوید بکام پیوست و سفیر ساعت‌های مچی برند تودور شد

ساعت هوشمند گارمین Lily

گارمین لیلی یک ساعت هوشمند کوچک اما کارآمد است که به طور خاص برای خانم‌ها طراحی شده است. یکی از اولین مواردی که متوجه آن خواهید شد تک رنگ بودن صفحه نمایش آن است. با این حال، متن و اعداد، بزرگ و واضح هستند و بندی ظریف با عرض 14 میلی متر دارد.

ناگفته نماند که باتری آن با یک بار شارژ حداکثر تا پنج روز ماندگاری خواهد داشت. از دیگر ویژگی‌های کلیدی این ساعت می‌توان به سنسور حساس به ضربان قلب و اکسی متر و سنسورهای خواب و فعالیت‌های بدنی و همچنین ضد آب بودن آن اشاره کرد.

 در دو مدل اسپرت و کلاسیک طراحی شده است و همان طور که انتظار می‌رود مدل کلاسیک آن گران‌تر است. از جمله ویژگی‌هایی که ممکن است در انتخاب شما تاثیر گذار باشد نداشتن جی پی اس داخلی و گارمین پی و همچنین ناتوانی در ذخیره سازی موسیقی است.

از مزایای این مدل ساعت هوشمند گارمین سنسور خواب و فعالیت بدنی، سنسور حساس به ضربان قلب، ضد آب بودن و دوام باتری تا 5 روز است.

ساعت هوشمند گارمین زنانه طریف

از معایب این مدل نیز می‌توان به نداشتن جی پی اس داخلی و گارمین پی اشاره کرد. همچنین دارای صفحه نمایش تک رنگ است که ممکن است برای همه مناسب نباشد و بندهای آن نیز قابلیت تعویض ندارند.

ساعت هوشمند Garmin Forerunner 945 

این مدل ویژگی های اصلی بسیاری از ساعت‌های پیشرفته گارمین را دارد. اندازه صفحه نمایش آن 47 میلی متر است و در عین حال ساعتی باریک و ظریف به حساب می آید. عرض بندهای آن 22 میلی متر است و به راحتی قابل تعویض خواهد بود.

ماندگاری باتری این مدل در حالت هوشمند تا دو هفته و در حالت جی پی اس همراه با موسیقی تا 10 ساعت و در حالت  ultra trac تا 60 ساعت است. همچنین  گارمین پی، نقشه‌های رنگی، جی پی اس و پخش کننده موسیقی نیز دارد.

این ساعت با تجزیه تحلیل‌هایی که انجام می‌دهد به شما می‌گوید که چه مقدار از وقت خود را صرف فعالیت‌های هوازی و فعالیت‌های غیر هوازی کرده‌اید و بر اساس عملکردتان راهکارهایی را به شما پیشنهاد می‌دهد تا بهره وری بیشتری داشته باشید.

بنابراین برای پیاده روی، کوهنوردی، اسکی و کایاک سواری بسیار مناسب خواهد بود. دارای سنسور اکسی متر برای برسی میزان اکسیژن خون و سنسورهای پیشرفته خواب و سنسور ارتفاع است. با توجه به این توضیحات به راحتی می‌توان علت انتخاب و تعریف ورزشکاران و دونده‌ها از این مدل ساعت را فهمید. گرچه این مدل ارزان‌ترین گزینه‌ی موجود نیست ولی دارای قیمت تضمین شده‌ای است.

مزایای این مدل ساعت هوشمند گارمین جی پی اس داخلی، نقشه تمام رنگی، ضد آب بودن، سنسور فعالیت بدنی، ذخیره و کنترل موسیقی، گارمین پی و سنسور استرس و ضربان قلب است.

معایب این مدل، قیمت زیاد آن و تک سایز بودن آن است. همچنین در مدل گارمین فررانر 945 برای داشتن اطلاعات بیشتر نظیر طول گام به running dynamics pod  نیاز دارید.

ساعت هوشمند گارمین Fenix 6

Fenix 6 یکی از ساعت‌هایی است که برند گارمین در سال گذشته آن را عرضه کرده است. صفحه نمایش این ساعت 47 میلی متر و عمر باتری آن با توجه به حالت‌های مختلف متفاوت است. دوام باتری در حالتی که به عنوان ساعت هوشمند استفاده شود 14 روز، در حالت جی پی اس 36 ساعت و در حالت صرفه جویی تا 48 روز خواهد بود.

 در نگاه اول می‌توان فهمید که این ساعت برای سفرهای چالش برانگیز که نیاز به یک ساعت بادوام دارند طراحی شده است و برای زندگی روزمره مناسب نیست. برای مشاهده وضعیت هوا و تقویم و ضربان قلب و غیره کافی است بر روی صفحه نمایش ضربه بزنید. این مدل سنسور حساس به ضربان قلب و فعالیت ها بدنی دارد و ضدآب است.

ساعت هوشمند گارمین جدید

مزایای آن جی پی اس جدید و بهبود یافته، ضد آب بودن، طراحی مقام و بادوام آن، سنسور های حساس به ضربان قلب و استرس و فعالیت‌های بدنی است.

معایب این ساعت این است که یکی از گرانترین گزینه‌های موجود است و نسبت به مدل قبلی‌اش ویژگی‌های جدید خیلی زیادی ندارد. ضمنا از نظر ظاهری نیز جزء شیک‌ترین ساعت‌ها دسته بندی نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت هوشمند و جایگزین مناسب اپل واچ

ساعت هوشمند گارمین Forerunner 745

این ساعت برای دونده‌ها و ورزشکارانی که نیازمند به دریافت اطلاعات دقیق از وضعیت بدنی خود در هنگام ورزش هستند، بسیار مناسب است. از نظر ظاهری دارای صفحه ی نمایش 1.4 اینچی و بندهای قابل تعویض با عرض  22 میلی متر است.

صفحه‌ی نمایش آن زیر نور مستقیم خورشید به راحتی قابل خواندن است. این ساعت برای کسانی که مچ دست باریکی دارند مناسب نیست و متاسفانه جز معدود ساعت‌های هوشمند گارمین است که فقط در یک سایز طراحی شده است.

دوام باتری این مدل در حالت ساعت هوشمند یک هفته و در حالت جی پی اس همرا با موسیقی تا 6 ساعت است. از ویژگی‌های کلیدی این مدل می‌توان به گارمین پی، جی پی اس داخلی، توانایی ذخیره 500 اهنگ، سنسورهای حساس به ضربان قلب و فعالیت های بدنی اشاره کرد. ساعت  گارمین فوررانر 745 با بررسی فعالیت‌های هوازی و غیر هوازی، برنامه‌های آموزشی متناسب با اهداف و عملکرد شما ارائه می‌دهد.

مزایای این مدل ساعت هوشمند گارمین جی پی اس داخلی، سنسور حساس به ضربان قلب، معیارهای آموزش پیشرفته، گارمین پی، توانایی ذخیره موسیقی، یک هفته دوام باتری و ضد آب بودن آن است

معایب این مدل ساعت نیز قیمت بسیار بالای آن و تک سایز بودن آن است.

Garmin Forerunner 245 Music

این ساعت هوشمند گارمین به دلیل ویژگی‌های بسیار خوب از جمله توانایی ذخیره حداکثر 500 آهنگ، جزء محبوب ترین مدل های گارمین محسوب می‌شود. دوام باتری آن در حالت ساعت هوشمند 7 روز و در حالت جی پی اس همراه با موسیقی 6 ساعت و در حالت جی پی اس بدون موسیقی تا 24 ساعت است. در این مدل ورزشکاران از یک سری ویژگی‌های پیشرفته مانند پشتیبانی از Running Dynamics و Garmin Coach بهره مند خواهند شد.

ساعت هوشمند گارمین زنانه

 یک ویژگی مهم Forerunner 245 Music این است که وضعیت تمرین شما را مانند یک مربی بررسی می‌کند. تنها انتقاد واقعی که باید به این ساعت هوشمند گارمین شود، کمبود گارمین پی و ارتفاع سنج است. در این مدل شما همچنین از اتصال وای فای و توانایی ذخیره سازی موسیقی و جی پی اس داخلی برخوردار خواهید شد.

مزایا و خوبی‌هایی که این مدل دارد جی پی اس داخلی، ماندگاری خوب باتری، توانایی ذخیره سازی موسیقی، سنسور پلاس اکسی متر، سنسورهای حساس به ضربان قلب و فعالیت بدنی و ضد آب بودن آن است.

از معایب آن نیز می‌توان به نداشتن گارمین پی و ارتفاع سنج اشاره کرد. همچنین در این مدل برای ذخیره موسیقی بیشتر باید هزینه ی جداگانه‌ای پرداخت کنید.

ساعت هوشمند Garmin Venu 2

صفحه‌ی نمایش این مدل در دو سایز 45 و 40 میلی متری طراحی شده که عرض بند های آن به ترتیب 22 و 18 میلی متر است. یکی از ویژگی های جالب این مدل تخمین سن واقعی نسبت به سن شناسنامه‌ای بر اساس BMI، درصد چربی و ضربان قلب شما در حالت استراحت است. اگر به دنبال ساعت هوشمند گارمین سبک همراه با ویژگی های مفید هستید، این ساعت گزینه‌ی مناسبی است.

مزایای این مدل جی پی اس، گارمین پی، ضد آب بودن و ماندگاری 10-11 روزه‌ی باتری آن است. معایب این مدل نیز قیمت بسیار بالا و مقرون به صرفه نبودن در مدل‌های کوچک‌تر است.

خرید ساعت هوشمند گارمین اصل

اگر با خواندن این مطلب تمایل به خرید یا اطلاع از قیمت و ویژگی های ساعت های هوشمند گارمین پیدا کرده اید دعوت می کنیم تا از طریق لینک زیر سری به سایت مالتینا بزنید. مالتینا واسط آمازون و ایبی در ایران بوده و تمامی محصولاتی که در این فروشگاه به فروش می رسند مستقیما از فروشگاه های آمازون و ای بی در آمریکا  خریده می شوند

 

نظر شما چیست؟

 انتخاب بهترین ساعت هوشمند گارمین به دلیل تنوع زیاد در قیمت و ویژگی‌هایی که دارند کار بسیار دشواری است. برای انتخاب مناسب بهتر است ابتدا ویژگی‌ها مدنظر خود را مشخص کنید و با توجه به آن ساعت مناسب خود را انتخاب کنید. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منابع:

androidauthority

androidcentral

tomsguide

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024