راهنمای کامل خرید کیف و کفش بهاری برای داشتن تیپی جذاب و زیبا

کیف و کفش بهاری

بهار آمده است! بالاخره زمان آن رسیده که برخیزید و بافتنی‌ها و لباس‌های زمستانی را کنار بگذارید و لباس‌های سبُک رنگارنگ و کیف و کفش بهاری را جایگزین پالتوها و شال و کلاه زمستانی کنید. می‌گویند بهار عروس فصل‌هاست و به همراه خود طراوت و شادابی می‌آورد، پس طبیعی است که ما را به سوی انتخاب لباس‌هایی شاد و رنگی سوق می‌دهد. بعد از پشت ‌سر‌گذاشتن زمستانی سرد، دوست‌ دارید به خرید لباس‌های نو و راحت بهاری بروید، با انتخاب رنگ‌های زیبا کسالت سردی و بی‌رنگی  زمستان را کنار بزنید.

کیف و کفش بهاری

انتخاب کیف و کفش هماهنگ با لباس‌، یکی از بخش‌های مهم زیبایی ظاهری شماست. پس قبل از رفتن به خرید، با ما همراه باشید تا با مناسب‌ترین و به روز‌ترین مدل‌های کیف و کفش بهاری آشنا شوید.

انواع کفش‌های شیک و مناسب بهاری

کیف و کفش بهاری - نیم پاشنه

کفش‌های نیم‌پاشنه (KITTEN HEELS)

این کفش‌های ظریف و بسیار زیبا، با پاشنه‌های کوتاه و باریک، نهایت زنانگی و ظرافت را به نمایش می‌گذارند و در عین زیبایی، بسیار راحت هستند. اگر از آن دسته خانم‌هایی هستید که مجله های مد و فشن را دنبال می‌کنند، قطعا مدل‌های نوک‌تیز و تک‌بند(همان بندی که پشت پاشنه قرار می‌گیرد)  نیم‌پاشنه‌ها را بین طرح‌های برگزیده بهار امسال دیده‌اید.

صندل‌ها (THE SANDALS)

صندل‌ها که جز راحت‌ترین و پرطرفدارترین مدل‌های کفش هستند هرسال در انواع و رنگ‌های مختلف روانه بازار می‌شوند. امسال چه صندل‌هایی بخریم تا شیک و به‌روز باشیم؟

صندل‌های حصیری (ESPADRILLES )

کیف و کفش بهاری

صندل‌های حصیری امسال خیلی مورد توجه طراحان کفش قرار گرفتند و با استقبال خوبی روبه‌رو شدند. قطعا به هنگام خرید با انواع صندل‌های حصیری یا صندل‌های پاشنه‌بلند‌ حصیری روبه‌رو خواهیدشد.

صندل‌های بنددار گلادیاتوری (GLADIATOR)

کیف و کفش بهاری

صندل‌هایی با بندهای فراوان یا به اصطلاح صندل‌های گلادیاتور، از مدل‌های پرطرفدار فصل‌های گرم هستند. نکته‌ای که در خرید این نوع کفش‌ها باید به آن دقت کنید، اندازه‌ی مناسب آن است. حتما دقت کنید بندهایی که روی پای‌تان قرار می‌گیرند تنگ یا شُل نباشند، زیرا ممکن است پاهایتان را از چیزی که هست، درشت‌تر نشان دهد.

صندل‌های با بندهای پهن (STREET SMART)

کیف و کفش بهاری

اگر به دنبال کفش‌های بهاری هستید تا بتوانید به راحتی ساعت‌های طولانی پیاده‌روی کنید یا سرپا بمانید، صندل‌هایی با بندهای پهن، انتخاب مناسبی خواهند‌بود. این کفش‌ها در مدل‌های تک‌بند و ضربدری، جز پرطرفدارترین‌ها هستند.

اسنیکرهای بزرگ (The Dad Shoes / Ugly Sneaker Trend)

کیف و کفش بهاری

کفش‌های اسپورت یا اسنیکرها در همه‌ی فصل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما با این حال بهتر است، آنها نیز مناسب فصل خود و طبق مدروز انتخاب شوند. در بین طرح‌های انتخابی برای کیف و کفش بهاری امسال، اسنیکرهای بزرگ با پاشنه های پهن و توپر بسیار به چشم می‌خورند. در بین این مدل‌ها، انواع رنگارنگ عروسکی، تک‌رنگ سفید و اسنیکرهایی با بندها و زینت‌های براق متالیک بسیار جلب توجه می‌کنند.

اسلایدها (THE SLIDES)

کیف و کفش بهاری

خبر خوب دنیای مد و فشن امسال؛ اسلایدها برگشته‌اند! اگر به پوشش اخیر چهره‌های مشهور دنیای مد مانند جی‌جی حدید (Gigi Hadid) دقت کنید، حتما انواع اسلایدها را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف خواهید‌‌دید. اسلاید به کفش‌های بدون وجود بند در ناحیه پشت پا گفته می‌شود. این کفش‌های راحت، اخیرا بسیار رایج شده‌اند. با انتخاب انواع اسلایدهای چرمی و متالیک (چرم براق نقره‌ای یا طلایی) جز شیک‌‍پوش‌ترین خانم های بهار امسال شوید.

کفش‌هایی با پاشنه پهن و توپُر (BLOCKED-HEELS)

کیف و کفش بهاری

در اینکه  خانم‌ها چقدر به پاشنه‌بلند‌ها علاقه‌ دارند شکی نیست. اما وقتی به خرید کیف و کفش بهاری می‌روید بهتر است چه نوع کفش پاشنه‌بلندی را انتخاب کنید؟ یک کفش بلند با پاشنه‌های پهن و توپُر به رنگ روشن و ملایم، انتخابی مناسبی برای گردش‌ها و مهمانی‌های عصرانه و شبانه‌ی بهاریتان خواهدبود. این نوع پاشنه‌بلندها که یادآور مدل‌های قدیمی در دهه ۷۰ میلادی هستند، در عین راحتی، شما را تبدیل به خانمی شیک و با اعتمادبه‌نفس خواهندکرد.

بیشتر بخوانید : آیا بهترین برندهای چرم ایرانی را می‌شناسید؟

کفش‌های تخت

کیف و کفش بهاری

کفش‌های تخت، بسیار راحت هستند به همین خاطر همه باید حداقل یک عدد از آنها را داشته باشند. این کفش‌ها بهترین گزینه برای رفتن به بازار، سرِکار، دانشگاه و … هستند. با ورق‌ زدن چند مجله‌ی مد، به راحتی می‌توانید گزینه‌هایی را انتخاب کنید که علاوه بر راحتی، شیک و به‌روز هم به نظر می‌آیند.

کفش‌های شفاف شیشه‌ای ( THE SEE-THROUیGH SHOES)

کیف و کفش بهاری

این مدل‌ها که هر روز به تعداد طرفدارانش افزوده می‌شود، در انواع یکسره و بنددار، تخت و پاشنه‌بلند، و حتی پوتین و نیم‌بوت روانه‌ی بازار شده‌اند. کفش‌های شیشه‌ای به دلیل شفاف و بی‌رنگ بودنشان، اغلب با هر رنگ لباسی به راحتی هماهنگ می‌شوند. به همین دلیل، به یکی از محبوب‌ترین کفش‌های خانم‌های خوش‌پوش تبدیل شده‌اند.

انواع کیف‌های شیک و مناسب بهاری

کیف‌های دسته‌دار

کیف و کفش بهاری

کیف‌های دسته‌دار؛ کیف‌هایی با دسته‌های زیبا و متفاوت، جز برترین مدل‌های بهار امسال هستند. اگر نگاهی به کلکسیون بهاری برندهایی مانند پرادا (Prada) و میومیو (Miu Miu) بیاندازید، انواع مختلفی از این طرح‌ها را خواهید‌یافت. کیف‌هایی با دسته‌های چوبی، فلزی و چرمی در شکل‌های گرد، چهارگوش و منحنی بسیار رایج شده‌اند.

کیف‌های کوچک

کیف و کفش بهاری

با رسیدن فصل بهار و گرم‌ شدن هوا اشتیاق شما برای بیرون رفتن و وقت‌گذرانی در فضای باز بیشتر می‌شود. پس بدون معطلی، یک لباس راحت به تن کنید، صندل‌های‌تان را بپوشید و کیف کوچک و سبکتان را بردارید و بدون احساس سنگینی، از گردش‌تان لذت ببرید.

کیف‌های کوچک به راحتی در همه‌ی مغازه‌ها یافت می‌شوند و از  جمله کیف‌های کاربردی هستند. با انتخاب رنگ‌های مختلف، به راحتی می‌توانید لباس‌تان را با یک کیف کوچک هماهنگ کنید.

کیف‌های سفید و روشن

کیف و کفش بهاری

به خرید کیف و کفش بهاری که می‌روید، حتما حواس‌تان به کیف‌های سفید و روشن باشد. این کیف‌ها در کنار لباس‌های رنگارنگ و یا ملایم بهاری جلوه بسیار زیبایی خواهند داشت. منتقدان هر سال، استفاده از این کیف‌ها را بسیار توصیه می‌کنند.

کیف‌های دایره‌ای

کیف و کفش بهاری

از کیف‌های مستطیلی و تکراری خسته نشدید؟ پس امسال کیف‌های جدید گرد و دایره ای شکل را امتحان کنید، مطمئنا شیفته‌ی آن‌ها خواهید شد. امسال برندهایی مانند ویکتوریا بکهام (Victoria Beckham)، مایکل کورس (Michael Kors) و شنل (Chanel)، مدل‌هایشان را با داشتن کیف‌های گرد در دست، روی سکوی مد فرستادند و با استقبال بسیار زیادی از طرف منتقدان و طرفداران روبرو شدند. در خیابان‌ها و مهمانی‌های بهار و تابستانی که پیش رو داریم، کیف‌ گرد و مجلسی بسیاری به چشم خواهندخورد.

کیف‌های شفاف و نمایان

کیف و کفش بهاری

مانند کفش‌های شفاف، این نوع کیف‌ها نیز، این روزها بسیاری از صفحه‌هایِ مجله‌های مد را به خود اختصاص داده‌اند. باربری (Burberry) و آنا سوی (Anna Sui) از جمله برندهایی بودند که انواع مختلف از کیف‌ شفاف را به نمایش گذاشتند.

از این کیف‌ها می‌توانید در مهمانی‌ها و یا تفریح‌های شبانه با دوستان‌تان در یک کافه یا رستوران شیک استفاده کنید و بدرخشید. اگر نمی‌خواهید اشیای داخل کیفتان قابل رویت باشند، می‌توانید گزینه‌ای را تهیه کنید که داخل خود لایه‌ای دیگر از پارچه و یا چرم داشته‌باشد، در غیر این‌صورت خودتان یک لایه داخل کیف قرار دهید و سپس وسایل‌تان را در کیف بگذارید.

کیف‌های زنجیردار

کیف و کفش بهاری

کیف و کفش‌های زنجیردار از جمله مدل‌هایی هستند که در سال‌های اخیر جایگاه بسیار خوبی در دنیای مد کسب کرده‌اند و طرفداران زیادی دارند. این مدل‌ها همچنان به خودنمایی در پشت ویترین مغازه‌ها و سپس کمدهای لباسِ طرفداران مد ادامه می‌دهند.

زنجیرها علاوه بر این که از دوام بالایی برخوردارند، هم به عنوان زینت و هم به عنوان بند نیز به کاربرده‌ میشوند. کالوین کلاین (Calvin Klein)، کیف‌های زنجیردار بسیار زیبایی در کلکسیون بهاری امسال خود قرار داده است، و از قرار معلوم، به قدری به زنجیرها علاقه‌مند شده، که حتی روی اسنیکرهایش هم از آن‌ها استفاده کرده است.

کیف های کمری

کیف و کفش بهاری

یک شلوار جین روشن، یک پیراهن یا مانتوی سبک، با صندل‌های راحتِ بنددار و یک کیف کمری کوچک! شما حاضرید! حالا با خیال راحت بیرون بروید و درحالی‌که از راحتی خود و هوای خنک بهاری لذت می‌برید، همه‌ی نگاه‌های تحسین‌آمیزِ دوست‌داران مُد را به خود جلب کنید.

کافی است نگاهی به پوشش‌های اخیر سلبریتی‌های جوان و چند وبسایت مد و فشن بیاندازید. بدون شک چشم‌تان به کیف‌های کوچک کمری خواهدافتاد. با این کیف‌های کوچک دستانتان را آزادانه رها کرده و به گردش خود ادامه دهید.

 

کیف‌های رِترو (Retro)

کیف بهاری

اگر از علاقه‌مندان به فیلم‌های قدیمی هستید، خبر خوبی برایتان داریم. امسال می‌توانید به راحتی از کیف‌های مدل قدیمی رترو (مدل‌های دهه ۷۰ میلادی) استفاده کنید و در عین حال به‌روز نیز باشید. این مدل کیف‌ها اخیرا خیلی رایج شده‌اند، به خصوص کیف رترو با پارچه‌های ریش ریش شده و منگوله‌دار.

کیف‌های کیسه‌ای نرم

کیف و کفش بهاری

کیف‌های کیسه‌ای (Grab-and-Go Bags) از جنس پارچه‌هایی مانند کتان، چرم، حصیری و حتی پلاستیکی هستند و همانطور که از نامشان معلوم است ( بردار و برو!)، یکی از راحت ترین گزینه‌ها برای انجام خریدهای روزانه در یک عصر شلوغ و گرم هستند. این کیف‌ها در کنار لباس‌های راحتی مانند جین بسیار شیک و زیبا به ‌نظر می‌آیند.

همانطور که پیش‌تر گفتیم، کفش‌های حصیری از مدل‌های محبوب این فصل هستند، با انتخاب یک کیف کیسه‌ای حصیری نیز می‌توانید یک ست کیف و کفش بهاری بسیار زیبا، راحت و مد روز داشته‌باشید.

کیفهای طرح‌دار

کیف و کفش بهاری

با انتخاب کیف های طرح‌دار در رنگ‌های شاد، کسالت و خستگی زمستان گذشته را پشت سر بگذارید و به استقبال بهار زیبا و باطراوت بروید. امسال علاوه بر کیف‌های گل‌دار، مدل‌هایی با طرح‌های هندسی، و ترکیب رنگ‌های مختلف، ویترین‌های مغازه‌ها را پر می‌کنند. با هماهنگ کردن یکی از این کیف‌ها در کنار لباسی ساده و راحت، به ظاهر خود پویایی و شادابی ببخشید.

انتخاب لباس و کیف و کفش مناسب نیازمند نکات ساده‌ای مانند توجه به فصل و آخرین مدل های طراحی شده توسط برترین طراحان مد است. پس قبل از انجام هرگونه خرید توصیه‌ی ما به شما انجام یک جست‌وجوی ساده با چند کلیک است. حالا می‌توانید با خیالی آسوده‌تر به خرید کیف و کفش بهاری خود بپردازید و لذت ببرید.

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024