معرفی 10 اسپیکر بلوتوث ضدآب با کیفیت صدای فوق العاده بالا

بهترین اسپیکر بلوتوثی

هرچه به جلو پیش می‌رویم با فناوری‌های مختلفی رو به رو می‌شویم که هرکدام با هدفی مشخص و برای برطرف کردن نیازی خاص به وجود آمده‌اند. برخی از این فناوری‌ها این ویژگی را دارند که ساعاتی ما را سرگرم کنند و اوقات خوشی را برایمان بسازند. اسپیکر های بلوتوثی جزء همین دسته هستند که با ویژگی قابل حمل بودنشان به راحتی می‌توان در جشن‌ها، مهمانی‌ها و یا دورهمی‌هایمان از آنها استفاده کنیم و حال و هوای تازه‌ایی به حمع ببخشیم. هرکدام از این بمب‌های انرژی‌زا ویژگی خاص خود را دارند، بعضی از آنها ضد‌آب بوده و برای مکان‌های مرطوب مناسب هستند، برخی دیگر تحمل رطوبت را ندارند ولی در عوض می‌توانند به فرمان‌های صوتی شما گوش بدهند و موسیقی دلخواهتان را پخش کنند.

در این مقاله به معرفی 10 اسپیکر بلوتوثی قابل حمل می‌پردازیم که یک سر و گردن از سایر رقبا بالاتر هستند و خواهند توانست نیازتان را برطرف کنند. همچنین لینک سفارش کالا برای هر محصول قرار داده شده است که پس از مطالعه ویژگی هر کدام از آن‌ها و در صورت علاقه‌مندی خواهید توانست کالا با کیفیت و مرغوب را از سایت مالتینا (واسطه خرید از آمازون امریکا)  سفارش داده و محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

بیشتر ببینید :

اسپیکرهای وایرلس و انواع فانتزی آن/ کیفیت و وضوح صدا در کنار هم

1-خرید اسپیکر بلوتوثی UE مدل Boom 3

اسپیکر بلوتوثی

اسپیکر‌های زیادی در بازار وجود دارند که اندازه بزرگی داشته و صدای زیادی را تولید می‌کنند اما تعداد کمی از آنها قابل حمل بوده و خوش دستی اسپیکر بلوتوثی  Ultimate Ears) UE) مدل Boom 3 را دارند. علاوه بر اینکه این اسپیکر نسبت به حجمش صدای زیادی را تولید می‌کند، ضد آب است، 15 ساعت توانایی پخش موسیقی دارد و تا 30 متر برد اتصال به بلوتوث را پشتیبانی می‌کند. اسپیکر UE Boom 3 با وزن 816 گرمی خود پا را از این هم فراتر گذاشته و علاوه بر بلوتوث از وا‌ی‌فای هم پشتیبانی می‌کند و در رنگ‌های مختلف عرضه شده است. برای مشاهده جزییات بیشتر و یا خرید محصول اصلی (ارسال از آمریکا) از وب‌سایت مالتینا دیدن کنید.

خرید از آمازون

2-خرید اسپیکر UE مدل Wonderboom

اسپیکر بلوتوثی

Wonderboom به معنی واقعی کلمه یک اسپیکر ضد‌آب است که این ویژگی محبوبیت آن را دوچندان می‌کند. اسپیکر Wonderboom محصول شرکت UE است، که قابلیت پخش موسیقی 360 درجه را دارد و دارای وزنی معادل یک پوند (453 گرم) است. شرکت سازنده این اسپیکر بلوتوثی ادعا کرده که محصولش توانایی تحمل ضربه از فاصله  1.5 متری را دارد و حتی این موضوع را در کلیپ تبلیغاتی خود به نمایش گذاشته است. این محصول جذاب می‌تواند تا 10 ساعت مداوم موسیقی پخس کند و شما را به هیجان آورد. برای اطلاع از مشخصات کاملتر این محصول و قیمت آن در آمریکا و ایران سری به صفحه ی این محصول در مالتینا بزنید.

خرید از آمازون

3-خرید اسپیکر بلوتوثی Denon مدل Envaya در 3 سایز مختلف

اسپیکر بلوتوثی

اسپیکر Envaya مخصوص کسانی است که اهل فن هستند و کیفیت پخش صدا برایشان بسیار مهم است. اسپیکر Envaya در 3 مدل عرضه شده است که به ترتیب DSB-150BT، DSB-250BT و DSB-50BT نام دارند. هرکدام از این اسپیکر‌ها زمانی کارایی مناسب را پیدا می‌کنند که در کنار یکدیگر باشند و از طریق بلوتوث با هم جفت (pair) شوند. آمپلیفایر تعبیه شده در هرکدام از این اسپیکر‌ها به کیفیت پخش صوت هرچه بهتر آنها کمک بسیاری کرده است و باعث شده نویز در این اسپیکر‌ها به حداقل برسد.

هرکدام از این اسپیکر‌ها ضدآب و ضد ضربه هستند و با یکبار شارژ کامل توانایی پخش موسیقی تا 10 الی 12  ساعت را دارند. میکروفن تعبیه شده در این اسپیکر بلوتوثی به شما این امکان را می‌دهد تا به تماس‌های گرفته شده پاسخ بدهید و از داشتن یک اسپیکر بلوتوثی همه کاره لذت ببرید.

خرید از آمازون

4-خرید اسپیکر Riva مدل Concert

اسپیکر بلوتوثی

اسپیکر concert دارای ویژگی‌های متفاوت و منحصر به فردی است که با استفاده از این ویژگی‌ها توانسته خود را به عنوان یک اسپیکر هوشمند معرفی کند. داشتن اپلیکیشن مخصوص به خود برای اتصال چند کاربر به طور همزمان به دستگاه و مدیریت راحت‌تر آن و پشتیبانی از فرمان صوتی (به کمک alexa) از جمله ویژگی‌هایی هستند که اسپیکر concert را به یک اسپیکر هوشمند تبدیل کرده است. این اسپیکر از جک 3.5 میلیمتری و usb نوع c پشتیبانی می‌کند که این قابلیت را به کاربر می‌دهد تا مستقیم از طریق کابل موسیقی دلخواه خود را پخش کند. اسپیکر concert باتری سر خود ندارد و باید پک باتری آن را به صورت جداکانه خریداری کنید که با استفاده ار آن قادر خواهید تا 20 ساعت موسیقی مورد نظر خود را پخش کرده و از آن لذت ببرید.

خرید از آمازون

اسپیکر بلوتوثی

SoundLink Revolve نزدیک ترین اسپیکر از نظر کارایی به اسپیکر Boom است با این تفاوت که SoundLink Revolve فقط در برابر رطوبت مقاوم است. این اسپیکر بلوتوثی  با کمک گرفتن از مکانیزم  پیشرفته صوتی خود توانایی این را دارد که امواج صوتی را در همه جهت‌ها و با قدرت پخش کند. این اسپیکر توانایی پخش موسیقی تا 12 ساعت را دارد و پس شارژ کامل خواهید توانست اسپیکر را به هرجا که می‌خواهید ببرید و از آن استفاده کنید.

خرید از آمازون

6-خرید اسپیکر LG مدل PK5

اسپیکر بلوتوثی

اگر از آن دسته از کاربرانی هستی که قدرت اسپیکر برایتان بیشتر از ظاهر آن اهمیت دارد پس اسپیکر PK5 می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این اسپیکر بلوتوثی توانایی پخش صوت بسیار بالایی دارد و در اصل برای فضا‌های باز طراحی شده است. چراغ‌های منحصر به فرد و بیس تعبیه شده در آن ما را به یاد پدربزرگ‌های این دسته از اسپیکر‌ها می‌اندازد. نکته قابل توجه در مورد اسپیکر PK5 الجی قدرت باتری آن است که با 4 ساعت شارژ می‌تواند تا 18 ساعت مداوم موسیقی پخش کند.

خرید از آمازون

7-خرید اسپیکر بلوتوثی JBL مدل Boombox

اسپیکر بلوتوثی

اسپیکر JBL از آن دسته از محصولاتی است که در ایران بیشتر شناخته شده و امتحان خود را پس داده است. این اسپیکر بلوتوثی ضد آب است و به کمک بیس‌های خود توان پخش صوت کم نظیری را برای شما فراهم می‌کند. مدل Boombox توان باتری فوق‌العاده‌ایی دارد (20 هزار میلی‌آمپر) که تا 1 روز کامل می‌توان با آن موسیقی گوش داد و یا از آن به عنوان یک پاوربانک برای شارژ گوشی‌های هوشمند استفاده کرد.

خرید از آمازون

8-خرید اسپیکر UE مدل Megablast

اسپیکر بلوتوثی

اسپیکر Megablast  را باید نسل پیشرفته تر اسپیکر UE مدل Boom2 دانست که از آن بلندتر و هوشمند‌تر است و کیفیت پخش صوت بهتری دارد. این اسپیکر از دستیار صوتی هوشمند خود یعنی alexa بهره ‌می‌برد و ضد آب است. لازم به توضیح است که اسپیکر Megablast تا 16 ساعت توانایی پخش موسیقی را دارد و علاوه بر بلوتوث از طریق وای‌فای هم امکان اتصال به آن ممکن خواهد بود.

خرید از آمازون

9-خرید اسپیکر بلوتوثی Anker مدل Soundcore Flare

اسپیکر بلوتوثی

مزیت بزرگ محصول‌های Anker مقرون به صرفه بودن آن‌ها است که اسپیکر Soundcore Flare با قیمت 59 دلار خود نمونه بارز این موضوع است. توانایی پخش 360 درجه، ضد آب بودن و امکان اتصال به آن از طریق بلوتوث و وای‌فای از دیگر ویژگی‌های اسپیکر Soundcore Flare است. این اسپیکر با یک بار شارژ تا 12 ساعت به شما خدمت رسانی می‌کند، همچنین در قسمت انتهایی این اسپیکر LED تعبیه شده است که با پخش رنگ‌های مختلف زیبایی خاصی را به محیط منتقل می‌کند.

خرید از آمازون

10-خرید اسپیکر JBL مدل Clip 2

اسپیکر بلوتوثی

اسپیکر clip 2 به اندازه یک توپ هاکی است اما توانایی پخش موسیقی مناسبی نسبت به اندازه خود دارد. این اسپیکر بلوتوثی ضد آب دارای گیره‌ایی متصل به خود است که با استفاده از آن می‌توانید اسپیکر را به کیف و یا شلوارتان آویزان کنید و از موسیقی لذت ببرید. اسپیکر clip 2 تا 8 ساعت توان پخش موسیقی را دارد، علاوه بر اینکه این وسیله به جک 3.5 میلیمتری مجهز است که با استفاده از آن می‌توانید مستقیم آهنگ‌های مورد نظرتان را از روی گوشی موبایل پخش کنید. همچنین نسخه جدید‌تر این اسپیکر با نام Clip 3 در دسترس است که کیفیت صدای بهتری دارد و به جک 3.5 میلیمتری مجهز نیست.

خرید از آمازون

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی 10 اسپیکر بلوتوثی پرداخته شد که ارزش امتحان کردن را دارند و از کیفیت صدای خوبی بهره‌ می‌برند. بعضی از این اسپیکر‌ها فقط به بلوتوث مجهز هستند و برخی دیگر علاوه بر بلوتوث به دستیار صوتی هوشمند و وای‌فای هم مجهز شده‌اند که معمولا این اسپیکر‌ها جزء دسته اسپیکر‌های هوشمند به شمار می‌روند.

اگر قصد خرید هرکدام از محصول‌های یاد شده را دارید بر روی لینک هر محصول کلیک کرده تا از قیمت و جزییات بیشتر آن‌ها اطلاع پیدا کنید.

منبع wired

 

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024