5 مورد از بهترین دستگاه‌های نویز کنسلینگ در خانه

دستگاه نویز کنسلینگ

همانطور که که می‌دانید، بهترین چیزهای زندگی رایگان هستند و خواب یکی از آن‌هاست. خواب موثر (7-9 ساعت) اساسی‌ترین عامل حفظ سلامت جسم و عملکر بالا است. گاهی صداهای اطراف نمی‌گذارند یک خواب راحت داشته باشید. با مالتینا بلاگ همراه باشید تا بهترین دستگاه‌های نویز کنسلینگ را به شما معرفی کنیم.

وقتی خواب کافی نداشته باشید، بدنتان در طول روز خسته خواهد بود. کمبود خواب بازدهی شما را کاهش و سطح استرس را افزایش می‌دهد.

اگر دلیل خوب نخوابیدنتان صداهای اطراف باشد، آن وقت باید چکار کنید؟ در این حالت دستگاه های نویز کنسلینگ می‌توانند مفید واقع شوند. این گجت‌ها به از بین بردن صداهای آزاردهنده کمک می‌کنند تا شما خوابی راحت داشته باشید.

دستگاه نیوز کنسلینگ

شاید قبلا اسم نویز کنسلینگ (حذف کننده ی نویز) را به عنوان یکی از ویژگی های هدفون های پیشرفته شنیده باشید اما باید بدانید که دستگاه هایی نیز وجود دارند که با همان تکنولوژی سعی می کنند تا محیطی بدون صداهای آزاردهنده برایتان فراهم کنند. این دستگاه ها که توسط برند های مختلفی تولید شده اند سعی می کنند با روش های متفاوتی این کار را انجام دهند.

هنوز مطمئن نیستید کدام دستگاه نیوز کنسلینگ را باید بخرید؟ قبل ازین که پول خود را برای خرید یکی از این دستگاه ها خرج کنید با مالتینا بلاگ همراه باشید تا 5 تا از بهترین دستگاه های نویز کَنسلینگ را بشناسید. برای خرید از آمازون می‌توانید از فروشگاه مالتینا کمک بگیرید.

1- دستگاه نویز کنسلینگ Marpac Dohm-Ds

برخلاف اندازه کوچکی که دارد، Marpac Dohm-Ds برای از بین بردن صداهای همسایه‌ها بسیار خوب عمل می‌کند. فن در درون این دستگاه قرار دارد. پوشش این دستگاه به شکل اکوستیک است و می‌تواند نویز را به شکل طبیعی از بین ببرد. این ویژگی باعث می‌شود که صداها به صورت پراکنده شنیده ‌شوند. در نتیجه، مشابه با کار دستگاه‌های دیجیتالی، شما نمی‌توانید الگوهای صوتی را تشخیص دهید.

وقتی فن فعال است، می‌توانید موقعیت پنل‌های بالایی و کناری را به دلخواه تغییر دهید تا هر جور که می‌خواهید صدا تولید کنند. این ویژگی باعث می‌شود تغییر تنظیمات ساده‌ای مانند تنظیم صدا و فرکانس آسان باشد.

این دستگاه از خود صدای وزش باد آرام را ساطع می‌کند که صدایی آرامش‌بخش است. این صدا مشابه زمزمه‌های والدینی است که تلاش می‌کنند کودک خود را بخوابانند.

این دستگاه مناسب کسانی است که میخواهند دستگاه ساده ای داشته باشند. از این دستگاه برای آرام کردن نوزادان، بچه‌ها و حیواناتی که به صدا واکنش شدید نشان می‌دهند هم کارایی دارد.

 

Marpac Dohm-Ds

مشاهده و خرید

2– دستگاه نویز کنسلینگ AST Sound+Sleep Mini

وقتی بحث تطبیق‌پذیری به میان می‌آید، این دستگاه حذف‌کننده نویز دیجیتال گزینه‌های مختلفی مانند امکان انتخاب نویزهای قهوه‌ای، سفید و صورتی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. صداهای این دستگاه از قبل ضبط شده‌اند ولی این دستگاه صداها را بصورت تصادفی پخش می‌کند. در نتیجه شما اصلا احساس نمی‌کنید که دارید صداهای تکراری می‌شنوید.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این دستگاه این است که می‌تواند نویز های موجود در محیط را بررسی کند. بر اساس اطلاعات بدست امده، مناسب‌ترین صدا را بدون این که بخشی از نویز بنظر برسد، پخش می‌کند. دستگاه نویز کنسلینگ AST Sound+Sleep Mini یک تایمر دارد که می‌توانید آن را روی 15، 30، 45 یا 60 دقیقه تنظیم کنید. بعد از زمان مورد نظر این دستگاه بصورت خودکار خاموش می‌شود.

انرژی این دستگاه از طریق USB، باتری و یا منبع تغذیه اصلی تامین می‌شود. به همین دلیل برای داشتن یک خواب راحت در سفر بسیار مناسب است.

AST Sound+Sleep Mini

مشاهده و خرید

3– دستگاه نویز کنسلینگ Avantek Rechargeable

اگر به دنبال یک دستگاه زیبا هستید، Avantek Rechargeable یکی از انتخاب‌های عالی است. Avantek Rechargeable دارای یک باتری شارژی است که تا 10 ساعت دوام دارد.

این دستگاه دارای یک مجموعه صدای کامل است که می‌توانید از میان آن‌ها یکی را انتخاب کنید. 6 نوع وایت نویز، 18 صدای آرامش‌بخش و طبیعی و 6 صدای فن در آن وجود دارد.

بطور مثال می‌توانید صدای اقیانوس را انتخاب کنید و آن را به صدای قورباغه ها ترکیب کنید. گوش دادن به صدای پرنده‌ها هم می‌تواند به آرام شدن شما کمک کند.

 

Avantek Rechargeable

مشاهده و خرید

4- دستگاه نویز کنسلینگ Sound+Sleep High Fidelity

آیا یک دستگاه نویز کنسلینگ جمع و جور با امکانات زیاد می‌خواهید؟ اگر جواب مثبت است، Sound+Sleep High Fidelity می‌تواند برای شما انتخاب مناسبی باشد. این دستگاه دارای 10 صدای از قبل ضبظ شده است که هر صدا دو نسخه متفاوت دارد و دستگاهی منعطف محسوب می‌شود.

اگر نمی خواهید از وایت نویز استفاده کنید، می‌توانید نویزهای قهوه ای و صورتی را امتحان کنید.

سازگاری صدای این دستگاه می تواند این دستگاه را از دیگر دستگاه‌های نویز کنسلینگ جدا کند. وقتی صداهای مزاحم اطراف شما بلندتر می‌شوند، صدای این دستگاه هم به همان نسبت بلندتر می‌شود.

نگران این هستید که بقیه را اذیت کنید؟ نگران نباشید. این دستگاه محلی برای وصل کردن هدفون دارد که می‌توانید از ان استفاده کنید و فقط خودتان از صدای اقیانوس لذت ببرید.

استفاده از دکمه‌های Sound+Sleep High Fidelity بسیار ساده‌تر از دستگاه‌های دیگر است، همه صداها نام منحصر بفرد دارند و دکمه بزرگی برای تنظیم میزان صدا روی آن وجود دارد.

 

Sound+Sleep High Fidelity

مشاهده و خرید

5- دستگاه نویز کنسلینگ Lectro Fan Micro 2

Lectro Fan Micro 2 را هم می‌توان به عنوان دستگاه نیوز کنسلینگ و هم به عنوان اسپیکر بلوتوثی استفاده کرد و همین ویژگی باعث می‌شود خریدش بسیار به صرفه باشد. این دستگاه به دلیل بدنه کوچکی که دارد برای کسانی که همواره در حال سفر کردن هستند انتخاب مناسبی است. باتری Lectro Fan Micro 2 می‌تواند تا 20-401 ساعت کار کند.

مجموعه صدایی این دستگاه شامل 5 صدای فن، 2 صدای دریا و 4 صدای وایت نویز است. آخرین حد صدای این دستگاه هم می‌تواند همه نیوزهای موجود در محیط را خنثی کند.

 

Lectro Fan Micro 2

مشاهده و خرید

سخن آخر

همیشه گفته می‌شود که خنده بلند و خواب کافی می‌تواند هر بیماری‌ را درمان کند. داشتن خواب کافی در زندگی پر هرج و مرج امروزی می‌تواند یک مزیت بزرگ محسوب شود. زندگی به گونه‌ای است که انگار همیشه می‌خواهد ما کمبود خواب داشته باشیم. صداهای زیادی مانند سر و صدای همسایه‌ها و خروپف حیوانات خانگی یا یک نفر دیگر  ما را از خوابیدن باز می دارند و باعث می‌شوند صبح کسل بنظر برسیم. داشتن یک دستگاه نویز کنسلینگ می تواند این صداها را از بین ببرد.

درصورتی که این مطلب برای شما جذاب بود، از طریق پلتفرم‌های موجود می‌توانید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

لینک منبع:

Soundproof Expert

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024