کمپین خونه تکونی نوروزی مالتینا

خرید شوینده اورجینال از آمازون

خانواده‌های ایرانی با خانه تکانی و نظافت به استقبال نوروز می‌روند به همین دلیل، نیاز به اقلام شوینده و پاک‌کننده ها در این ایام بیشتر می‌شود و مالتینا نیز برای پاسخگویی به این نیاز، «کمپین خونه تکونی نوروزی» را راه‌اندازی کرده است.

خرید شوینده های اصل با تخفیف باورنکردنی

شما در کمپین خونه‌تکونی نوروزی مالتینا می‌توانید محصولات شوینده و اقلام بهداشتی و پاک‌کننده‌های برندهای معتبری مانند فینیش، آریل، دکتر بکمن، فیری و … را با پایین‌ترین قیمت در ایران، خریداری کنید.

در این کمپین، امکان خرید انواع اقلام شوینده و بهداشتی مانند قرص ماشین ظرفشویی، اسپری پاک‌کننده سطوح، مایع لکه بر فرش و مبلمان، جرم‌گیر، مایع و پودر ماشین لباسشویی، اسپری لکه بر لباس، تمیزکننده اجاق گاز، نرم‌کننده و … از محصولات اورجینال و تحویل فوری موجود در انبار مالتینا وجود دارد.

برای ورود به کمپین و خرید محصولات شوینده اصل با بهترین کیفیت و ارزان‌ترین قیمت در ایران، روی تصویر زیر کلیک کنید

خرید محصولات شوینده اورجینال

توجه داشته باشید که محصولات فوق، کاملا اصل و با بهترین کیفیت هستند و با محصولات تقلبی و جعلی موجود در بازار کشور قابل مقایسه نیستند. تحویل این دسته از محصولات نیز سریع و فوری بوده و بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت به دست شما خواهد رسید.

لازم به ذکر است که این محصولات در انبار مالتینا موجود هستند و شما برای خرید آن‌ها هزینه حمل از امریکا به ایران را نمی‌پردازید و به همین دلیل با قیمت بسیار مناسب می‌توانید خرید کنید.

در زمان انجام خانه تکانی، شاد باشید!

ما در مالتینا علاوه بر جشنواره‌های تخفیفی بی‌نظیر برای خرید محصولات شوینده، به شادی و تفریح شما در هنگام خانه‌تکانی نیز فکر کرده‌ایم! شما در هنگام انجام نظافت منزل و خانه‌تکانی نوروزی، می‌توانید ۱۰ کلیپ بسیار شاد درباره‌ نوروز، هفت سین و فرهنگ سال نوی ایرانی را نیز تماشا کنید و لذت ببرید.

۱۰ کلیپ شاد نوروزی

مالتینا، خریدی ساده از آمازون

در انتها لازم به ذکر است که مالتینا واسطه خرید از آمازون در ایران بوده و دروازه قانونی ورود کالاهای خاص و اصیل (اورجینال) به کشور محسوب می‌شود. مشتریان مالتینا به تنوع کالایی بی‌نظیری از ۶۰۰ میلیون قلم کالای باکیفیت دسترسی دارند.

مالتینا به عنوان محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین مرجع خرید کالاهای قانونی و مجاز از آمازون آمریکا، معضل عدم دسترسی به محصولات کمیاب و باکیفیت در کشور را حل کرده و امکان خرید کالاهایی را فراهم آورده است که در هیچ فروشگاه فیزیکی یا فروشگاه اینترنتی دیگری در ایران یافت نمی‌شود.