برندهای معروف لباس در ترکیه | معرفی 15 برند معروف ترکی

برندهای لباس ترکیه
برند ترک

برندهای معروف لباس در ترکیه همیشه طرفداران زیادی دارند و این برندها توانسته اند از سراسر جهان مشتریان زیادی را به سمت خود بکشانند. دلیل موفقیت این برندها، داشتن طرح و رنگ‌های شگفت انگیز و جسورانه همراه با کیفیت بالای پارچه و دوخت ‌می‌باشد. اکثرمان ‌می‌دانیم که کشور ترکیه سبک مد بسیار خوبی دارد و مردم این کشور، همیشه با مدهای جدید و به روز همراه ‌می‌شوند. طراحی استایل و روند مد حاکم در این کشور، در سراسر جهان مورد تحسین قرار ‌می‌گیرد و ‌می‌تواند شکاف بین اروپای شرقی و آسیای غربی را پر کند. بخش نساجی و تولید پوشاک، یکی از بزرگ‌ترین بخش‌های درآمد صادراتی ترکیه را تشکیل ‌می‌دهد. بنابراین برندهای معروف ترکیه نه تنها ارزش رو به رشدی در ترکیه دارند؛ بلکه سهم خود را در بازار جهانی نیز افزایش ‌می‌دهند. آیا تا به حال لذت خرید از ترکیه را تجربه کرده‌اید؟ 

وبسایت مالتینا دروازه‌ای مطمئن و کاربردی برای داشتن یک خرید مطمئن و آسان از برندهای معروف لباس ترکیه در ایران است. کاربران ایرانی می‌توانند بدون نیاز به داشتن حساب‌های ارزی و فقط با پرداخت از طریق کارت‌های عضو شبکه شتاب در داخل کشور، کالای مورد نظر خود را از بین میلیون‌ها تنوع کالایی انتخاب کرده و سفارش دهند و در ایران و درب منزل آن را تحویل بگیرند، فقط کافیست یک بار امتحان کنید.

 

خرید لباس برند
خرید لباس برند از ترکیه با قیمت مناسب

در ادامه‌ی این مطلب از مالتینا بلاگ، معروف ترین و پرفروش ترین برندهای معروف لباس ترکیه را معرفی می کنیم و روش خرید مستقیم از این برندها را ارائه ‌می‌دهیم.

خرید از دبی و امارات نیز به واسطه وب سایت مالتینا هم راه اندازی شده است برای کسب اطلاعات بیشتر، مقاله معرفی بهترین سایت‌های خرید از دبی برای ایرانیان را بخوانید.

خرید لباس برند از ترکیه
خرید لباس برند از ترکیه

برندهای معروف لباس ترکیه را بشناسید

در ادامه، فهرستی از معروف ترین برندهای پوشاک ترکیه را گردآوری کرده‌ایم که همه آن‌ها نه تنها در ایران، بلکه در سراسر جهان مورد توجه قرار ‌می‌گیرند.

برندهای معروف لباس در ترکیه
برندهای معروف لباس در ترکیه

برند ال سی وایکیکی (LC Waikiki)

ال سی وایکیکی به عنوان یکی از لباس های برند ترکیه شروع به کار نکرد، اما امروزه پیشروترین برند مد و پوشاک، نه تنها در ترکیه بلکه در جهان است. این برند، در سال 1988 در فرانسه تأسیس شد و سپس سرمایه گذاران ترکیه‌ای آن را در سال 1997 خریداری کردند. برند LC Waikiki شبکه فروشگاهی بسیار گسترده ای در سراسر جهان دارد و تاکنون 880 فروشگاه در 38 کشور جهان به نام این برند تاسیس و فعالیت دارند.

خرید از ترکیه | مالتینا
خرید از ترکیه | خرید از سایت های ترکی | مالتینا

ال سی وایکیکی با قیمت‌های مناسب، توجه خود همه اقشار جامعه را به خود جذب ‌می‌کند. این برند پوشاک هر نسلی را هدف قرار ‌می‌دهد و قیمت آن در مقایسه با سایر برندها بسیار مناسب و ارزان است. شعار  LC Waikiki این است که “همه‌ی انسان‌ها سزاوار پوشیدن لباس خوب هستند”. این برند محصولاتی با کیفیت بالا و در عین حال با قیمت معقول ارائه ‌می‌دهد. 

برند کوتون (Koton)

از دیگر برندهای معروف لباس ترکیه باید کوتون را نام برد. Koton اولین فروشگاه خود را در سال 1988 در استانبول افتتاح کرد. این برند که به تازگی وارد عرصه تولید پوشاک کودکان شده است، از جمله برندهایی است که لباس‌های مناسب برای استایل خیابانی، کژوال و مجلسی بسیار زیبا و شیک را عرضه ‌می‌کند و با ارائه محصولات با کیفیت خود، جلب توجه ‌می‌کند. برند کوتون معتقد است که موفقیت آن‌ها ناشی از طراحی‌های خلاقانه و مشتری مداری و فناوری است. این برند با وعده ترکیب روندهای فصلی با طرح‌های منحصر به فرد لباس، ‌می‌خواهد تا سال 2023 فروشگاه‌هایی در تمام قاره‌ها داشته باشد.

برند کوتون | مالتینا
برند کوتون | خرید از بهترین برندهای معروف لباس ترکیه | مالتینا

برند دفاکتو (DeFacto)

این برند، اولین بار در سال 2005 افتتاح شد. موفقیت آن در صنعت طراحی و تولید پوشاک، منجر به بازگشایی 324 فروشگاه در ترکیه و 123 مورد دیگر در 24 کشور از جمله مصر، روسیه، تونس و قزاقستان گردید. این برند که اخیرا وارد عرصه طراحی و تولید پوشاک بچه‌گانه نیز شده است،به دلیل ارائه محصولات باکیفیت و داشتن قیمت‌های مناسب و مقرون به صرفه، بسیار محبوب است. دفاکتو یکی از اولین برندهای معروف لباس ترکیه است که روی تولید محصولات سازگار با محیط زیست تمرکز دارد.

برند دیفکتو
برند دیفکتو | خرید ارزان از ترکیه

برند ماوی (Mavi)

Mavi یکی از برندهایی است که وقتی صحبت از بهترین برندهای پوشاک ترکیه ‌می‌شود، به ذهن ‌می‌رسد. این برند، در سال 1991 توسط Sait Akarlılar در استانبول تاسیس شد. ماوی که در سال 1996 موفق شد در بازار ترکیه به ویژه در زمینه تولید پوشاک جین پیشتاز شود و تنها در عرض 5 سال فروشگاه‌های خود را در ایالات متحده آمریکا، کانادا و آلمان افتتاح کرد. این برند که هرگز کیفیت محصولات خود را به خطر نمی‌اندازد. دلایل موفقیت سریع mavi، تعهد حفظ کیفیت همیشگی و طراحی‌های ساده، شیک و در عین‌های مدِ روز است. کیت وینسلت و چلسی کلینتون از افراد مشهوری هستند که شلوار جین این برند را ‌می‌پوشند.

واکو (Vakko)

Vakko یکی از لوکس ترین و گران قیمت‌ترین برندهای لباس در ترکیه محسوب ‌می‌شود. هدف این برند، تشویق مشتریان به داشتن سبک پوششِ هیجان انگیز، نوآورانه و آزادانه است. داستان شروع به کار برند واکو، با افتتاح یک مغازه کلاه فروشی کوچک به نام شَن شاپکا توسط Vitali Hakko در سال 1934، آغاز ‌می‌شود. در سال 1938، شن شاپکا به Vakko تغییر نام داد و اولین کارگاه رنگرزی ابریشم ترکیه را در کورتولوش راه اندازی کرد. چهار سال بعد نام خود را به Vakko تغییر داد و وارد صنعت رنگرزی ابریشم شد که سرآغاز موفقیت او بود. در مدت کوتاهی یک فروشگاه پوشاک ۸ طبقه در استانبول افتتاح کرد و سپس فروشگاه‌هایی در آنکارا و ازمیر و سایر شهرهای ترکیه و جهان افتتاح شد.

پنتی (Penti)

برند پنتی که در زمینه تولیدجوراب و لباس زیر به شهرت جهانی رسیده است به عنوان یکی از مهم ترین برندهای معروف لباس ترکیه نیز شناخته ‌می‌شود. انواع جوراب‌ها، لباس‌های راحتی خانگی و لباس‌های زیر و لباس‌های ساحلی و شنا، جزو محصولات پرفروش و محبوب پنتی هستند.

خرید از ترندیول | خرید از ترکیه | مالتینا
خرید از ترندیول | برندهای ترکی | مالتینا

دِری مد (Derimod)

Derimod، یکی دیگر از برندهای لباس ترک در سال 1974 برای ترکیب چرم و مُد تاسیس شد. دری مد با داشتن فروشگاه‌های خود در بسیاری از کشورها و محصولات با طراحی خاص که سال‌هاست با برندهای جهانی برای طراحی و تولید کت، کفش و لوازم جانبی چرم اصل رقابت ‌می‌کند.

ایپک یول (İpekyol)  برند ترک برای زنان مدرن شهری

Ipekyol اولین بار در سال 1989 افتتاح شد و به عنوان یکی از موفق ترین برندهای پوشاک ترکیه، اکنون 142 فروشگاه در سراسر ترکیه دارد. این برند با طراحان لباس معروف زیادی از جمله زینپ توسون (Zeynep Tosun) همکاری ‌می‌کنند. در سال 2016، آنها مجموعه تولید پوشاک و شلوار جین سایز بزرگ خود را راه اندازی کردند تا هر خانمی را بدون در نظر گرفتن سایز و فرم بدن او بپوشانند. همانطور که ایپکیول ‌می‌گوید، آنها ریتم شهر و هر لحظه از زندگی را به تصویر ‌می‌کشند و قول ‌می‌دهند هر زنی که لباس آنها را بپوشد احساس اعتماد به نفس و آرامش خواهد کرد. لباس‌های ورزشی، پیراهن، لباس بافتنی، ژاکت، شورت، تاپ، ژاکت، دامن، کت، شلوار، مایو، جوراب شلواری، کلاه، گرمکن، لباس زیر، روسری، کمربند، کیف دستی و عینک آفتابی از جمله محصولات تولیدی برند ایپک یول است.

دامات (Damat)

Damat، یک برند لباس کلاسیک مردانه، با بکارگیری پارچه‌های 100% مرغوب داخلی در ترکیه، دوخت ظریف، نقش و نگار و طرح‌های منحصر به فرد، به راحتی ‌می‌تواند کسانی را که حتی کت و شلوار دوست ندارند، جذب کند!
این شرکت در سال 1986 توسط هلدینگ Orka تاسیس شد و در میان برندهای معروف لباس ترکیه قرار دارد. این برند با طرح‌های شیک و پارچه‌های با کیفیت خود به برند مورد علاقه مصرف کننده پوشاک مردانه تبدیل شده است. دامات با بیش از 400 نقطه در ترکیه و سراسر جهان همچنان در خط مقدم صنعت مد ترکیه قرار دارد.

کالینز (Colins)

Colin’s یک برند بزرگ پوشاک ترکیه‌ای است که در سال 1983 توسط هلدینگ Eroglu تاسیس شد. طیف گسترده ای از محصولات مانند لباس‌های روزانه، مد و لوازم جانبی را برای مردان و زنان ارائه ‌می‌دهد. کالینز یکی از محبوب ترین برندهای ترکی با سبک مد خیابانی و جین است. برندی است که همیشه با طراحی‌های شیک خود جلب توجه ‌می‌کند و به دلیل قیمت مناسب مورد استقبال افراد زیادی قرار ‌می‌گیرد.

برند کالینز | مالتینا
خرید از ترکیه | برند کالینز | برندهای معروف ترکیه

خرید از ترکیه | سایت های ترکی

جی‌می‌ کی (Jimmy Key)

جی‌می‌ کی که با سبک متمایز و محصولات با کیفیت خود جلب توجه ‌می‌کند، از سال 1997 با کیفیت ترین لباس‌های زنانه را عرضه ‌می‌کند. با جی‌می‌ کی ‌می‌توان ترکیب‌های شیک پوشاک روزانه و لباس رس‌می‌ را تهیه کرد. این برند لباس ترکی که با قیمت‌های بالای خود توجه را به خود جلب ‌می‌کند.

کیگیلی (kiğılı)

Kiğılı در سال 1965 توسط عبدالله کیگیلی در استانبول تاسیس شد. این برند خط تولید خود را با تولید پیراهن و شلوار مردانه آغاز کرد. در سال 1969 اولین فروشگاه خود را در خیابان استقلال افتتاح کرد که هنوز هم فعال است. در سال 1980 با تأسیس کارخانه پوشاک Kiğılı تولید انبوه را آغاز کرد. همچنین تولید قراردادی کت و شلوار مردانه برای آلمان و هلند را در کارخانه پوشاک خود انجام داد. امروزه با بیش از 300 نمایندگی به فروش خود ادامه ‌می‌دهد. Kiğılı یکی از برندهای معروف لباس ترکیه در صنعت پوشاک مردانه است.Kiğılı با نوآوری‌هایی که در بخش مد به ارمغان ‌می‌آورد، نقش پیشگامی را ایفا ‌می‌کند.

رومَن (Roman)

رومن در سال 1980 تاسیس شد. رویکرد این برند معروف ترکی، ارائه محصولات پایدار و در عین حال با کیفیت بالا با به کارگیری ایده‌ها و تکنیک‌های نوآورانه است. این یکی از برندهای لوکس لباس ترکیه است و 58 فروشگاه در ترکیه و 17 فروشگاه در دنیا دارد. Roman پارچه‌های از جنس ابریشم و کرپ برای تولید محصولات خود از لباس‌های روزانه گرفته تا لباس‌های شب استفاده ‌می‌کند. یکی از بازارهای هدف این برند، زنانی با اعتماد به نفس هستند که از مد روز پیروی می‌کنند. یکی از کلکسیون‌های برند رومن به نام Moeva توسط جنیفر لوپز و کامرون دیاز پوشیده ‌می‌شود.

اِل تی بی (LTB) یکی از بهترین برندهای معروف لباس ترکیه متمرکز بر مد ورزشی

LTB مخفف کلمه‌ی Little big، یک برند معروف در ترکیه است که تولیدکننده انواع شلوار جین زنانه و مردانه یا پیراهن جین مردانه و زنانه است که در سال 1994 در استانبول تاسیس شده و سالانه 17 میلیون لباس تولید ‌می‌کند. یکی از نوآوری‌های تولید در این برند این است که در لباس‌های اسپرت، محدودیت سایز وجود ندارد و افراد  چاق هم ‌می‌توانند شلوار جین و یا تیشرت مناسب با اندام خود را پیدا کنند. LTB از لحاظ مشتری مداری و طراحی پوشاک باکیفیت و به روز، با برندهای معروف دنیا رقابت دارد.

برند LTB
برند LTB | برندهای معروف لباس ترکیه | مالتینا

سارار (Sarar)

سارار یکی دیگر ازبرندهای معروف لباس ترکیه است که توسط عبدالرحمن سارار در سال 1944 تاسیس شد. با نزدیک به 80 سال تجربه، سارار یک برند معتبر جهانی در بخش خود است که چشم اندازی برای ارائه محصولات با کیفیت در بسیاری از زمینه‌ها ایجاد کرده است. این برند، کت و شلوار، پیراهن، شلوار، کراوات، بلوز، لباس بافتنی، ژاکت کش باف پشمی و بسیاری از محصولات پوشاک دیگر را به مشتریان خود ارائه ‌می‌دهد و به غیر از تولیدات پوشاک، در زمینه تولید محصولات مرتبط دکوراسیون منزل و لوازم حمام فعالیت دارد.

سخن پایانی

نظر شما در مورد برندهای معروف لباس ترکیه چیست؟  آیا تا به حال، از محصولات برندهای ترک استفاده کرده‌اید؟ بهترین برند لباس ترکیه کدام است؟

با خرید به واسطه وبسایت مالتینا میتوانید از بیشتر برندهای معروف لباس ترکیه خرید کرده و کالای خود را بعد از ۲ هفته درب منزل دریافت کنید. از مزایای خرید از ترکیه به واسطه مالتینا آن است که فقط مبلغ لیر هر کالا را با نرخ روز  به اضافه هزینه باربری و ارسال آن به ایران را ‌می‌پردازید و دریافت و ارسال بسته شما به سرتاسر ایران و درب منزل کاملا رایگان است. با عضو شدن در کانال تلگرام خرید از ترکیه مالتینا می توانید از بهترین تخفیف کالاهای مختلف باخبر شوید.  همچنین به دلیل اعتبار وبسایت مالتینا ‌می‌توانید خیالی آسوده از خرید خود به صورت اینترنتی داشته باشید.

اگر مطالعه این مطلب برای‌تان مفید بود، خواهشمندیم نظرات و دیدگاه ارزشمند خود را در رابطه با این موضوع، با ما و خوانندگان مالتینا بلاگ، در میان گذاشته و محتوای این مطلب را از طریق لینک شبکه‌های اجتماعی موجود در کنار این صفحه یا سایر راه‌های ارتباطی، با دوستان و اطرافیان خود به اشتراک بگذارید.

منابع: shippn.com، melares.com

در مالتینا بیشتر بخوانید:

[ست کردن لباس زنانه] با ۱۰ ترکیب رنگی فوق العاده جذاب و خاص

راهنمای انتخاب لباس مجلسی متناسب با مهمانی، سن و شخصیت

مد و لباس تابستان امسال را بشناسید و شیک تر از همیشه ظاهر شوید