خرید لباس سگ و گربه | 7 نکته قبل از خرید لباس برای حیوانات خانگی

خرید لباس سگ

داشتن حیوان خانگی در دنیای مدرن یک موهبت است. با این که مراقبت از آن‌ها در میان مشغله‌های روزمره دشوار به نظر می‌رسد. اما این کوچولوهای دوست داشتنی تنهایی انسان مدرن را به خوبی پر می‌کنند. اگر صاحب یک حیوان خانگی هستید پس به خوبی می‌دانید که خرید لباس سگ یا گربه تا چه اندازه می‌تواند شیرین و سرگرم کننده باشد. به خصوص اگر مناسبت ویژه‌ای مانند یک تولد یا جشن خاصی پیش رو دارید.

با توجه به این که حیوانات نژادهای گوناگون و اندازه‌های متفاوتی دارند، خرید لباس سگ یا گربه در ابتدا ممکن است سردرگم کننده به نظر برسد. از همه مهم‌تر راحتی دوست کوچک‌مان است که باید بیش از هرچیزی به آن توجه شود. اگر می‌خواهید برای حیوان خانگی‌تان لباس بپوشانید باید اطمینان داشته باشید که درون آن لباس راحت است و به راحتی می‌تواند حرکت و بازی کند. اگر تاکنون خرید لباس سگ یا گربه انجام نداده‌اید و نمی‌دانید از کجا شروع کنید، بهتر است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. ما در اینجا سعی کردیم مهم‌ترین نکات خرید لباس سگ و گربه را برای شما گردهم آوریم. پس بیایید با هم ببینیم چطور می‌توانیم راحتی کوچولوی دوست داشتنی‌مان را در عین زیبایی و بامزه بودن تامین کنیم.

خرید لباس سگ

هنگام خرید لباس سگ یا گربه به چه نکاتی باید توجه کرد؟

۱- راحتی

اولویت اول هنگام خرید لباس سگ یا گربه همیشه راحتی است. شما که نمی‌خواهید دوست کوچک‌تان را آزار دهید، درست است؟! پس فراموش نکنید که هنگام خرید راحتی لازم و کافی هر لباس را بررسی کنید. دقت داشته باشید که سگ یا گربه تان پس از پوشیدن آن لباس قادر باشد به راحتی راه برود، بدود، بپرد، بنشیند و بازی کند. هرگز راحتی یک لباس را فدای زیبایی‌اش نکنید. اجازه دهید دوست کوچک‌تان هم از پوشیدن آن  لذت ببرد.

به بریدگی‌ها و دوخت مناسب لباس دقت کنید. آستین‌ها و یقه لباس باید در جای مناسب قرار گیرند. اگر می‌خواهید شلوار یا شورت بخرید به انتهای آن دقت کنید. به خصوص اگر حیوان خانگی شما نر است.

خرید لباس سگ

برای مشاهده و خرید هودی برای حیوان خانگی روی لینک زیر کلیک کنید.

۲- اندازه مناسب

لباس حیوانات در اندازه‌های گوناگون ارائه می‌شود. انتخاب مناسب‌ترین اندازه بسیار مهم است. اگر لباسی انتخاب کنید که بزرگ‌تر از اندازه حیوان باشد، ممکن است زمین بخورد. یا اگر لباس کوچک باشد، حرکت سگ یا گربه‌تان را مختل می‌کند و آسایش و راحتی را از او می‌گیرد. یقه آن باید نه به اندازه‌ای تنگ باشد که موجب خفگی شود. و نه آن قدری گشاد باشد که هنگام غذا خوردن کثیف شود.

زمان خرید لباس سگ یا گربه ابتدا به نژاد و هیکل او توجه کنید. خوشبختانه امروزه برای انواع نژادها لباس‌های گوناگون طراحی می‌شود. سپس اندازه بدن و درازای دست‌ها و پاها را بررسی کنید. بهتر از پیش از خرید، لباس را به حیوان‌تان بپوشانید. اما اگر قصد خرید اینترنتی دارید توضیحات محصول را به دقت بخوانید. خوشبختانه در بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر اندازه هر قسمت از لباس به دقت نوشته می‌شود. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی مالتینا نیز می‌توانید خرید لباس سگ و گربه‌تان را به راحتی و با اطمینان خاطر انجام دهید.

خرید لباس سگ

۳- سادگی و کاربرد مناسب

پوشاندن و درآوردن لباس از تن حیوان خانگی‌ بسیار مهم است. این کار باید به سادگی، راحت و سریع انجام شود. لباس‌های چندتکه و منگوله‌دار هم وقت‌گیر هستند و هم دست و پا گیر. لباس‌هایی که از بخش‌های مختلف تشکیل می‌شوند یا آویزان می‌شوند ممکن است حواس حیوان را پرت کنند. حیوانات موجودات بازیگوشی هستند. هر چیزی که نظرشان را جلب کند دوست دارند با آن بازی کنند. مراقب باشید پیچیدگی یک لباس موجب حواس پرتی آن نشود.

خرید لباس گربه

برای مشاهده و خرید لباس سگ از مالتینا روی لینک زیر کلیک کنید.

۴- امنیت

حیوانات شباهت بسیاری به کودکان دارند. برای یک نوزاد یا کودک خردسال چگونه لباس می‌خرید؟

سعی کنید لباسی انتخاب کنید که روی آن دکمه‌ و زیپ نباشد. این اقلام موجب آسیب دیدن دوست کوچک‌تان می‌شوند. سگ‌ها و گربه‌ها علاقه زیادی به چنگ زدن، کندن و جویدن چیزهای کوچک دارند. ممکن است دکمه‌های روی لباس را کنده و قورت دهند. توجه داشته باشید که زیپ در مقابل لباس نباشد. بلکه بهتر است در قسمت پشت لباس و دور از دسترس آن قرار گرفته باشد. به شرطی که موجب زخمی شدن پوستش یا گیر کردن موها لا به لای آن نشود.

حیوانات عاشق بازی کردن و ماجراجویی هستند. به همین دلیل هیچ ترسی از کنجکاوی کردن و رفتن به جاهای مختلف ندارند. در نتیجه پیش از خرید لباس سگ یا گربه باید به این نکته توجه کنید. لباسی که حیوان‌تان می‌پوشد نباید هنگام راه رفتن یا پریدن جایی گیر کند، در بدنش فرو رود و موجب آزار و آسیب وی شود. این اصل برای شما نیز صدق می‌کند. وقتی او را در آغوش می‌گیرید شما نیز باید راحت باشید و جایی از دست‌تان زخمی نشود.

خرید لباس سگ

برای مشاهده و خرید انواع وسایل نگهداری و مراقبت از حیوانات خانگی روی لینک زیر کلیک کنید.

۵- آب و هوا

حیوانات هم مانند ما متوجه تغییرات آب و هوا می‌شوند. به خصوص حیوانات خانگی که به دمای خانه عادت کرده‌اند به این تغییرات حساس‌ترند. این حیوانات به هنگام بیرون رفتن از خانه در فصل‌های سرد سال ممکن است احساس سرما کنند. در نتیجه بهتر است لباسی که انتخاب می‌کنید مناسب فصل و دمای بدن سگ یا گربه شما باشد. پیش از خرید در مورد نژاد، شرایط بدنی، دما و شرایط آسایش حیوان خانگی‌تان مطالعه نمایید. تا بدانید چه اندازه تغییرات آب و هوا او را تحت تاثیر قرار می‌دهد. برای مثال، اگر حیوان شما پشمالو و خون گرم است نباید از لباس‌های پشمی یا خیلی گرم استفاده کنید.

خرید لباس سگ

برای مشاهده و خرید لباس گربه از مالتینا روی لینک زیر کلیک کنید.

۶. جنس مناسب

لباس حیوانات بسیار کثیف می‌شود و هیچگونه نمی‌توانید از این اتفاق جلوگیری کنید. حیوانات بازی می‌کنند. به جاهای مختلف می‌روند. هرجا که دوست داشته باشند می‌نشینند یا دراز می‌کشند. از همه مهم‌تر، عاشق بازی کردن در گل و لای و خیس کردن خودشان هستند. پس اگر می‌خواهید برای سگ یا گربه‌تان لباس بخرید این نکات را از یاد نبرید. شما باید پارچه‌ای را انتخاب کنید که قابل شست و شو باشد و بتوانید لکه‌ها را به راحتی از روی آن پاک کنید. پارچه‌های خوش جنس و با کیفیت بالا، از جمله نخ خالص، کتان، تریکو و سایر، جزو بهترین گزینه‌ها هستند. این پارچه‌ها علاوه بر شست و شوی آسان، راحت نیز هستند.

خرید لباس سگ

۷. طراحی مطلوب

از همین حالا به شما تذکر می‌دهیم! هنگام خرید لباس سگ یا گربه با مدل‌های بسیار جالب و بامزه رو به رو خواهید شد. حتی شاید دلتان برای آن‌ها ضعف برود و از تصور کردن دوست کوچک‌تان در آن لباس‌های بامزه بسیار ذوق زده شوید. با این حال، آنچه بیش از هرچیز دیگری اهمیت دارد، تناسب و راحتی لباس با بدن حیوان خانگی شماست. هرگز لباسی را به سگ یا گربه‌تان نپوشانید که طراحی آن متناسب با بدن و حرکات او نیست. برای برخی حیوانات پوشیدن تنها یک تی‌شرت یا کت کافیست. مانند سگ‌های پاکوتاه. برخی دیگر می‌توانند علاوه بر بالاتنه با لباس پایین تنه نیز احساس راحتی کنند.

انتخاب رنگ مناسب، سبک خاص، زیورآلات و غیره نیز شامل این نکات می‌شوند. شما برای ترکیب یک استایل زیبا و دوست داشتنی گزینه‌های فراوانی پیش رو دارید. اما آنچه مهم است تناسب، راحتی و اهمیت این کوچولوهای معصوم است. اجازه دهید به راحتی به بازیگوشی‌هایشان ادامه دهند و از کنجکاوی لذت ببرند. لباس پوشیدن نباید مانع از آسایش هیچ حیوانی شود.

خرید لباس سگ

در آخر

برای مشاهده و خرید انواع لباس‌های حیوانات خانگی می‌توانید به فروشگاه اینترنتی مالتینا مراجعه کنید. شما در این فروشگاه با تنوع بسیار زیادی از لباس‌های حیوانات خانگی، از هر برند معروفی در انواع طرح‌ها و رنگ‌های مختلف، مواجه خواهید شد. مالتینا هر آنچه را که برای یک حیوان خانگی نیاز دارید با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار می‌دهد. مالتینا تنها رابط شما برای خرید محصولات باکیفیت و اصل به طور مستقیم از فروشگاه اینترنتی آمازون آمریکا است. پس روی لینک زیر کلیک کنید و بهترین‌ها را برای حیوان خانگی دوست داشتنی‌تان انتخاب کنید.

منابع: sites.google.com، petitpawstore.com، petponder.com

در مالتینا بلاگ بیشتر بخوانید:

اهمیت نگهداری از حیوانات خانگی بر سلامت روحی و جلوگیری از افسردگی

۱۰ وسیله برای سرگرمی حیوانات خانگی شما

تصاویری از کوکآ ، شادترین حیوان دنیا

عکس شیر، پادشاه حیوانات با توجه به انواع نژاد این حیوان