معرفی بهترین برندهای جواهرات لوکس دنیا به همراه لینک خرید

جواهرات همیشه جزئی از تاریخ بشریت بوده و تا امروز هم این دید نسبت به آن‌ها وجود دارد. جواهرات در زمان‌های گذشته، نشانگر وضعیت اجتماعی، ریشه‌های خانوادگی و نماد قدردانی و اهمیت بوده‌اند.
در زمان حاضر، افراد در هر سن و جنسیتی، به دلایل مختلفی از جواهرات استفاده می‌کنند. عده‌ای از جواهرات به عنوان یک اکسسوری که موجب زیبایی استایل‌شان می‌شود، کمک می‌گیرند. برخی دیگر برای نمایش گوشه‌ای از ویژگی‌های شخصیتی خود از جواهراتی با طرح‌های خاص بهره می‌گیرند. البته بسیاری از افراد برای ادعای عشق و علاقه خود یا به عنوان یک نماد از تاهل و تعلق، در مراسم نامزدی یا عروسی از جواهراتی مانند حلقه یا گردنبند استفاده می‌کنند.
‌گفته می‌شود، جواهرات خاص برای استفاده همه افراد ساخته و طراحی نشده‌اند و فقط افراد معدودی از افراد می‌توانند از زیورآلات و جواهرات لوکس به عنوان ترکیبی از ظرافت، زیبایی و هنر بهره ببرند.

پیشنهاد لوکس مالتینا: خرید ساعت رادو زنانه و خرید ساعت رادو مردانه با امکان خرید از آمازون

در این مطلب از وبلاگ مالتینا به معرفی برترین برند‌های جواهرات لوکس دنیا می‌پردازیم و ویژگی زیورآلات طراحی شده توسط هر یک از این برند‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

جواهرات لوکس

از بین این برند‌ها، ممکن است نام چند مورد تا به حال به گوش‌تان رسیده باشد، ولی این واقعیت نیز وجود دارد که فقط عده معدودی از افراد می‌توانند صاحب جواهرات لوکس این برند‌ها شوند.

هری وینستون (Harry Winston)

برند هری وینستون، نامی طنین انداز در عرصه جواهرات لوکس دنیا دارد. این برند در سال ۱۹۳۲ فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرد و از آن زمان تاکنون در صدر برند‌های تولید کننده زیورآلات لوکس قرار دارد. بکارگیری بهترین سنگ‌های قیمتی و فلزات زینتی و طراحی توسط استادان ماهر صنعت جواهرات، موجب زیبایی خیره کننده و اصالت خاص محصولات این برند شده است.
جواهرات هری وینستون، ظاهری بسیار ظریف و در عین حال کمی عجیب دارند و از دوام و استحکام بالایی برخوردارند. در واقع این برند با ترکیب مهارت و کیفیت بالا، هنر و ظرافت خود را به نمایش می‌گذارد.

جواهرات لوکس برند کارتیه (Cartier) ترکیبی از زیبایی و اصالت

برند کارتیه (Cartier)

کارتیه از برند‌های نام آشنا و قدیمی طراحی و ساخت ساعت و جواهرات لوکس می‌باشد. برند کارتیه در سال ۱۸۶۰ با هدف طراحی محصولاتی برای افراد خاص که می‌خواستند یک مجموعه شخصی از جواهرات لوکس داشته باشند، تاسیس شد.
جواهراتی با طرح پلنگ، مشهورترین مجموعه طراحی شده توسط برند کارتیه است که در گذر زمان در طراحی آن تغییرات و اصلاحاتی صورت گرفته تا مطابق سلیقه و مورد پسند مشتریان این برند قرار گیرد.
هنر تزئینی یا آرت دکو، یک سبک و جنبش هنری در معماری، هنر‌های تجسمی و طراحی است که برند کارتیه به آن پایبند بوده و از طریق پایبندی به این سبک در طراحی جواهرات لوکس، ظرافت و زیبایی خاص زیورآلات دنیای قدیم را تجلیل می‌کند.

 جواهرات لوکس ون کلیف آرپلز (Van Cleef & Arpels)؛ سادگی در عین زیبایی و ظرافت

جواهرات لوکس

برند ون کلیف آرپلز، توسط استل آرپلز و آلفرد ون کلیف در سال ۱۸۹۶ پایه گذاری شد. در حالی که بیشتر محصولات طراحی شده توسط این برند، نشانگر سبک و ظرافت خاص موجود در جواهرات دنیای قدیم هستند، اما زیورآلاتی مطابق با مد روز و سبک مدرن نیز در میان محصولات این برند مشاهده می‌شود.
این برند مجموعه‌ای منحصر به فرد از زیورآلات لوکس را با سبک خاص و تخصص بالا ارائه می‌دهد و جواهرات لوکس و گرانبهای برند ون کلیف آرپلز تا به امروز توسط افراد و چهره‌های معروف زیادی در مراسمات و رویداد‌های مهم، مورد استفاده قرار گرفته است.

بوچلاتی (Buccellati)

بوچلاتی (Buccellati)

برند بوچلاتی با بکارگیری بهترین نوع از طلای ایتالیایی، ریشه‌های هنر رومی را با خلق و طراحی جواهرات لوکس و ظریف، مورد ستایش و تجلیل قرار می‌دهد. این برند تولید کننده جواهرات که در رم مستقر است، طرح‌های الهام گرفته از سبک رومی را با ترکیب فلزات طلا و نقره و استفاده از سنگ‌های طبیعی و قیمتی، در مجموعه‌ی زیورآلات خود گنجانده است. گردنبند‌های دستباف رومی و دکمه‌های دستبند مردانه، از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین محصولات این برند هستند.

برند بوچلاتی اشکال خاصی را با تقلید و الهام از عناصر خاص موجود در طبیعت در طراحی و ساخت جواهرات به کار می‌گیرد و همین امر موجب جذابیت و زیبایی بی‌نظیر جواهرات این برند شده است.

زیورآلات لوکس

تیفانی اند کو (Tiffany & Co)

جواهرات لوکس

برند جواهرسازی آمریکایی تیفانی اند کو، از معروف‌ترین عرضه کنندگان جواهرات لوکس دنیا است. حلقه‌های نامزدی و گردنبند‌های الماس که از زیبایی و ظرافت فاخر و رویایی برخوردارند، از محبوب‌ترین و مشهورترین جواهرات طراحی شده توسط این برند هستند.
مجموعه گسترده زیورآلات برند تیفانی اند کو، فقط به جواهرات لوکس زنانه محدود نمی‌شود و آقایان و کودکان نیز می‌توانند از از اکسسوری‌های زینتی این برند استفاده کنند.
این برند از آغاز فعالیت حرفه‌ای خود از سال ۱۸۳۷ تاکنون، به طراحی جواهراتی به سبک کلاسیک توجه خاصی دارد. طراحی و ساخت زیورآلات لوکس و گرانبهای این برند به علت ریزه‌کاری‌های دست‌ساز و ظرافت خاصی که دارند، معمولا چندین سال طول می‌کشد.

زیورآلات لوکس برند گراف (Graff)

جواهرات لوکس

گراف یکی از برندهای برتر زیورآلات لوکس دنیاست که در میان ثروتمندان و افراد مشهور محبوبیت بسیاری دارد. آنچه مجموعه زیورآلات برند گراف را خاص می‌کند، فقط دقت و مهارت بالا در طراحی یا کیفیت سنگ‌های قیمتی و فلزات مورد استفاده در ساخت زیورآلات گران قیمت نیست، بلکه اندازه سنگ‌های قیمتی و زینتی است که این برند در ساخت جواهرات خود از آن استفاده می‌کند.
این برند انگلیسی که در سال ۱۹۶۰ توسط لارنس گراف پایه گذاری شد، مالک درشت ترین الماس‌های جهان است. جواهرات برند گراف به داشتن سنگ‌های قیمتی بزرگ که نمادی از تجملات و زیبایی خیره کننده هستند، معروف است.

پیاژه (Piaget)

زیورآلات لوکس

یکی دیگر از برند‌های نام آشنا در صنعت تولید جواهرات لوکس، برند پیاژه است. این برند در ابتدا به عنوان یک برند ساخت ساعت در سوئیس شروع به کار کرد.
پیاژه با رشد روز افزون در در عرصه تولید ساعت، در طی تصمیمی وارد عرصه تولید جواهرات شد و با ارائه محصولاتی زیبا، خاص و باکیفیت مشهور شد. محصولات این برند قیمت پایین‌تری در مقایسه با سایر برند‌های تولید کننده جواهرات لوکس دارند و انتخاب اقتصادی برای افراد متوسط جامعه هستند.

در واقع این برند با طراحی و ساخت جواهرات لوکس و در عین حال اقتصادی، فرصت استفاده از زیورآلات لوکس و خیره کننده را به اکثر افراد معمولی می‌دهد. امروزه، پیاژه با ترکیب مفاهیم هنری و زیبایی شناختی دنیای قدیم و سبک مدرن، جواهراتی با ظرافت خاص و  طراحی جسورانه را خلق می‌کند. جواهرات لوکس طراحی شده به شکل گل رز، یکی از محصولات و طرح‌های محبوب و اختصاصی این برند به شمار می‌روند.

بولگاری (Bvlgari)

بولگاری (Bvlgari)

بدون شک، بولگاری یک برند مشهور طراحی و تولید کالا‌های لوکس است، از لباس و عطر گرفته تا ساعت و جواهرات. این برند در طراحی زیورآلات لوکس، ظرافت و تنوع خاصی دارد و در طراحی برخی از جواهرات خود به تقلید و الهام از شکل ظاهری حیوانات مختلف مانند مار می‌پردازد.
امروزه مجموعه بولگاری به علت بهره گیری از اشکال جسورانه و استفاده از سنگ‌های کابچون (که به عنوان نماد زرق و برق و تجملات ایتالیایی در دهه ۱۹۶۰ هستند)، زیورآلاتی با ابهت و زیبایی خاصی را طراحی می‌کند. علاوه بر بکارگیری بهترین سنگ‌های قیمتی، برند بولگاری فقط از طلای ۱۸ عیار برای ساخت زیورآلات خود استفاده می‌کند.

برند میکی موتو (Mikimoto) و تولید جواهرات لوکس مرواریدی

جواهرات لوکساین برند ژاپنی در زمینه طراحی و تولید جواهرات لوکس مرواریدی فعالیت دارد. بخش عظیمی از معروفیت این برند، مربوط به استفاده از مروارید‌های خاص و ارزشمند در ساخت زیورآلات مختلف است. این برند به علت پرورش مروارید‌های طبیعی و استفاده از آن‌ها در طراحی و خلق جواهرات، به سلطان مروارید جهان معروف است.

برند میکی موتو از مروارید‌های دریای جنوبی، مروارید‌های حلزونی صورتی، مروارید‌های تاهیتی، مروارید‌های سفید طبیعی و سایر نمونه‌های نادر و کمیاب مروارید در ساخت زیورآلات استفاده می‌کند و همین امر ارزش و زیبایی خاصی به محصولاتش می‌دهد.
همچنین در ساخت زیورآلات لوکس این برند از الماس‌های با درجه خلوص بالا و طلای ۱۸ عیار و پلاتین استفاده می‌شود. در گردنبند‌ها و زیورآلات تمام مروارید این برند از بهترین نخ‌های ابریشمی برای ساخت رشته‌های مروارید استفاده می‌شود.

گردنبندهای ساده مرواریدی این برند از ظرافت و زیبایی خاصی برخوردارند و از محصولات پرفروش این برند محسوب می‌شوند، که از طریق لینک زیر می توانید به راحتی اقدام به سفارش و خرید این نوع از گردنبندهای مرواریدی اصل از برند میکی موتو کنید.

زیورآلات لوکس

چوپارد (Chopard)

جواهرات لوکس

علاوه بر ساخت ساعت‌های لوکس سوئیسی، برند چوپارد به دلیل طراحی و ساخت مجموعه زیورآلات گرانبها و خیره کننده نیز مشهور است. جواهرات برند چوپارد با استفاده از طلای ۱۸ عیار و سنگ‌های قیمتی با بالاترین درجه خلوص ساخته می‌شوند. چوپارد در طراحی جواهر آلات خود به دقت و ظرافت خاصی دارد و به جزئیات توجه زیادی نشان می‌دهد، که ارزش بیشتری به محصولات برند خود می‌افزاید.

خرید جواهرات و زیورآلات لوکس از معروف‌ترین برندهای دنیا

اهمیت و تمایل زیاد خانم‌ها به ظرافت و زیبایی، موجب علاقه اجتناب ناپذیر آن‌ها به طلا، جواهرات و اکسسوری‌های مختلف شده است. از این رو یکی از بهترین گزینه‌ها برای هدیه دادن و یا قدردانی از آن‌ها، خرید جواهرات و زیورآلات در مناسبت‌های مختلف است.

در فروشگاه اینترنتی مالتینا (واسط خریداران ایرانی و فروشگاه آمازون آمریکا)، می‌توانید محصولات بهترین برندهای جواهرات دنیا را مشاهده و خریداری نمایید. تمامی جواهرات و زیورآلات و دیگر محصولات این فروشگاه با تضمین کیفیت و اصالت، خدمت شما عزیزان عرضه می‌شوند.

همچنین با مراجعه به فروشگاه بزرگ مالتینا، می‌توانید به هزاران مدل و طرح از زیورآلات زنانه یا مردانه دسترسی پیدا کرده و انتخابی متناسب با سلیقه و نیاز خود را به آسانی و با اطمینان خاطر انجام دهید.

جواهرات لوکس

جواهرات لوکس

اگر تجربه یا دیدگاه مفیدی در مورد خرید یا انتخاب زیورآلات و جواهرات لوکس دارید، در بخش نظرات این نوشته با ما و خوانندگان این مطلب در میان بگذارید. همچنین اگر می‌خواهید از اخبار روز مد و فشن مطلع شوید و از ایده‌های متنوع و جذاب برای زیبایی هرچه بیشتر استایل خود بهره مند شوید، مطالب گروه مد و پوشاک مالتینا را دنبال کنید.

منبع: financesonline

در مالتینا بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید حلقه ازدواج و معرفی جدیدترین حلقه های ازدواج ۲۰۱۹

آیا بزرگ ترین فروشگاه ساعت مچی مردانه در دنیا را می شناسید؟

۳۰ اکسسوری زنانه که بانوان شیک پوش باید در کمد خود داشته باشند!

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024