عیدی مالتینا به هر ایرانی، یک تراول 50 هزار تومانی!

نوروز 1398 مبارک

از مالتینا عیدی بگیرید

هرچه به چهارشنبه سوری نزدیک می‌شویم، بازار پول نو داغ و داغ‌تر می‌شود و همه به دنبال تهیه اسکناس صفرکیلومتر! هستند. اسکناس‌های تا نخورده‌ای که قرار است به عنوان عیدی به خانواده و عزیزان و آشنایان هدیه داده شوند.

مالتینا هم امسال برای هر ایرانی، یک تراول 50 هزار تومانی نو کنار گذاشته و این عیدی ارزشمند، بدون چون و چرا، به هر کسی که در کمپین «تراول پنجاه هزار تومانی» ما شرکت کند، تقدیم می‌شود.

تراول 50 هزار تومانی عیدی بگیرید

برای شرکت در این کمپین، کافی است خریدهای بالای 300 هزار تومانی خود از سایت مالتینا را در بازه زمانی 1 تا 4 فروردین 1398 با کد تخفیف EYDY50 ثبت و نهایی کنید. مالتینا هم به عنوان عیدی، به ازای هر خرید، با هر قیمت و هر تعداد کالا که در این مدت انجام دهید، مبلغ پنجاه هزار تومان هدیه نقدی برای شما در نظر می‌گیرد و در بسته‌بندی محصول قرار می دهد.

نوروز پیشاپیش مبارک!

نوروز 1398 مبارک

دیگه چه هدیه‌ای داریم براتون؟

وقتی حرف از هدیه و تخفیف و جشنواره باشه، مالتینا دست و دلبازترینه!

خبر خوب این که ما 10 کلیپ شاد درباره نوروز هم برای شما آماده کرده‌ایم تا در ایام نوروز حسابی شاد باشید! اگر کافی نیست، می تونید فال حافظ خودتون رو هم در لحظه سال تحویل، از مالتینا بگیرید!

مالتینا واسطه خرید از آمازون در ایران است و دروازه قانونی ورود کالاهای خاص و اصیل (اورجینال) به کشور محسوب می‌شود. مشتریان مالتینا به تنوع کالایی بی‌نظیری از ۶۰۰ میلیون قلم کالای باکیفیت دسترسی دارند.

مالتینا به عنوان محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین مرجع خرید کالاهای قانونی و مجاز از آمازون امریکا، معضل عدم دسترسی به محصولات کمیاب و باکیفیت در کشور را حل کرده و امکان خرید کالاهایی را فراهم آورده است که در هیچ فروشگاه فیزیکی یا فروشگاه اینترنتی دیگری در ایران یافت نمی‌شود.

مالتینا، خریدی ساده از آمازون