تجهیزات امنیتی هوشمند | دوربین‌ها و قفل‌های هوشمند خانگی

تجهیزات امنیتی هوشمند

امروزه کار و تمرکز حرفه‌ای برای گسترش تجهیزات امنیتی هوشمند برای به حداقل رساندن آمار سرقت و حفظ جان و مال مردم اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است. در دنیای مدرن که هر روز شاهد تحولات مختلف و امکانات و فن‌آوری‌های جدید هستیم، حفظ امنیت عزیزانمان تبدیل به یکی از دغدغه‌های اصلی شده است. شاید تکنولوژی و ارتباط با تجهیزات الکترونیکی گاهی سردرگم کننده به نظر برسد. اما احتمالا دیگر وقت آن فرا رسیده تا با روش‌های قدیمی خداحافظی کنید و با جدیدترین تجهیزات امنیتی هوشمند از عزیزان‌تان مراقبت کنید.

این تجهیزات امکان کنترل مستقیم و تنظیم دستورات شما را در هر جا که هستید، فراهم می‌کنند. یعنی، چه در داخل خانه باشید چه در مسافرت و کیلومترها دور از خانه، قادر خواهید بود ببینید چه کسی مقابل درب شما ایستاده است. همچنین، به راحتی می‌توانید از هر جایی که هستید بر خانه‌تان نظارت داشته باشید و درب‌تان را باز و بسته کنید.

تجهیزات امنیتی هوشمند

ما در این مقاله سعی کردیم چند نمونه از پرفروش‌ترین و معروف‌ترین تجهیزات امنیتی هوشمند به انتخاب کاربران و متخصصان را به شما معرفی کنیم. تا اقدامی متناسب با نیازتان را برای برقراری امنیت خانگی انجام دهید.

تجهیزات امنیتی هوشمند

با مدرن شدن سبک زندگی و پیشرفت روزافزون تکنولوژی شاهد طراحی و تولید تجهیزات جدید هستیم. در این میان، امنیت و حریم خانه اهمیت بیشتری می‌یابد. در نتیجه شرکت‌های تولید لوازم خانگی هوشمند برای تامین آسایش کاربران، با وسواس بیشتری به طراحی تجهیزات امنیتی هوشمند می‌پردازند. دوربین‌های هوشمند و قفل‌های درب هوشمند جزو پرکاربرد‌ترین محصولات برای این منظور هستند.

دوربین‌های هوشمند خانگی

دوربین خانگی هوشمند نست The Nest Cam

با تجهیزات امنیتی هوشمند Nest می‌توانید به دستیار Google پایبند بمانید. دوربین هوشمند Nest Cam یک دوربین داخلی قابل اطمینان است که برای نظارت ساده و کار با Home/Nest تضمین شده است. اگر می‌خواهید اقدامات امنیتی خانه‌تان را گسترش دهید، دوربین‌های مناسب برای محیط خاجی منزل نیز وجود دارند. همچنین، می‌توانید تمهیدات امنیتی و نظارتی Nest Hello را با صفحه هوشمند درب ورودی ترکیب کنید. این تجهیزات به شما این امکان را می‌دهد که ببینید چه کسی مقابل درب منزل ایستاده است. یا چه زمانی بسته‌ای که منتظرش هستید را دریافت می‌کنید.

تجهیزات امنیتی هوشمند

برای مشاهده و خرید این محصول در فروشگاه اینترنتی مالتینا روی لینک زیر کلیک کنید.

دوربین خانگی هوشمند حرفه‌ای آرلو Arlo Pro 3

دوربین هوشمند امنیتی Arlo Pro 3 جدیدترین دوربین خانگی مورد علاقه کاربران آمازون است. این دوربین موفق شد تاج برتری را از مدل قبلی خود یعنی Arlo Pro 2 بگیرد و از آن خود کند. بسته آن شامل دو دوربین Pro 3 و پایه بی‌سیم است. این دستگاه نسبت به رقیبان خود گران‌تر است. اما اگر بتوانید هزینه لازم را پرداخت کنید، صاحب یکی از بهترین و همه کاره‌ترین دوربین‌های امنیتی موجود در بازار خواهید شد.  این دستگاه مانند دوربین هوشمند Nest Cam Outdoor، به یک دوربین امنیتی در فضای باز، با امکانات Wi-Fi، معروف است.

دوربین‌های Arlo به دلیل ویژگی ضد آب بودن و باتری با طول عمر زیاد، مورد توجه قرار می‌گیرند. این دوربین‌ها هم برای استفاده در داخل و هم خارج از خانه مناسب هستند. با هربار شارژ باتری دوربین توسط کابل مخصوص، قادر خواهید بود شارژ دستگاه را تا شش ماه حفظ کنید. استفاده از یک پایه مغناطیسی، نحوه قرارگیری هر دوربین روی دیوار و انعطاف پذیری آن را امکان‌پذیر می‌کند. همچنین، می‌توانید آن را بدون پایه بر روی سطح افقی نیز قرار دهید. به طور خلاصه‌،  این دوربین‌ها در هر مکانی قابل نصب هستند و  به سهولت می‌توانید آن‌ها را منتقل کنید.

آنچه به امکانات دوربین هوشمند Arlo Pro 3 جدید اضافه شده است، افزایش کیفیت فیلم‌ها با وضوح بیشتر نسبت به نسخه قبلی (2k در برابر 1080p) و یک آژیر داخلی در دوربین است.

تجهیزات امنیتی هوشمند

برای مشاهده و خرید این محصول در فروشگاه اینترنتی مالتینا روی لینک زیر کلیک کنید.

دوربین و چراغ خانگی هوشمند درب منزل آرلو Arlo Pro 3 Floodlight Camera

سازنده محبوب دوربین‌های امنیتی آرلو، به تازگی یک دوربین نورافکن منتشر کرده است. این دوربین نورافکن بهترین محصول در نوع خود است. دارای تمام مواردی است که دوربین‌های Arlo قبلی شامل می‌شوند. مانند باتری با دوام طولانی مدت، یک منبع تغذیه ویدیویی HD واضح، نصب آسان و سازگاری با هر سه سیستم عامل اصلی شناسایی صدا.

دوربین هوشمند آرلو جدید دارای نورافکن قوی است که می‌تواند به تمام محوطه اطرافش روشنایی ببخشد. برخی معتقدند این چراغ با نور چراغ‌های رینگ Ring رقابت می‌کند. شدت روشنایی آن حدود ۲۰۰۰ لومن است که با وصل کابل مخصوص و شارژ، به ۳۰۰۰ لومن هم می‌رسد. شدت روشنایی آن را می‌توانید به دلخواه تغییر دهید تا موجب آزار همسایه‌ها نشود.

تجهیزات امنیتی هوشمند

برای مشاهده و خرید این محصول در فروشگاه اینترنتی مالتینا روی لینک زیر کلیک کنید.

لوازم امنیتی و قفل درب هوشمند

سیستم امنیتی هوشمند خانگی سیمپلی سیف SimpliSafe

در بیشتر مواقع دوربین‌های هوشمند خانگی برای تامین امنیت خانه کافی هستند. اما اگر شما واقعا نگران امنیت در کل خانه‌تان هستید، بهتر است تجهیزات امنیتی هوشمند SimpliSafe 3.0 را فراهم کنید. این دستگاه شامل ایستگاه پایه، صفحه کلید، سنسور حرکت و سنسور باز/ بسته شونده درب است. SimpliSafe برای شروع گزینه بسیار خوبی است. یکی از مواردی که بیشتر در مورد SimpliSafe مورد توجه قرار می‌گیرد، امکان کنترل تنظیمات آن از بین هشت سنسور مختلف است. از جمله این سنسورهای جالب آن می‌توان هشدار دود و آتش سوزی یا شکستن شیشه را نام برد.

سیستم‌های رقیب از جمله Ring ، Nest، ADT و Vivint همه از نظر سخت افزاری و سرویس a la carte ترکیبی شبیه به هم را ارائه می‌دهند. اگر در بسته خدماتی آن‌ها شرکت نکنید، امکانات محدودی را در اختیار شما قرار خواهند داد. یا مجبور می‌شوید بدون تفاوت در کیفیت سخت افزاری بهتر، قیمت بسیار بالاتر از SimpliSafe را پرداخت کنید تا امکانات آن سیستم برای شما فعال شود. از بین تجهیزات امنیتی خانگی SimpliSafe به عنوان یک محصول مستقل، بهترین انتخاب است.

تجهیزات امنیتی هوشمند

برای مشاهده و خرید این محصول در فروشگاه اینترنتی مالتینا روی لینک زیر کلیک کنید.

قفل درب هوشمند آگوست August Smart Lock

قفل آگوست به شما امکان قفل درب منزل‌تان از طریق دستیار Google Home را می‌دهد. این کار به صورت گفتاری و با تکنولوژی شناسایی صدای مالک انجام می‌شود. قفل‌های هوشمند به صورت خودکار بسته شده و هنگام نزدیک شدن، قفل آن باز می‌شود. این قفل دارای تکنولوژی DoorSense است که به شما اطمینان می‌دهد که درب‌تان به طور ایمن بسته و قفل شده است. August Smart Lock Pro از هر سه دستیار صوتیAlexa ، Assistant Google و Siri پشتیبانی می‌کند.

قفل هوشمند آگوست، متعلق به شرکت Yale می‌باشد. این محصول مانند سایر قفل‌های این کمپانی از مقاومت بالایی برخوردار است و به سادگی نصب می‌شود. تجهیزات محکم داخلی آن، جاکلیدی بادوام و دستگیره مقاوم آن، کیفیت و امنیت آن را تضمین می‌کنند.

تجهیزات امنیتی هوشمند

برای مشاهده و خرید این محصول در فروشگاه اینترنتی مالتینا روی لینک زیر کلیک کنید.

قفل هوشمند نست ایکس یل The Nest X Yale Lock

قفل نست ایکس یل یک قفل درب بدون کلید است. این قفل با طراحی زیبا، توسط Google Assistant تنظیم می‌شود. می‌توانید با صرف چند کلمه ساده در را قفل کرده، یا باز و بسته بودن آن را بررسی کنید. دوربین Nest نیز با دستیار Google Home کار می‌کند. از سیستم هوشمند Google Home بخواهید که فیلم زنده از Nest cam را در تلویزیون‌تان، با اتصال به Chromecast پخش کند.

Google Home به سیستم امنیتی Vivint Home نیز متصل می‌شود. می‌توانید جملاتی از این قبیل را به آن بگویید: “سلام گوگل، لطفا سیستم من را مجهز کن.” یا “سلام گوگل، آیا سیستم من مجهز شده است؟”

تجهیزات امنیتی هوشمند

برای مشاهده و خرید این محصول در فروشگاه اینترنتی مالتینا روی لینک زیر کلیک کنید.

زنگ درب های هوشمند

زنگ درب تصویری و هوشمند آرلو  Arlo Video Doorbell

برخلاف دوربین Arlo Pro 3، زنگ درب Arlo Video Doorbell قیمت مناسبی دارد. Arlo Video Doorbell تمام ویژگی‌های اولیه لازم برای یک زنگ تصویری کامل را شامل می‌شود. از جمله پخش زنده با کیفیت HD، هشدارهای حرکتی، دید مناسب در شب و شناسایی صوت دو طرفه. این زنگ تصویری پرطرفدار دارای یک میدان دید گسترده ۱۸۰درجه به نسبت ۱:۱ است. به این معنی که تمام اشیای مقابل درب حتی کنار دیوار و روی زمین قابل مشاهده می‌باشد.

وقتی حسگر زنگ حرکتی را در مقابل درب شناسایی کند یا کسی زنگ درب را بزند، حسگرهای زنگ آن را شناسایی می‌کنند. سپس هشدار آن از طریق نرم‌افزار موجود در آن، به تلفن همراه شما ارسال می‌گردد. به این شکل، حتی زمانی که در خانه نیستید هم می‌توانید ببینید چه کسی پشت در است و با او صحبت کنید. اگر نمی‌خواهید مستقیما با فرد مقابل درب صحبت کنید، زنگ هوشمند شما پیام‌هایی که از پیش ضبط کرده‌اید را به فرد حاضر منتقل می‌کند.

این زنگ درب سیم دار مانند دوربین Arlo Pro 3 دارای آژیر داخلی است و همان طرح اختیاری Arlo Smart cloud را ارائه می‌دهد. هزینه این اشتراک از ۳ دلار در ماه شروع می‌شود. با Arlo Smart cloud، شما می‌توانید تا ۳۰ روز فیلم ضبط شده مقابل درب را ذخیره کنید. در نتیجه زمانی که در خانه نیستید، یا به سفر رفته‌اید از اتفاقاتی که مقابل درب شما می‌افتد اطلاع خواهید داشت.

تجهیزات امنیتی هوشمند

برای مشاهده و خرید این محصول در فروشگاه اینترنتی مالتینا روی لینک زیر کلیک کنید.

زنگ درب تصویری و هوشمند نست هلو  Nest hello

زنگ درب تصویری Nest Hello به شبکه Wi-Fi متصل می شود تا بتوانید ببینید چه کسی مقابل درب منزل است. این زنگ هوشمند قادر است تا سه ساعت فیلم ضبط شده را به صورت رایگان ذخیره کند. جذاب‌ترین ویژگی این زنگ فوق‌العاده، قابلیت شناسایی چهره با کنترل مالک است. این ویژگی با انتقادهای بسیاری روبه رو شده است. با این حال، سرویس Google، به بهترین شکل این کار را انجام انجام می‌دهد.

برخلاف بسیاری از برندهای مختلف دیگر در این زمینه، Google به شما این امکان را می‌دهد تا به صورت دستی و با نظارت خودتان تنظیمات شناسایی چهره را راه اندازی کنید. به این صورت که، شما خودتان تعیین می‌کنید تا این زنگ هوشمند چهره کدام افراد را شناسایی کند. پس می‌توانید چهره اعضای خانواده و دوستان نزدیک‌تان را به Google معرفی کنید. در نهایت برنامه آن‌ها را شناسایی می‌کند و هنگام حضور در مقابل درب منزل به شما هشدار می‌دهد. حتی می‌توانید به برخی افراد اجازه ورود به منزل را بدهید تا قفل درب به صورت خودکار برای آن‌ها باز شود.

تجهیزات امنیتی هوشمند

برای مشاهده و خرید این محصول در فروشگاه اینترنتی مالتینا روی لینک زیر کلیک کنید.

برای مشاهده و خرید محصولات بیشتر، به فروشگاه اینترنتی مالتینا مراجعه کنید. با مالتینا می‌توانید به طور مستقیم تمام اجناس اصل و مطمئن موجود در فروشگاه اینترنتی آمازون آمریکا را به راحتی و با اطمینان کامل خریداری کنید.

منابع: digitaltrends.com، cnet.com

 

 در وبلاگ مالتینا بیشتر بخوانید:

مزیت های اصلی خانه هوشمند و معرفی ۴ گجت پرفروش دنیا برای هوشمندسازی خانه

معرفی سه دستیار صوتی هوشمند برتر دنیا : اپل ، آمازون و گوگل

قابلیت های جذاب انگشتر هوشمند چیست؟ ومعرفی ۱۰ انگشتر هوشمند

۱۰ ربات پیشرفته که جهان را شگفت زده کرد