بهترین بازی های موبایل با موضوع فوتبال

یکی از بهترین سرگرمی های حال حاضر مردم دنیا، بازی های موبایل است و بازی های موبایل با موضوع فوتبال از جمله بازی های موبایل پر طرفدار محسوب می‌شوند. با توجه به فراگیر بودن ورزش فوتبال در کل دنیا و همچنین وجود بازی هایی با کیفیت بالا، این دسته از بازی ها مخاطبان خاصی در دنیا دارد. در این مقاله قصد داریم بهترین بازی های موبایل با موضوع فوتبال را به شما معرفی کنیم.

بازی موبایل Pro Evolution Soccer 2018

Smiley face

یکی از بازی هایی که طرفداران بسیاری چه در پلتفرم پی سی و چه در پلتفرم موبایل دارد، بازی Pro Evolution Soccer  است. کمپانی ژاپنی کونامی با ارائه این نسخه از بازی تفاوت گسترده ای در زمینه بازی های فوتبالی در موبایل ایجاد کرد.

این بازی با داشتن گرافیکی فوق العاده و همچنین گیم پلی بی نظیر توانسته است توجه بسیاری از طرفداران بازی های موبایل را به خود جلب کند. یکی از مشکلاتی که این نسخه از بازی PES دارد حجم بالای آن است که برای موبایل ها کمی سنگین است.

یکی دیگر از مسائل نا امید کننده در این بازی، نیاز به اتصال به اینترنت برای انجام بازی است. این موضوع شاید طرفداران بی شمار این بازی جذاب را کاهش دهد. اما نکته مثبتی که در مورد این بازی وجود دارد امکان اشتراک گذاری بازی به وسیله بلوتوث می باشد. در مجموع بازی از لحاظ تکنیکالی داری شرایط بسیار خوبی است.

بازی موبایل Real Football

بازی موبایل real football

یکی دیگر از بازی های بسیار مورد توجه و جذاب در زمینه فوتبال، بازی Real Football است که توسط کمپانی Game Loft طراحی و ساخته شده است. از جمله تفاوت های این بازی با سایر بازی های مدل فوتبالی این است که شما در این بازی باید فوتبال را به صورت حرفه ای یاد بگیرید. در واقع شما با استفاده از کنترل هایی که بر روی دستگاه وجود دارد، باید ترکیب مد نظر خود را برای تیم خود انتخاب کنید. از جمله ویژگی های این بازی امکان استفاده از آن به صورت آفلاین و آنلاین می باشد.

بازی RF از جمله بازی هایی است که نیاز های اولیه شما را تا حدودی رفع می کند. در واقع این بازی گرافیک لازم را همانند PES ندارد اما از لحاظ گیم پلی دارای سطح مناسبی است. از جمله خصوصیات دیگر بازی امکان افزایش امکانات باشگاه و استادیوم بعد از کسب افتخارت می باشد. در مجموع این بازی می تواند گزینه مناسبی برای طرفداران بازی های موبایل باشد.

بازی موبایل New Star Soccer

بازی فوتبال برای موبایل

یکی دیگر از بازی های گوشی موبایل که در مورد ورزش فوتبال است، بازی New Star Soccer است. شاید به جرات بتوان گفت که این بازی خلاقانه ترین بازی در زمینه فوتبال برای پلترفم موبایل است. در این بازی که ساخت کمپانی آرکید است شما به صورت یک بازیکن حرفه ای حاضر می شوید و باید متناسب با شرایط عملکرد درستی در بازی داشته باشید. به عنوان مثال در کل یک بازی شاید یک یا دو فرصت شوت زنی نصیب شما شود. شما باید از فرصت های بدست آمده برای خود بهترین استفاده را بکنید.

در ابتدای کار قوانین و مسائل اولیه بازی به شما آموزش داده می شود. پس از آن شما در بازی قرار گرفته و باید تمام توان خود را به کار ببرید تا بهترین عملکرد را داشته باشد. این بازی از جمله بازی های اعتیاد آور و جذاب پلتفرم موبایل است.

بازی موبایل Fifa mobile

Smiley face

یکی دیگر از بازی های معروف و جذاب گوشی های موبایل در زمینه فوتبال Fifa mobile است. همانطور که در نسخه پی سی آن این بازی دارای محبوبیتی بسیار بالا می باشد، در پلتفرم موبایل نیز دارای جایگاهی مناسب می باشد. این بازی با داشتن یک گرافیک معقول و مناسب توانسته است شور و هیجانی که معمولا در بازی های فوتبال مشاهده می شود را در صفحه موبایل شما به اجرا در بیاورد.

از جمله نقاط قوتی که در این نسخه از بازی دیده می شود بهبود شرایط گزارشگری و همچنین کنترل اتوماتیک بازی است که تاثیر به سزایی در جذابیت بازی دارد. البته این بازی نیز همانند بازی های قبلی دارای نقطه ضعف می باشد. اصلی ترین نقطه ضعف آن، آنلاین بودن آن است. عدم امکان استفاده از این بازی به صورت آفلاین بسیاری از مخاطبان را نا امید کرده است. اما در مجموع تجربه این بازی با تمامی این خصوصیات به شما پیشنهاد می شود.

بازی موبایل Flick kick football

Smiley face

یکی از بازی های جذاب در زمینه فوتبال، بازی Flick kick football است. این بازی که ساخت استودیو بازی سازی پیک پوک است فضایی جذاب را برای کاربران خود ایجاد کرده است. این بازی در واقع فقط توانایی شما را در زدن ضربات ایستگاهی محک می زند. شرایط بازی به این صورت است که هر کاربر سه فرصت برای زدن ضربه ایستگاهی دارد. هر زمان که ضربه ایستگاهی شما تبدیل به گل شود، وارد مرحله بعدی می شوید. این بازی مرحله به مرحله سخت تر شده به اینصورت که دیوار دفاعی بزرگتری مقابل شما قرار می گیرد و یا مهار های دروازبان سریعتر و قوی تر می شود.

شاید تصور کنید که این بازی کمی کسل کننده است اما این کمپانی با تغییراتی در زمان بازی، تمرینات و امکانات بازی آنلاین این بازی را سرگرم کننده تر کرده است. برای موفقیت در این بازی شما باید تمام دقت و تمرکز خود را به کار ببرید تا در همان ضربات اول توپ را تبدیل به گل کنید تا به مراحل بالاتر صعود کنید.

بازی موبایل Football manager 

بازی مدیریت فوتبال

اگر به مدیریت و مربیگری فوتبال علاقه دارید این بازی یکی از بهترین انتخاب ها برای شما است. بازی Football manager یکی از بهترین بازی های فوتبالی دستگاه موبایل است که توسط شرکت معروف سگا طراحی شده است.

در واقع در این بازی شما تمام توانایی هایی که یک مربی در فوتبال واقعی دارد را در یک بازی موبایل دارید. در این بازی شما می تواند بازی تیمتان را آنالیز کنید، ترکیب مورد نظر خود را بچینید، بازیکنی را بخرید یا بفروشید، نظم تیم را برقرار کنید، مدیران و دستیاران خود را انتخاب کنید و چندین گزینه دیگر که شرایط این بازی را جذاب و جذاب تر می کند.

در نظر داشته باشید با توجه به بروزرسانی بازی در دوره های مشخص شما دقیقا با ترکیبی به روز و مشابه تیم اصلی رو به رو خواهید بود. این بازی شرایط مربیگری در یک تیم واقعی را با تمام جزییات برای شما فراهم می کند.

بازی موبایل Dream league soccer 

بازی فوتبال موبایلی

یکی از بازی های جذاب فوتبال در دستگاه موبایل، بازی Dream league soccer 2017 است که به جرات می توان گفت از جمله بهترین بازی های طراحی شده در این زمینه است. این بازی با داشتن خصوصیات مشابه با بازی های محبوب فیفا و پس شرایطی مناسب را برای خود در زمینه طراحی بازی های فوتبالی ایجاد کرده است.

شبیه یازی این بازی به صورت قابل قبولی متناسب با شرایط واقعی بازی فوتبال است. قدرت شوت زنی، دریبل زنی، سرعت و خواص دفاعی و یا تهاجمی بازیکنان متناسب با شرایط واقعی آن ها طراحی شده است. از جمله خصوصیات این بازی امکان انجام آن به صورت آنلاین است. شرایط مناسب گیم پلی و کنترل بازیکنان در زمین نیز از خصوصیات دیگر این بازی جذاب است.

در مجموع می توان گفت که از لحاظ فنی این بازی از جمله بازی های با کیفیت در زمینه فوتبال می باشد و استفاده از آن به شما پیشمهاد می شود..

بازی موبایل Pixel cup soccer 16

Smiley face

یکی از بازی های قدیمی و کلاسیک با موضوع فوتبال بازی Pixel cup soccer 16 است. این بازی با داشتن گرافیکی پیکسلی ما را به گذشته های دور که این بازی ها محبوبیت خاصی داشتند می برد. این بازی یک بازی کلاسیک فوتبالی است که با داشتن امکاناتی محدود شرایطی جذاب را برای کاربر ایجاد می کند. تعداد کنترلر های کم این بازی نشان از سادگی این بازی دارد به صورتی که شما فقط توانایی شوت زدن و پاس دادن را دارید.

در مجموع می توان گفت تجربه این بازی می تواند لذت بخش باشد نه به خاطر طرحی پیچیده و با کیفیت آن بلکه به خاطر گرافیک پیکسلی و کلاسیک آن که یادآور خاطرات گذشته ما می باشد.

بازی موبایل Score! hero

بازی موبایل با موضوع فوتبال

بازی score! Hero از جمله بازی های محبوب دستگاه موبایل است که دارای ویژگی های منحصر به فرد است. در واقع شما در این بازی نقش یک فوتبالیست را دارید که در ابتدای مسیر رشد خود قرار دارد. شما باید با استفاده از قدرت انتخاب خود شرایط رشد او را فراهم کنید. کنترل های پاس، شوت و سانتر از جمله گزینه هایی است که در مواقع خاص باید بهترین آن انتخاب شود. از جمله ویژگی های دیگر این بازی گزارشگری جذاب و ارائه خبر های رسمی در مورد شما است.

یکی دیگر از خصوصیات منحصر به فرد این بازی قلب های انرژی است که در ابتدای بازی به شما تعلق می گیرد. در واقع هر حرکت اشتباه از طرف شما باعث می شود قلب های انرژی شما کاهش پیدا کند و این موضوع باعث می شود شما مدتی از این بازی دور باشید. برای برگشت به بازی شما می توانید قلب انرژی را از درون سایت خریداری کنید. این بازی با گیم پلی متفاوت و جذاب فرصت مناسبی برای کاربران است تا از بازی فوتبال در دستگاه موبایل لذت ببرند.

برای مشاهده مقالات بیشتر می‌توانید به بخش بازی و سرگرمی مراجعه کنید.

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024