قابلیت های جذاب انگشتر هوشمند چیست؟ ومعرفی 10 انگشتر هوشمند

انگشتر هوشمند چیست

در این مقاله به این موضوعات پرداخته شده است:

انگشتر هوشمند چیست، قیمت انگشتر هوشمند، خرید انگشتر هوشمند، کاربرد و کارایی انگشتر هوشمند؛

در عصر گجت‌های پوشیدنی، جای انگشتر هوشمند در کنار ساعت‌های هوشمند خالی مانده بود. در حال حاضر برندهای مختلفی این محصولات را تولید و بازار عرضه کرده‌اند. البته هنوز این گجت به اندازه کافی جایگاه خود را در بازار هدف پیدا نکرده و نتوانسته مانند ساعت‌های هوشمند؛ طرفداران پر و پا قرصی برای خود دست و پا کند. بیشتر گوشی‌های امروزی قابلیت ست شدن با این گجت‌ها را دارند. به ویژه در میان برترین موبایل‌های سال 2019، سازگاری حداکثری خواهید یافت.

حلقه هوشمند چیست؟

حلقه هوشمند یا smart ring همان طور که گفتیم یک گجت پوشیدنی‌ست که به سیستم‌های دارای اینترنت دیگر در محیط متصل می‌شود.

به طور مثال شما می‌توانید به وسیله این حلقه‌ها، کنترل گوشی تلفن همراه خود یا تلویزیون هوشمند منزل را برعهده بگیرید. چگونه؟ کافی‌ست انگشت خود را به جهت مناسب حرکتی کوچک دهید.

اغلب انگشترهای هوشمند دارای قابلیت پشتیبانی از ژست‌های حرکتی هستند و به این شکل چیپ ست آن‌ها از حرکت انگشت شما، تبعیت خواهد کرد.

 

انگشتر هوشمند چیست

 

از قابلیت‌های این محصولات می‌توان به اطلاع رسانی در خصوص نوتیفیکیشن‌های دریافتی کاربر در شبکه‌های اجتماعی، اشاره کرد. اگر شما پیامی در فیس بوک خود دریافت کنید، انگشتر هوشمند Mota، آن را در صفحه نمایش مینیاتوری خود؛ به شما گوشزد خواهد کرد.

با استفاده از انگشترهای هوشمند، می‌توانید از گوشی موبایل خود نیز کمی فاصله گرفته و تماس و پیام‌های دریافتی را از طریق انگشتر، دنبال کنید.

حتی اگر در حال گوش دادن به موسیقی از طریق گوشی موبایل خود باشید؛ برای پخش شدن موسیقی بعدی؛ نیازی نیست که به سراغ گوشی بروید؛ این کار از طریق انگشتر هوشمندی که به دست دارید، انجام خواهد شد.

 

انگشتر هوشمند چیست

 

بیشتر انگشترهای هوشمند از NFC پشتیبانی کرده و با گوشی‌های موبایلی که دارای این تکنولوژی هستند، ست می‌شوند.

در زیر به معرفی تعدادی از برترین انگشترهای هوشمند موجود در بازار جهانی می‌پردازیم.

معرفی بهترین‌ انگشترهای هوشمند

1-انگشتر هوشمند سامسونگ:

Galaxy Gear Charm El-AN920

این حلقه هوشمند از برند مشهور و معتبر سامسونگ، طراحی زنانه داشته و دارای ساختاری بسیار زیبا است. نوع اتصال آن به موبایل یا سایر دستگاه‌های هوشمند، از طریق بلوتوث در نظر گرفته شده است.

برای استفاده از این حلقه، باید اپلیکیشن سامسونگ چارم را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. جهت دریافت این اپلیکیشن، به Galaxy Apps یا Play Store بروید.

پس از نصب اپلیکیشن و درخواست اتصال به حلقه، باید روی فلش رنگی نمایشگر حلقه چارم سامسونگ نیز ضربه بزنید؛ تا اتصال برقرار شود. (کیفیت ارتباط به گوشی موبایل و نسخه‌ای از اپلیکیشن که دانلود و نصب کرده‌اید، بستگی دارد.)

نکته جالب دیگر در خصوص انگشتر هوشمند سامسونگ، سایز قابل تغییر آن است. همان طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، این گجت دارای تنظیمات سایز بوده و شما می‌توانید آن را مطابق سایز انگشت خود، تغییر دهید.

 

خرید انگشتر هوشمند سامسونگ

انگشتر هوشمند سامسونگ

خرید از آمازون

2-انگشتر هوشمند Motiv:

این انگشتر هوشمند از برند Motiv، به جز کنترل اشیاء هوشمند، برای کنترل وضعیت خواب، ضربان قلب و به طور کلی سلامت فرد به کار گرفته می‌شود.

به واقع باید این محصول را یک گجت تناسب اندام بدانیم. اگر دچار بی‌خوابی بوده و یا حین خواب بی‌قرار شده و زیاد غلت بزنید؛ ردیابی آن توسط انگشتر هوشمند Motiv صورت می‌گیرد.

همچنین شما اطلاعاتی از ریتم ضربان قلب خود را در حافظه این حلقه، ثبت شده خواهید داشت.

انگشتر هوشمند Motiv

حلقه هوشمند Motiv با گوشی‌های آیفون و تبلت‌های دارای سیستم عامل iOS همخوانی دارد. به علاوه این محصول ضدآب ساخته شده و دارای مانیتور HR نیز است.

به وسیله آن می‌توانید کالری‌های دریافتی روزانه خود را محاسبه و ثبت کرده و تعداد قدم هایی که برمی‌دارید را بشمارید. این حلقه در رنگ‌ها و سایزهای گوناگون عرضه شده و کافی‌ست حین سفارش، رنگ و سایز مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

 

خرید از آمازون

3-انگشتر هوشمند NFC

  SMART RING CNICK NFC RFID

این حلقه هوشمند با مسیر ارتباطی NFC، به دیگر دستگاه‌های هوشمند متصل می‌شود.

انگشتر CNICK را باید نخستین حلقه هوشمند با جنس چوبی بدانیم. چوبی بودن آن ظاهری بسیار زیبا و خاص ایجاد کرده و به هیچ وجه با دیدن آن، انتظار نداریم که گجتی هوشمند و دارای فناوری‌های گوناگون؛ مقابلمان قرار گرفته باشد.

این حلقه با سیستم عامل اندروید و iOS، سازگار بوده و برای هر دو جنسیت آقایان و بانوان، مناسب به نظر می‌رسد. (البته در سیستم عامل اندروید، قابلیت‌های بیشتری از خود نشان خواهد داد.)

انگشتر هوشمند NFC

از طریق این حلقه می‌توانید قفل گوشی خود را باز کرده و یا به وسیله ژست‌های حرکتی، بر آیفون هوشمند منزل تسلط داشته باشید.

همین طور امکان به اشتراک گذاری لینک‌ها، ارسال یا دریافت اطلاعات و نیز ارسال تکست‌های بسیار کوچک، از طریق این گجت پوشیدنی وجود دارد.

حافظه حلقه CNICK نیز قابل توجه بوده و به 8 کیلوبایت می‌رسد. این حلقه نیز ضدآب ساخته شده و اگر با آن زیر باران قدم بزنید، هیچ مشکلی سلامت و کیفیت عملکرد آن را تهدید نخواهد کرد.

برای سفارش و خرید این محصول، روی لینک زیر کلیک کنید:

خرید از آمازون

4-انگشتر هوشمند جکوم:

انگشتر هوشمند Jakcom R3، با هر سه سیستم عامل اندروید و iOS و ویندوز فون‌ها سازگاری داشته و محصولی زیبا و درخشان به چشم می‌آید.

به وسیله این گجت می‌توانید درب منزل را با آیفون هوشمند باز کرده و یا صفحه گوشی تلفن همراه خود را قفل و باز کنید.

همین طور امکان پرداخت، به اشتراک گذاری اطلاعات و لینک‌ها و … از طریق آن وجود دارد. جنس این حلقه از ژرمانیوم با کیفیت بالا بوده و ضد آب ساخته شده است.

انگشتر هوشمند Jakcom R3

انگشتر هوشمند Jakcom R3

شما می‌توانید این محصول را در سایزبندی‌های M، L، XL و XXL که به ترتیب دارای قطر 57، 60، 63 و 66 میلی متر هستند؛ سفارش دهید.

 

خرید از آمازون

5-حلقه هوشمند Jakcom

VapeOnly R3 Jakcom

این گجت نیز با سیستم‌های عامل اندروید و iOS ست می‌شود. نوع اتصال آن از طریق NFC بوده و دستگاه هوشمند شما حتما باید این تکنولوژی را داشته باشد.

با استفاده از حلقه VapeOnly R3، انگشتانی جادویی پیدا کرده و قادر به کنترل اشیاء دارای اینترنت در محیط اطراف خود خواهید بود.

این محصول از جنس ژرمانیوم ساخته شده و دارای خواص حفاظت سلامتی است. با در دست داشتن این انگشتر، از امواج الکترومغناطیس گوشی، لپ تاپ، تبلت و … دور مانده و در عین حال می‌توانید کنترل دلخواه خود را روی آن‌ها داشته باشید.

حلقه هوشمند Jakcom

برای خرید این محصول از طریق دکمه زیر اقدام کنید:

خرید از آمازون

6-انگشتر هوشمند Alotm R3:

انگشتر هوشمند Alotm R3 دارای استانداردهای ضد آب IP68 و ضد گرد و غبار بوده و به سیستم ارتباطی NFC مجهز است.

این محصول در سایزهای استاندارد ایالات متحده آمریکا؛ یعنی 7، 8، 9، 10، 11 و 12 عرضه می‌شود. جنس بدنه آن از تیتانیوم بوده و درخشش خاصی دارد.

 

انگشتر هوشمند Alotm R3

 

از این محصول می‌توانید برای کنترل بر ریموت خودروی خود، آیفون هوشمند، ارسال اطلاعات، باز کردن قفل گوشی تلفن همراه و … استفاده نمایید.

لینک خرید در زیر آورده شده است:

خرید از آمازون

7-حلقه هوشمند Bokoo:

حلقه هوشمند Bokoo دارای خاصیت ضد آبی بوده و برای گوشی‌های آیفون X، XR، XS، Huawei Mate 20Pro و … مناسب است.

این گجت پوشیدنی، از طریق ارتباط NFC به سایر دستگاه‌های هوشمند وصل شده و می‌تواند کنترل آن‌ها را به کاربر بدهد. به طور مثال می‌توانید گوشی هوشمند یا تبلت خود را به کمک این انگشتر قفل کرده یا قفل آن‌ها را بگشایید.

همین طور امکان جستجو و یافتن اپلیکیشن‌های مورد نظر به وسیله این انگشتر، مهیا خواهد بود. باند فرکانسی آن 13.56 مگاهرتز بوده و دارای فضای ذخیره سازی 144 بایت است. نرخ تبادل اطلاعات انگشتر هوشمند Bokoo نیز، معادل 106 کیلو بایت بر ثانیه است.

 

حلقه هوشمند Bokoo

برای سفارش این محصول، روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید از آمازون

8-انگشتر هوشمند SUKEQ:

این انگشتر محصول سال 2018 میلادی بوده و دارای مسیر ارتباطی NFC است.

خاصیت ضد آب بودن آن قابل توجه بوده و برای گوشی‌های برندهای Samsung، Huawei و به طور کلی گوشی‌هایی که دارای سیستم عامل اندروید هستند؛ مناسب است. (همین طور ویندوز موبایل‌هایی که دارای NFC هستند، از این محصول پشتیبانی می‌کنند.)

حافظه این حلقه 144 بایت است و نرخ تبادل 106 کیلوبایت بر ثانیه دارد.

 

انگشتر هوشمند SUKEQ

 

به کمک انگشتر هوشمند SUKEQ، می‌توانید فایل‌ها و لینک‌های مورد نظر خود را به اشتراک گذاشته و بر عملکرد دستگاه‌های هوشمند در محیط اطراف خود، تسلط داشته باشید.

این محصول نیاز به شارژ نداشته و در سایزهای مختلف به فروش می‌رسد. بنابراین شما با هر سایز و قطر انگشت، می‌توانید نمونه مناسب خود را انتخاب کرده و سفارش دهید.

لینک خرید در زیر آورده شده است:

خرید از آمازون

9-انگشتر هوشمند Tmrow:

انگشتر Tmrow، یک محصول هوشمند است که با گوشی‌های دارای NFC، سازگاری دارد.

این گجت پوشیدنی دارای خاصیت ضد آبی بوده و به شارژ کردن نیازی ندارد. به وسیله آن می‌توانید اپلیکیشن‌های دلخواه خود را سریعا راه اندازی کرده و در هر زمان که مایل باشید؛ صفحه نمایش گوشی یا تبلت را قفل نمایید.

اگر نیازی برای به اشتراک گذاری لینک یا اطلاعات داشته باشید، این حلقه، آن را به انجام می‌رساند.

انگشتر هوشمند Tmrow

 

همچنین شما می‌توانید لیستی از فرایندهای از پیش تعیین شده را به حافظه آن داده و حلقه هوشمند؛ آن‌ها را با یک لمس ساده، اجرایی خواهد ساخت.

برای خرید این محصول از طریق دکمه زیر، عمل کنید:

خرید از آمازون

10-حلقه هوشمند YJYdada:

این حلقه دارای چیپ NFC بوده و باند فرکانسی 13.56 مگاهرتز دارد.

این محصول از تمامی گوشی‌ها و تبلت‌های دارای NFC پشتیبانی می‌کند. از ویژگی‌های آن می‌توان به ضدآب بودن و نبود نیاز به شارژ؛ اشاره کرد.

حلقه هوشمند YJYdada

با استفاده از انگشتر YJYdada، می‌توانید پیغام‌های خصوصی، تصاویر، کارت ویزیت، لینک وب سایت و … را انتقال دهید. برای به اشتراک گذاری این اطلاعات؛ یک لمس ساده کافی خواهد بود. همین طور کنترل اپلیکیشن‌های مختلف، از طریق این حلقه میسر خواهد بود.

برای سفارش این محصول در سایز انگشت خود، به آدرس زیر مراجعه نمایید:

خرید از آمازون

کاربرد انگشتر هوشمند؛ مزایای خرید انگشتر هوشمند:

به جز امکاناتی که به دست کردن انگشتر هوشمند، در اختیار کاربر قرار می‌دهد؛ این محصول پوشیدنی برای دور ماندن از امواج الکترومغناطیس ناشی از موبایل، تبلت و … عالی به نظر می‌رسد.

با توجه به فرکانس پایین‌تر و چیپ‌ست ضعیف‌تری که در این گجت‌ها به کار گرفته می‌شود؛ با استفاده از حلقه‌های دیجیتال، خود را در دامنه امن‌تری قرار می‌دهید.

همچنین نیازی نیست در هر جلسه، میهمانی و یا جمعی مرتبا گوشی خود را به دست گرفته و پیغام‌ها و … را چک کنید. این حلقه‌ها کنترل همه چیز را با چند لمس ساده، در اختیارتان قرار می‌دهند.

 

 

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024