آشنایی با کمپانی اسباب بازی سازی wowwee

کمپانی اسباب بازی wowwee امروزه یکی از موفق ترین کمپانی‌های اسباب بازی در سراسر دنیا است. در سال ۱۹۸۲ دو برادر کانادایی به نام‌های ریچارد و پیتر یانوفسکی به هنگ کنگ رفتند تا بتوانند یک شرکت مستقل را به نام خودشان ثبت کنند.

 تا سال ۱۹۸۷ تمرکز این دو برادر روی تولید و فروش محصولاتی مثل عروسک های سخنگو بود. اما در سال ۱۹۸۷ تمرکز آن‌ها روی تولید اسباب بازی های مختلف آن هم با برند تجاری خودشان معطوف شد. در سال ۱۹۸۸ یعنی ۳۲ سال پیش این دو برادر موفق شدند که شرکت خود با نام تجاری wowwee را ثبت کنند. تاکنون با محصولات و اسباب بازی های برند لگو ؛ باربی ؛ آنکی آشنایی داشتیم. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا با کمپانی اسباب بازی های مدرن و خلاق wowwee آشنا شوید.

در سال ۱۹۹۸ کمپانی اسباب بازی wowwee توسط هاسبرو خریداری شد.  در سال ۱۹۹۹ کمپانی اسباب بازی واو وی موفق شد که محصولات جدیدی مثل سگ‌های رباتیک، تی رکس‌ها، انیمال ترونیک و داینا ترونیک که حیواناتی با قابلیت کنترل از راه دور بودند را بسازند.

اسباب بازی wowwee جذاب

اندکی پیش از خرید شرکت توسط هاسبرو، پیتر یانوفسکی فردی به نام مارک تیلدن را استخدام می‌کند. پس از فروش این کمپانی اسباب بازی، تیلدن از مجموعه جدا نشد و برای مدت زمان زیادی البته به صورت نیمه وقت به همکاری خود با شرکت ادامه داد تا اینکه در سال ۲۰۰۱ به صورت تمام وقت در کمپانی اسباب بازی wowwee مشغول به کار شد.

 یکی از اولین محصولاتی که تیلدن در تولید آن نقش داشت، اسباب بازی مگس B.I.O  بود که در سال ۲۰۰۱ به بازار معرفی شد. همچنین پس از اینکه تیلدن در سال ۲۰۰۱ به صورت تمام وقت در کمپانی اسباب بازی wowwee مشغول به کار شد تمام تلاشش را برای انجام پروژه روبو ساپین انجام داد.

این پروژه بارها لغو شد اما بالاخره در سال ۲۰۰۴ به بازار معرفی شد و توانست موفقیت چشمگیری داشته باشد به شکلی که در ۵ ماهه نخست عرضه محصول بیش از ۱.۵ میلیون نسخه از این محصول به فروش رسید.

بیشتر بخوانید: خرید انواع اسباب بازی‌ کنترلی و رباتیک

روبو ساپین را می‌توان اولین ربات بیومورفیک و همچنین اولین مجموعه نامید که کامل‌ترین ویژگی‌های شخصیتی را دارا است. تیلدن به توسعه این نسخه ادامه داد و موفق ‌شد که در سال ۲۰۰۵ روبو ساپین ۲ را به بازار معرفی ‌کند که توانایی سخن گفتن را هم داشت.

 او همچنین موفق شد که در سال ۲۰۰۶ دو محصول جدید دیگر به نام روبو رپتایل ( خزنده رباتی ) و ربات RS media  را به بازار عرضه کند. در سال ۲۰۰۷ هم روبوکواد که یک ربات چهار چرخ بود را به بازار عرضه‌ کرد و در سال ۲۰۰۸ هم تری بات که یک ربات سه چرخ است به بازار معرفی شد.

اسباب بازی wowwee با مزه

در سال ۲۰۰۷ نیز با همکاری سین فراولی، کمپانی اسباب بازی wowwee توانست سنجاقک‌های فلای تِک که اسباب بازی‌های پرنده با قابلیت کنترل از راه دور بودند را به وجود بیاورد. موفقیت در زمینه فروش این محصول باعث تولید محصولات پرنده دیگری مانند بلید استار که یک هلیکوپتر کنترلی بود، شد.

در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۰۷ گروه تجاری و عام اپتیمال گروپ سهام عمده کمپانی اسباب بازی واو وی را خریداری‌ کرد. در سال ۲۰۱۰ اما هیئت مدیره کمپانی اسباب بازی wowwee با گروه تجاری اپتیمال موافقت نامه‌ای را امضا کرد که به موجب آن این کمپانی مجددا تبدیل به یک شرکت خصوصی شد. در سال ۲۰۱۴ این شرکت محصولی به نامMIP  را معرفی می‌کند که آن قدر با استقبال مواجه ‌شد که توانست بیش از ۱۰ جایزه تِک اند توی را از آن خود کند.

در سال ۲۰۱۷ کمپانی اسباب بازی wowwee ۱۰۰ نفر نیروی جدید استخدام کرد. برای کریسمس سال ۲۰۱۷ این کمپانی محصولاتی را معرفی کرد که در رسانه‌های اجتماعی شدیدا مورد استقبال قرار گرفت. نام این محصولات فینگر لینگز گذاشته شد که ربات‌هایی کوچک و به شکل میمون و اسب تک شاخ بودند و این محصولات به یکی از پر فروش‌ترین محصولات ایام کریسمس تبدیل شدند.

اسباب بازی wowwee خاص و جالب

تا اینجا هر چه گفتیم مربوط به تاریخچه و قدمت کمپانی اسباب بازی wowwee بود، حال بیایید اندکی با شرایط فعلی این کمپانی آشنا شویم. هر ساله و در ماه فوریه رویدادی در نیویورک سیتی برگزار می‌شود و در طی این محصول آخرین دستاوردهای شرکت‌های فعال در حوزه اسباب بازی به نمایش گذاشته می‌شود.

کمپانی اسباب بازی wowwee نیز در این رویداد شرکت می‌کند. همگان منتظر هستند تا جدیدترین محصولات این شرکت مخصوصا شارک‌های جدید معرفی شوند. موسس و رئیس کمپانی اسباب بازی wowwee یعنی آقای پیتر یانوفسکی  اخیرا در مصاحبه‌ای اعلام کرده که تیم ما تمام تلاش و توان خود را به کار می‌گیرد تا بتواند در دهه جدید میلادی همچنان وسایل سرگرمی جذابی را برای کودکان طراحی و عرضه کند و ما بسیار مشتاق هستیم که دستاوردهای جدید خود را در نیویورک به نمایش بگذاریم. مطمئن باشید که ما محصولات جذاب و هیجان انگیز جدیدی را می‌خواهیم به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید: آیا با بازی هیجان انگیز مونوپولی و قواعد جذاب آن آشنایی دارید؟

بیبی شارک عروسک محبوب کمپانی اسباب بازی wowwee

یکی از پرطرفدارترین محصولات کمپانی اسباب بازی wowwee عروسک‌های شارک است. مطابق مصاحبه اخیر آقای یانوفسکی قرار است در نیویورک بیبی شارکی با نام پینگ‌فونگ دی جی رقاص نمایش داده شود. این عروسک بیبی شارک بازی‌های مختلف و سرگرم کننده‌ای با بچه‌ها انجام می‌دهد و آهنگ مختلفی را می‌خواند از جمله آهنگ معروف بیبی شارک که در رسانه‌های اجتماعی بیش از ۴ بیلیون بار دیده شد.

در این عروسک ویژگی تشخیص رقص گنجانده شده‌ است و زمانی که شما شروع به رقصیدن‌ کنید، عروسک نیز همزمان شروع به رقصیدن می‌کند. برای تحرک دادن به بچه‌ها دو نوع بازی مبتنی در رقص در این عروسک گنجانده شده ‌است.

خرید عروسک بیبی شارک

بیبی شارک
خرید عروسک بیبی شارک

همان طور که اشاره ‌کردیم محصولات بیبی شارک یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین محصولات کمپانی اسباب بازی wowwee است اما در سالیان گذشته محصولات دیگری هم مربوط به این شرکت بوده‌اند که توانستند جوایزی را از آن خود کنند. در ادامه می‌خواهیم تعدادی از این محصولات را به شما معرفی کنیم.

محصولات شاخص کمپانی اسباب بازی wowwee

روبو ساپین

 قبلا هم گفتیم که روبو ساپین از جمله محصولاتی است که در زمان عرضه با استقبال خیلی چشمگیر مخاطبان روبرو شد. روبو ساپین علاوه بر فروش بیش از ۶ میلیون نسخه توانست جوایز متعددی از جمله جایز TOTY toy’s Industry  را در سال ۲۰۰۵ به دست بیاورد.

خرید اسباب بازی wowwee روبو ساپین

اسباب بازی wowwee روبو ساپین
خرید اسباب بازی روبو ساپین شرکت wowwee

ربات MiP 

 در سال ۲۰۱۴ ربات MiP  هم توانست نظر مثبت کودکان و هم والدین را به خود جلب کند و به همین دلیل این محصول توسط مجله والدین به عنوان بهترین اسباب بازی سال ۲۰۱۴ انتخاب شد. همچنین در سال ۲۰۱۵ یکی دیگر از نسخه‌‌های MiPبا نام MiPosuar  در مجله والدین به عنوان یکی از بهترین اسباب بازی‌های سال انتخاب شد. MiP‌ها توانستند جوایز بسیار متنوعی را به دست بیاورند از جمله: تاپ تِک، فامیلی فان، اسپیس اِیج تویز، تاپ تن تک تویز، توی آف دِ یِر، و بسیاری از عناوین و جایزه‌های دیگر.

خرید ربات MiP  

اسباب بازی wowwee
خرید ربات MiP

MiPها

MiP نام مجموعه‌ای از محصولات تولید شده توسط کمپانی اسباب بازی wowwee است که تمرکزش روی تولید ربات‌های هوشمند است. ربات‌های MiP  در سالیان اخیر توانسته‌اند محبوبیت زیادی بین مخاطبان کودک و نوجوان پیدا کنند. این ربات‌ها غالبا هوشمند هستند و دارای ویژگی‌های مختلفی هستند که قطعا شما را شگفت ‌زده خواهند کرد.

اسباب بازی wowwee

سخن پایانی

کمپانی اسباب بازی wowwee که ۳۲ سال پیش توسط دو برادر کانادایی بنیان‌گذاری‌ شد امروزه به یکی از برجسته‌ترین و برترین کمپانی‌های اسباب‌بازی تبدیل شده است. تنوع محصول باعث ‌شده این شرکت بین سنین مختلف طرفداران زیادی داشته باشد. از روبو ساپین، عروسک‌های بیبی شارک و ربات‌های MiP  می‌توانیم به عنوان سه محصول برتر و پر طرفدار کمپانی اسباب بازی wowwee نام ببریم.

منبع:

prnewswire

wikipedia

wowwee

iqfoundry

wowwee

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024